horloge.nlBeoordelingen

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.76/5.00

2.184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Goede service en snelle levering!
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Alles prima, maar was +punt geweest als er setje bij had gezeten om de schakels van de horlogeband te kunnen halen
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen. De setjes die u bedoelt leveren of verkopen wij bewust niet, om te voorkomen dat klanten op ondeskundige wijze banden inkorten. Zo kunnen beschadigingen ontstaan op de banden. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Ondanks de drukte werd het horloge erg snel geleverd.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve feedback. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Bestelling was drie dagen vertraagd. Verder alles perfect!
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank voor uw review. Door grote drukte bij PostNL ontstaan er helaas vertragingen momenteel in de zendingen. Fijn dat het uit eindelijk toch nog is gelukt. Neemt u gerust contact met ons op als u nog verdere vragen heeft. Groet, Serviceteam Horloge.nl
I.v.m. de lastige levering op oud en nieuw keurige even gebeld. Netjes vervolgens met de eerste bezorgdag ontvangen.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u. Wij blijven altijd bezig om de site en de bestellingen nog verder te optimaliseren en het zo prettig mogelijk te maken voor de gebruiker. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Fijn dat je bij problemen, een menselijke benadering krijgt. Gewoon zoals het vroeger was. Dat geeft vertrouwen. Is mij erg veel waard.
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw vriendelijke review. Heel fijn dat we het samen op konden lossen, het is voor ons heel fijn om de kans te krijgen en te laten zien dat het nog anders kan! Mochten we u nog eens van dienst kunnen zijn, we staan voor u klaar. Groet, HWG Serviceteam
Snelle levering en goed product
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Heel graag gedaan. We hopen dat u lang mag genieten van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Mooi origineel horloge band voor mijn fossil horloge..quality product, super snel geleverd.
Gewoon perfect geregeld!!
prima
Antwoord van horloge.nl
Op tijd en snel geleverd.
Antwoord van horloge.nl
Snel en goed op maat geleverd. Je kunt het horloge zo om doen. Tijd staat ook al goed. Hoe het horloge zich houdt is nog afwachten. Maar het oudje van hetzelfde merk is jarenlang meegegaan.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank! En neemt u gerust contact met ons op als u nog verdere vragen heeft. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij dat graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Snel geleverd
Mooi en goed
perfecte aflevering
Antwoord van horloge.nl
Een prachtig horloge en in deze tijd (oudejaarsdag) ook nog de volgende dag bezorgd terwijl dit blijkbaar voor allerlei mensen en instanties ONMOGELIJK is in deze periode.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer/mevrouw, Onwijs bedankt voor deze vriendelijke woorden. We hebben ons uiterste best gedaan om aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen, het is een beloning om te zien dat we deze zelfs kunnen overtreffen. Heel veel plezier ermee gewenst! Groet, Serviceteam Horloge.nl
levering 10
Antwoord van horloge.nl
Weer snel, en gelijk het goede onderdeel,
Antwoord van horloge.nl
Het is gewoon allemaal goed en erg snel. Mooi klokkie.