horloge.nlBeoordelingen

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.76/5.00

2.184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Goed product en snelle levering
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij dat graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Prima.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de fijne review. We hopen dat u er heel lang plezier van mag beleven. Een goede jaarwisseling gewenst en alle beste wensen! Groet, HWG Serviceteam
Zeer snelle levering! Top!
Antwoord van horloge.nl
HALLO IK VINDT HET EEN PERFECTE SITE NOOIT PROBLEMEN GEHAD!!!MET KISH .NL ALTIJD PROBLEMEN .IK BEDANKT JYLI
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw enthousiasme! Geniet ervan en alle beste wensen voor het volgende jaar. Groet, HWG Service-Team
perfecte verzending
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de fijne review. We hopen dat u er lang plezier van beleeft. Een goede jaarwisseling gewenst en graag tot volgend jaar! Groet, HWG Serviceteam
In deze drukke tijd, zelfs binnen 24 uur geleverd. Bedankt en de beste wensen voor 2021.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de fijne review. Heel graag gedaan, u bedankt voor uw vertrouwen. Een goede jaarwisseling gewenst en alle beste wensen! Groet, HWG Serviceteam
Geen commentaar
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Geen bericht goed bericht! Een goede jaarwisseling gewenst en graag tot volgend jaar! Groet, HWG Serviceteam
Goede beschrijving makkelijk bestellen en vooral zeer snel binnen super
Antwoord van horloge.nl
Levering was snel en correct. Het doosje van Danish Design is wel wat aan de simpele kant (nogal karton-achtig papier); mag iets chiquer. Holroge zelf ziet er mooi uit.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. De doos waarin het horloge geleverd wordt, is een ontwerp van Danish Design zelf. Zij hebben bewust gekozen voor dit minimalistische design. Mocht u liever een ander soort doos willen ontvangen om uw horloge in te bewaren kunnen we altijd kijken naar de mogelijkheden! We nemen contact met u op. Groet, HWG Service-Team
Conform verwachting geleverd.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Goed product, snel en correct geleverd.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank u voor de positieve review. We hopen dat u veel plezier beleeft van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Alles is goed gegaan en alles ziet er netjes uit.
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Heel veel dank voor uw positieve terugkoppeling. Geniet ervan en heel graag tot de volgende keer. Groet, HWG Service-Team
Prima afhandeling van teruggestuurde producten ,correcte afhandeling . Een bedrijf wat vertrouwen verdient en van mij ook krijgt!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Heel veel dank voor uw vertrouwen. Als we u nog eens van dienst kunnen zijn, we staan altijd voor u klaar. Groet, HWG Service-Team
Op tijd geleverd en in goede staat
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Veel dank voor uw positieve feedback. Geniet ervan en heel graag tot een volgende keer. Groet, HWG Service-Team
Tja service kan ik eigenlijk nog niet beoordelen, dat zie ik pas op het moment als iets stuk gaat en het gerepareerd moet worden. De bestelservice is wel uitstekend, bestelling precies de dag gekregen dat vermeld werd.
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u er lang plezier van beleefd. Mocht u gebruik willen maken van onze service, we staan altijd voor u klaar. Groet, HWG Service-Team
Service was prima
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Geniet ervan en heel graag tot een volgende keer! Groet, HWG Service-Team
Product kwam, ondanks de verwachte kerstdrukte op tijd. Goed verpakt en beter dan verwacht, namelijk in een fraaie opbergdoos. Gecontroleerd, op maat gemaakt en op tijd gezet.
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Geniet ervan en alle beste wensen voor het nieuwe jaar! Groet, HWG Service-Team
Snelle levering en keurig ingepakt
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Heel veel dank voor uw fijne terugkoppeling. We hopen dat u er lang plezier van heeft. Alle beste wensen voor het nieuwe jaar! Groet, HWG Service-Team
Snelle levering en horloge is top!!
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank voor de vriendelijke feedback. Geniet ervan en heel graag tot ziens! Groet, HWG Service-Team
Bestelling prima en vlot verlopen
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Veel dank voor uw vriendelijke feedback. We hopen dat u er lang plezier van heeft. Groet, HWG Service-Team