horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.457 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.435 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

29 apr 2023

Bezorging

De bezorgen heeft het pakketje bij buren buiten neergelegd terwijl zij niet thuis zijn en wij gewoon aanwezig waren. De bezorger is helemaal niet bij ons geweest terwijl het afleveradres er duidelijk op stond. Slechte zaak want we kunnen ook aangeven dat het helemaal niet ontvangen is!
29 apr 2023
Goedemiddag, Het spijt ons dit te lezen! Dit is absoluut niet de bedoeling. We gaan meteen achter onze verzendpartner aan, en we nemen direct contact met u op om dit hopelijk nog op te kunnen lossen. Groet, Team horloge.nl
21 jun 2023
Kies een betere pakketdienst. Het pakketje stond vol in het zicht voor elke voorbijganger in de regen voor mijn deur, ondanks dat ik 2 buren had opgegeven. Ook zat er een flink gat in de zijkant. Het is ook onhandig dat je het niet bij een servicepunt kunt laten bezorgen.
29 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het pakket op deze manier achter gelaten is! Dit is uiteraard niet de bedoeling, en zullen we mee nemen als feedback punt. We hopen dat u veel plezier van uw bestelling heeft. Mocht u hier verder nog vragen over hebben neem dat gerust contact met ons op! Groet, Team Horloge.nl
23 aug 2023

Ligt het aan mij of loopt de kwaliteit van leren bandjes zo terug

het lijkt er dat ik om de 21 maanden mijn leren bandje moet vervangen, voorheen € 29, - , nu € 39, - Dit is mijn 5e bandje ..... Okee .... maar dan € 5,95 verzendkosten voor een envelopje wat gewoon door de brievenbus gaat vind ik wel erg gortig
24 aug 2023
Beste Jelle, Bedankt voor uw review. Horloge bandjes gaan meestal twee jaar mee met dagelijks gebruik. Mocht u hier verder vragen over hebben, laat het ons gerust weten! Groet, Team Horloge.nl
3 mei 2023
Jullie kennis van het product is niet voldoende, er wordt als extra aankoop bij deze diesel horlogebandjes een horlogemakers setje bij aanbevolen. Deze bandjes hebben echter de quick pins waarbij dat niet nodig is. Product zelf is verder prima.
5 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! Wij zullen direct deze aanbeveling bij het product dat u besteld heeft wijzigen. We hopen dat u veel plezier heeft van uw bestelling, mocht u hier verder nog vragen over hebben neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl
TJ
toon j.
leunen
26 nov 2023
Beloof geen dingen die je niet waar kunt maken!!! Ik bedoel hiermee voor 11.00 besteld zelfde dag geleverd bij mij zeker niet pak dan een andere transporteur wat ik super vind was horloge netjes verpakt en tijd datum keurig ingesteld
Antwoord van horloge.nl
Beste Toon, Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat het pakket één dag later bezorgd is dan verwacht. Nogmaals onze excuses hiervoor! We zijn blij te horen dat het horloge goed bevalt, en wensen u hier veel plezier van! Groet, Team Horloge.nl
22 sep 2023
Het bandje is op tijd geleverd, maar er waren geen pennetjes bijgeleverd om alles te kunnen bevestigen, waardoor ik mijn oude bandje vervolgens helemaal moest slopen voordat ik mijn nieuwe bandje kon gebruiken. Slechte service
22 sep 2023
Beste Mariska, Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat het niet duidelijk geweest is dat de pushpinnen niet meegeleverd worden, excuses voor het ongemak! we zullen deze feedback serieus nemen en zullen ons best doen hierin te verbeteren. Mocht u de pushpinnen nog nodig hebben, dan vernemen we dit graag en zullen we u deze onder service opsturen! Groet, Team Horloge.nl
19 jul 2023

Past niet goed.

Product in het verleden meer gekocht en toen tevreden. Helaas bleek bij de laatste levering de maat niet goed op het horloge te passen. Té dik. Pas na lang rommelen (met een tang!) lukte het om het bandje te plaatsen.
19 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We zijn blij om te zien dat de band toch past op het horloge. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, helpen we u hier graag verder mee. Groet, Team Horloge.nl
24 mei 2023

Fout artikel

Ik had een zwart klokje besteld, maar kreeg een blauwe. Heb klantenservice al een bericht gestuurd over hoe we dit op gaan lossen. Levering was wel snel, maar als je het foute artikel krijgt heb je er niet veel aan.
24 mei 2023
Beste Stefan, Bedankt voor uw review We vinden het erg vervelend dat u het verkeerde artikel ontvangen heeft! We hebben vanmorgen op uw email gereageerd en gaan dit graag voor u oplossen! Mocht u nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
28 jun 2023
Ik ben blij met mijn horloge maar het inkorten bandje was slecht gedaan. 2 schakels teveel eruit gehaald en niet goed in elkaar gezet. Dat leek dus nergens naar. Bijgeleverde handleiding was voor een chronograaf.
29 jun 2023
Beste Elly, Bedankt voor uw review, wat vervelend om te zien dat het niet goed gegaan is met het inkorten van het horloge. We willen u graag vragen het horloge retour te sturen zodat we dit alsnog voor u kunnen herstellen! Mocht u hier verder nog vragen over hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl
6 aug 2023

Snel weer in voorraad

Ik had dit horlogebandje op mijn verlanglijstje gezet en kreeg na enkele weken al bericht dat er weer voorraad was. Na bestelling zeer snel geleverd.
Antwoord van horloge.nl
Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier van de band. Groet, Team Horloge.nl
20 aug 2023

Nieuw horloge, lege batterij

Ik kreeg mijn nieuwe horloge met een lege batterij geleverd, dus kon direct naar een juwelier om er een werkende batterij in de laten plaatsen.
21 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat dit is voorgevallen! Zoals zojuist telefonisch besproken ontvangen we heel graag de bon van de juwelier waar u de batterij heeft laten vervangen, zodat wij dit geval deze kosten op ons kunnen nemen. Groet, Team Horloge.nl
Mooi horloge voor een goede prijs. Echter niet ingepakt als cadeau terwijl ik hier wel voor heb betaald. En doos was wat beschadigd helaas.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Excuses voor het ongemak! In dit geval zullen we er direct voor zorgen dat de kosten voor de verpakking aan u terugbetaald worden, graag ontvangen we per mail foto's van de horloge box waar de beschadigingen goed zichtbaar zijn. We zullen hiervoor een passende oplossing voorstellen. Groet, Team Horloge.nl
13 mei 2023
waar is mijn pakket? er moest toch voor getekend worden? wat is dit voor een service? wanneer komt u het pakket echt brengen??
15 mei 2023
Goededemiddag, Bedankt voor uw review. We zien dat het pakket inmiddels op zaterdag 13-5 om 14:14 uur bezorgd is. Excuses voor de vertraging. Mocht u hier verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl
20 jun 2023
Het bandje om de riem mee te bevestigen liet direct los. Hoewel hij eruit ziet zoals geadverteerd lijkt de kwaliteit minder
20 jun 2023
Beste Jesse, Bedankt voor uw review Vervelend om te horen dat de band kapot is. Zoals zojuist telefonisch besproken zullen we u vandaag nog een nieuwe band opsturen! We hopen dat het hiermee is opgelost. Groet, Team Horloge.nl
14 mei 2023
De horlogeband is goed maar de bijbestelde Springbar Tool Hulpmiddel past niet op de schroefjes van het Horloge.
15 mei 2023
Beste Jan, bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat de tool die u erbij genomen heeft en aanbevolen werd niet werkt voor de schroefjes van deze horloge band. We zullen hierover met u contact opnemen om dit op de juiste manier voor u op te lossen! Groet, Team Horloge.nl
5 nov 2023
De gaatjes waren te nauw om de bevestigings pennen door de bandjes te doen. Dus beide bandjes uiteindelijk weggegooid
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat de pushpinnen niet door de band kunnen. We verkopen de zelfde breedte pushpin in een dunnere variant. We zullen hierover contact met u opnemen zodat we de band hopelijk alsnog passend kunnen maken. Groet, Team Horloge.nl
10 aug 2023

Goedkoop uitziende horlogebandjes

Niks mis met de service, maar bestelde horlogebandjes zagen er erg goedkoop uit. Overdreven glanzend kermis "leer".
10 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review! Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het bestelde bandje. We hebben een heel groot assortiment aan horloge bandjes, in allerlei verschillend materiaal. Mocht u nog hulp nodig hebben bij het vinden van een meer geschikt bandje, helpen we u hier graag verder mee! Groet, team Horloge.nl
11 mei 2023
De bandjes zijn erg kort. Hoewel ik geen dikke polsen heb kan ik het bandje niet in het tweede ringetje bevestigen.
11 mei 2023
Beste Tet, Bedankt voor uw review Vervelend om te horen dat de band niet past. Zou u hiervoor aub contact op kunnen nemen met onze klantenservice: info@horloge.nl. Dan kijken we graag met u mee of er andere maten beschikbaar zijn, en denken we graag mee met een oplossing. Groet, Team Horloge.nl
6 jun 2023

Geen pennen meegeleverd

Bij de levering van horlogeband werden geen pennen meegeleverd. Dit was niet duidelijk bij de bestelling.
6 jun 2023
Beste Bert, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat dit niet duidelijk is geweest! we willen u graag vragen contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we alsnog kunnen zorgen dat deze verstuurd worden. Groet, Team Horloge.nl
27 jun 2023
Kapot voor eerste gebruik Na wat email verkeer zonder problemen geld retour gekregen👍 Dank daarvoor.
5 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de band kapot is gegaan voor eerste gebruik, fijn om te horen dat het opgelost is! mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen horen we het graag. Groet, Team Horloge.nl