horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.493 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.354 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mrt 2023
Enkele jaren geleden hier al een Citizen Radio Controlled horloge voor mijn vrouw gekocht. Helaas ging het op maat maken van de band niet door. Maar ze hebben ons geholpen door de kosten die wij hiervoor moesten maken te vergoeden. Omdat wij dus uiteindelijk heel tevreden waren, heb ik nu mijn Citizen Radio Controlled CB0010-88E horloge hier ook gekocht. Op maat maken, is deze keer perfect verzorgd. Eén dag na bestelling was het horloge in mijn bezit. Omdat ik na de bestelling me aanmeldde voor de Nieuwsbrief ontving ik een kortingscode van € 5. Helaas was bestelling al gedaan maar na contact werd mij gezegd dat de korting alsnog op mijn rekening gestort zal worden. Heb hier ook alle vertrouwen in. Horloge.nl heeft een groot assortiment van verschillende fabrikaten en komt afspraken ook echt na. Top!

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

8 apr 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling Veel plezier van uw aankoop, graag tot een volgende keer! Groet, Team Horloge.nl
8 apr 2023
Dank voor uw positieve review Veel plezier van uw aankoop! Groet, Team Horloge.nl
7 apr 2023
Dank voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop, en wij hopen u snel bij ons terug te zien! Groet, Team Horloge.nl
7 apr 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Groet, Team Horloge.nl
KE
Koos E.
Aalsmeer
6 apr 2023
Bedankt voor uw 5 sterren review! Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl
6 apr 2023
Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop, en wij hopen u snel weer terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
6 apr 2023
Dank voor uw positieve review! Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl
5 apr 2023
6 apr 2023
Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl
31 mrt 2023
Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop, wij zien u graag snel weer bij ons terug! Groet, Team Horloge.nl
29 mrt 2023
RO
Roger O.
Almere
12 mei 2023

Nieuw? Eerder een retour van een vorige consument.

Normaal gesproken goede ervaringen gehad. Deze keer viel het tegen helaas. Ik weet dat Tissot nieuwe horloges levert compleet met stickers en al. Geen stickers in dit geval. Dat is onacceptabel. Hier ga ik geen volle prijs voor betalen. Deze gaat retour. Bovendien was de pakketservice ver ondermaats. Gemeld als succesvol afgeleverd. Pas 1 uur en 3 kwartier het daadwerkelijke pakket ontvangen. In die tijd zorgen lopen maken omdat ik dacht dat het op een verkeerd adres was geleverd. Uiteindelijk gewoon een hele slechte ervaring gehad in het algemeen.
15 mei 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft. Voordat wij onze producten versturen controleren wij de producten en hierbij halen we ook de stickers van het horloge af. Als u verder vragen heeft hierover naam dan gerust contact op met onze klantenservice, we helpen u graag verder, en mocht u het terug willen sturen begeleiden we u hier ook graag in. Groet, Team Horloge.nl
MV
Mary v.
Veldhoven
6 sep 2023

Erg snel met leveren, té snel en dus bestelling niet compleet

Erg snel met leveren, té snel waardoor er bij mijn beide bestellingen wat vergeten is: 1: horloge niet op maat gemaakt dus moest terug. Volledige pakket terug gestuurd en bij het weer ontvangen zat het garantiebewijs er niet bij. 2: horloge + extra pushpins besteld - geen extra pushpins ontvangen :( ik had geen zin meer om daar wéér een hele serie mails aan te spenderen. Dus ik adviseer horloge.nl om nauwkeuriger met bestellingen om te gaan, want wat mij betreft komt er geen herhaling meer.
6 sep 2023
Beste Mary, Bedankt voor uw review. Excuses dat het tot twee keer mis gegaan is! dit is uiteraard niet de bedoeling en we vinden uw feedback erg waardevol. In dit geval hebben we een nieuwe order aangemaakt met de pushpinnen deze gaan vandaag nog mee met DHL Parcel. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
10 sep 2023
Horloge.nl heeft een goede site en snelle service. Echter de levering van mijn horloge was onacceptabel. Ik had gekozen voor de avondlevering via trunkrs en via hun website de buren aangegeven als favorite buren voor aflevering als er niemand aanwezig was. Het pakket is vervolgens voor de deur neergezet en heeft hier meer dan een dag echt op ‘straat’ gestaan. Met veel geluk stond het pakket er nog bij thuiskomst een dag na de levering.
11 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We vinden het heel vervelend om te horen dat het pakket voor de deur neergezet is, dit is uiteraard niet de bedoeling en wij zullen dit bespreekbaar maken met de verzendpartij. Onze oprechte excuses hiervoor! Heel blij om te horen dat het pakket er nog stond, en wij hopen dat het horloge goed in de smaak valt. Mocht u hier nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Prettige dag verder! Groet, Team Horloge.nl
5 aug 2023

“Bestel voor 23:59”

“Bestel voor 23:59, morgen in huis”.. en dan versturen ze het ruim een dag later pas. Dus die “morgen” is een beetje losse term voor “ergens deze week”. Trunkers is hun aangewezen partner. Lukte het ook niet om het pakketje af te leveren op de eerst volgende aflever dag. Dus dat werd ook weer 24 uur later. En op hun voorwaarden dus alleen in de avond. Zat ik niet perse op te wachten.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend dat het bezorgd moment later is geweest dan verwacht! Mocht u hier verder nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
CZ
Charles Z.
The Hague
26 mei 2023
Snel geleverd maar het bandje is te ruim. Waarom niet de vraag stellen of er gereedschao moet worden meegestuurd voor een klein extra bedrag? En waarom niet meteen een PDF van de rekening meesturen ipv lastig moeten inloggen? En waarom geen bruikbare gebruiksaanwijzing meesturen die aangeeft hoe je weet of je solar cel opgeladen is en hoe lang je zonder opladen kan?
26 mei 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. We helpen u er graag verder mee! Groet, Team Horloge.nl
29 jun 2023

niet passend

Mijn horlogeband was stuk. Via het internet kwalijk bij Horloge.nl terecht. De originele band werd niet meer gemaakt. De vervangende band heb ik besteld. De suggestie dat ik zelf kon bevestigen blijkt niet waar te zijn. Ik ben naar twee horlogezaken in Zierikzee geweest. Beiden zeggen dat ze deze band niet kunnen overzetten. Ik zend deze band retour.
29 jun 2023
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat de band niet past op uw horloge, u mag met ons gratis retourlabel de band retour sturen. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl
19 okt 2023
Keurig op tijd geleverd, mooi horloge, maar helaas was het bandje te lang ondanks ik de juiste maat had opgegeven. Gebeld om advies, vriendelijk tewoordgestaan en kon het best naar de winkel in Breda om het bandje op maat te laten maken. Alleen jammer dat ik even moet wachten totdat iemand mij naar Breda kan rijden, daar ik zelf niet zo mobiel ben.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat jammer om te horen dat de maat van de maat niet juist ingesteld is. We lossen dit heel graag op en zien u graag in de winkel in Breda. Mocht u verder nog vragen hebben, horen we het graag. Groet, Team Horloge.nl
AS
11 aug 2023
IK heb een klok van Jacob Jensen besteld en gekregen de doos was niet goed dichtgeplakt de doos binnenin was ook niet dicht en de klok was iets beschadigd. Ik heb het vermoeden dat de klok eerst bij een ander is geweest. Ik vind dit niet erg netjes.Twee weken geleden had ik een horloge van Boss ontvangen dat was prima en goed overgekomen
14 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Zoals zojuist telefonisch besproken hebben we een beter beeld van wat er precies mis is gegaan, en zijn we blij dat u deze feedback met ons gedeeld heeft. Nogmaals excuses voor het ongemak! We zullen ervoor zorgen dat de kartonnen doos van de klok vervangen wordt en dat de klok goed nagekeken wordt. Omdat uw wens een terugbetaling is zullen we dit in orde maken zodra we de klok hebben ontvangen! Mochten we voor in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit heel erg graag! Met vriendelijke groet, Team Horloge.nl
18 mei 2023

Krenterige rekenaars.

Tja, het zijn een paar krenterige rekenaars daar bij Horloge.nl. Word je €5,- beloofd als je de nieuwsbrief wilt ontvangen. Dat is ok, heb ik gedaan. Maar dan: je moet €75,- besteden. Laat het horloge van mijn keuze nu precies € 74,50 kosten. Zeg maar: "Dag vijf~euro~aanbieding." Beetje heel erg flauw en heel erg berekenend.
20 mei 2023
Beste heer/mevrouw, bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat u er zo over denkt. We zijn altijd bereid om met onze klanten mee te denken, en zullen echt niet moeilijk doen om een prijs verschil van €0,50 cent. Mocht u nog vragen hebben, neem dat gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl
22 apr 2023
Levering duurde langer dan was opgegeven. Het bleek toch niet voorradig. Dat is op zich niet erg. Maar had even n berichtje gestuurd. Nu wist ik het pas na 10 dagen, nadat ik n berichtje met vraag had gestuurd ‘wat is er aan de hand, waar blijft het’. Toen wel heel goed geholpen, en 3?dagen later was t er.
29 apr 2023
Goedemiddag, hartelijk dank voor uw review. We hebben uw order bekeken, en dit bleek een back-order product te betreffen. Dit is een product dat dus niet bij ons op voorraad is, maar wel bij de leverancier. Door een technisch foutje was het eerste product dat binnenkwam naar de voorraad gegaan, in plaats van gekoppeld aan uw order. Vandaar de vertraging. Heel vervelend, onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik heb de communicatie op de website bekeken en ben het ook met u eens dat het wat duidelijker zou kunnen hoe de voorraad verdeeld is. Ik heb de feedback dus doorgezet en hoop het op deze manier voor toekomstige klanten snel te kunnen verbeteren. We hopen dat u desalniettemin heel veel plezier heeft van uw aankoop, en mochten er vragen bestaan dan zitten wij er klaar voor. Een heel mooi weekend gewenst en hopelijk tot ziens! Groetjes, Team horloge.nl