bouwsales.nl- Logo - Beoordelingen

bouwsales.nl

126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.086 beoordelingen in totaal

ongeldig

5 mrt 2024
Deze Nemef Contraveer voor deurslot 549 paste gelukkig ook op mijn hele kleine doorloop deursloten, die niet meer geleverd worden ( > 50 jaar oud). Het plaatsen van de veren was nogal een 'dingetje' omdat het veel kracht vergt om ze op de juiste manier op de juiste plek te krijgen. Maar nu werken de oude deursloten weer als nieuw. Het enige dat Bouwsales misschien beter had kunnen doen, is de verzending. Paar van die veertjes passen makkelijk in een envelop . Ze zouden ook per briefpost verzonden worden, maar ze werden toch in een veel te groot kartonnen doosjes bezorgd.

24 dec 2023
Als ik een specifieke tijdschakelaar bestel van een bepaald merk, dan verwacht ik die specifieke tijdschakelaar ook te ontvangen. In plaats daarvan kreeg ik een ander artikel toegestuurd, die ik op een andere site kon bestellen voor nog niet de helft van het geld. Het kan gebeuren dat iets niet op voorraad is, maar normaal gesproken wordt er dan een mail gestuurd en krijg je je geld terug. In mijn geval kreeg ik een goedkoper alternatief.

Beoordelingen voor bouwsales.nl

28 mrt 2024
Snelle levering, goede productinfo
3 apr 2024

Handvaten steekwagen

Goed produkt en snelle levering
31 mrt 2024

Perfect

Goed verpakt en snel geleverd !
RS
22 mrt 2024
14 apr 2024
Alles ok
19 apr 2024
Zelfs als het product defect is of verkeerd is geleverd, moet jij de retourkosten betalen. Het is heel raar!
Antwoord van bouwsales.nl
23 apr 2024
Beste klant, Wij hebben hierover contact gehad. Dit was een miscommunicatie en wij hebben de retourkosten netjes aan u terugbetaalt.
5 mrt 2024

Nemef Contraveer ook voor heel oud doorloop deurslot

7 mrt 2024
Ik had iets verkeerds besteld en was de bon kwijt. Maar dat was geen enkel probleem. Er was een retour aangemaakt en ik kreeg mijn geld terug. Wel minus de verzendkosten maar dat is niet meer dan billijk. Al met al geweldige service
8 mrt 2024
Nooit meer een ander! Super snelle leveringen (1 werkdag), vriendelijke klantenservice en kwalitatieve producten. Gaat altijd goed en helpen je graag met vragen over producten.
16 mrt 2024
Snel en prima afgeleverd. De verpakking is wel erg groot voor deze twee veren!
MM
Marcel M.
Apeldoorn
4 mrt 2024
Prima geregeld en snel geleverd. Kan nu weer verder met de klus :-)
21 feb 2024
naar aanleiding van mijn vraag zeer snelle reactie.
26 feb 2024

Vlotte afhandeling

Ze maken waar wat ze op internet zeggen
12 mrt 2024

Betrouwbaar

Snel verzonden. Goed verpakt. Bedankr
16 mrt 2024
Snelle levering, goede communicatie!
27 feb 2024

Groot assortiment & snel verzonden

Groot assortiment. Snel verzonden.
AA
20 feb 2024
Zeer scherpe prijs, snel geleverd