bouwsales.nl- Logo - Beoordelingen

bouwsales.nl

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.097 beoordelingen in totaal

ongeldig

Deze Nemef Contraveer voor deurslot 549 paste gelukkig ook op mijn hele kleine doorloop deursloten, die niet meer geleverd worden ( > 50 jaar oud). Het plaatsen van de veren was nogal een 'dingetje' omdat het veel kracht vergt om ze op de juiste manier op de juiste plek te krijgen. Maar nu werken de oude deursloten weer als nieuw. Het enige dat Bouwsales misschien beter had kunnen doen, is de verzending. Paar van die veertjes passen makkelijk in een envelop . Ze zouden ook per briefpost verzonden worden, maar ze werden toch in een veel te groot kartonnen doosjes bezorgd.

24 dec 2023
Als ik een specifieke tijdschakelaar bestel van een bepaald merk, dan verwacht ik die specifieke tijdschakelaar ook te ontvangen. In plaats daarvan kreeg ik een ander artikel toegestuurd, die ik op een andere site kon bestellen voor nog niet de helft van het geld. Het kan gebeuren dat iets niet op voorraad is, maar normaal gesproken wordt er dan een mail gestuurd en krijg je je geld terug. In mijn geval kreeg ik een goedkoper alternatief.

Beoordelingen voor bouwsales.nl

30 apr 2024
Werk alles zoals je het verwacht.
29 apr 2024

Overzichtelijke website met veel keuze!

Overzichtelijke website met veel keuze. Tevens snelle levering met duidelijke informatie.
18 apr 2024

Goed, snel en voordelig

Goed telefonisch advies, snelle levering en tegen een scherpe prijs
Snelle levering, goede productinfo

Handvaten steekwagen

Goed produkt en snelle levering
31 mrt 2024

Perfect

Goed verpakt en snel geleverd !
14 apr 2024
26 apr 2024
22 apr 2024
21 apr 2024
19 apr 2024
Zelfs als het product defect is of verkeerd is geleverd, moet jij de retourkosten betalen. Het is heel raar!
Antwoord van bouwsales.nl
23 apr 2024
Beste klant, Wij hebben hierover contact gehad. Dit was een miscommunicatie en wij hebben de retourkosten netjes aan u terugbetaalt.

Nemef Contraveer ook voor heel oud doorloop deurslot

Uitstekende service verleend

Op de website staat voor 16:00 uur besteld, de volgende dag geleverd. Ik had om 16:15 online besteld, maar had de order eigenlijk de volgende dag nodig. Eén telefoontje en het was geen probleem. De artikelen werden de volgende dag keurig geleverd. Meedenken met de klant. Dat is ook waar wij als Montagemarkt ook voor staan.
2 aug 2023

Snel een flexibele slang besteld ivm noodweer.

Ivm vertraging van de dakdekkers (materiaal vertraging), snel een flexibele slang voor hemelwaterafvoer 80mm besteld. Gelukkig lukt het ze om ergens anders op tijd materiaal te regelen en was het klaar voor de stortbuien begonnen. Het retour proces verliep perfect!
Ik had iets verkeerds besteld en was de bon kwijt. Maar dat was geen enkel probleem. Er was een retour aangemaakt en ik kreeg mijn geld terug. Wel minus de verzendkosten maar dat is niet meer dan billijk. Al met al geweldige service
Nooit meer een ander! Super snelle leveringen (1 werkdag), vriendelijke klantenservice en kwalitatieve producten. Gaat altijd goed en helpen je graag met vragen over producten.
28 aug 2023

Snelle levering en prima prijzen

Prima website en snelle levering van de de materialen tegen hele scherpe prijzen. Voor de volgende klus ga ik hier zeker kijken. Besteld en de volgende dag bezorgd.
7 sep 2023
Pakketje gemist, ook bij afhaalpunt. Pakketje retour leverancier. Na telefonisch contact pakketje twee dagen later alsnog thuis ontvangen. Klasse!
IM
ipie m.
enschede

gehoorbeschermer met radio

duidelijke omschrijving in de webshop de radio werkt super zowel op dab+ als op fm een echte aanrader. netjes verpakt en snel verzonden