bouwsales.nl- Logo - Beoordelingen

bouwsales.nl

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.097 beoordelingen in totaal

ongeldig

Deze Nemef Contraveer voor deurslot 549 paste gelukkig ook op mijn hele kleine doorloop deursloten, die niet meer geleverd worden ( > 50 jaar oud). Het plaatsen van de veren was nogal een 'dingetje' omdat het veel kracht vergt om ze op de juiste manier op de juiste plek te krijgen. Maar nu werken de oude deursloten weer als nieuw. Het enige dat Bouwsales misschien beter had kunnen doen, is de verzending. Paar van die veertjes passen makkelijk in een envelop . Ze zouden ook per briefpost verzonden worden, maar ze werden toch in een veel te groot kartonnen doosjes bezorgd.

24 dec 2023
Als ik een specifieke tijdschakelaar bestel van een bepaald merk, dan verwacht ik die specifieke tijdschakelaar ook te ontvangen. In plaats daarvan kreeg ik een ander artikel toegestuurd, die ik op een andere site kon bestellen voor nog niet de helft van het geld. Het kan gebeuren dat iets niet op voorraad is, maar normaal gesproken wordt er dan een mail gestuurd en krijg je je geld terug. In mijn geval kreeg ik een goedkoper alternatief.

Beoordelingen voor bouwsales.nl

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen. Post NL kwam pas een dag later met mijn brievenbuspakket, maar dat was voor mij geen probleem.
4 sep 2023
2 raamklinken besteld zonder stift maar helaas krijgen we deze ook zonder bevestings materiaal voor de rest goede kwaliteit
Snelle levering. Alles volgens afspraak. Goede prijs kwaliteit verhouding. Hebben nu al veel plezier van het product.
Snelle levering, maar veel te hoge verzendkosten voor iets wat in principe door de brievenbus kan
Gezocht schuifdeur geleider, gevonden, besteld. Zoals beloofd binnen een werkdag in huis!
netjes geleverd en goed verpakt alleen de transport kosten vind ik aan de hoge kant

Levering was netjes, nu retour …?

Levering was netjes , nu ben ik benieuwd hoe de retour levering afgewerkt word .?
14 nov 2023

Razendsnel !

Onder de indruk van de snelheid waarmee we onze materialen ter beschikking kregen
Alles is vlot verlopen en snel geleverd. Zo kon ik de klant snel verder helpen.
16 mrt 2024
Snel en prima afgeleverd. De verpakking is wel erg groot voor deze twee veren!
8 aug 2023
Duco bedieningstangen voor prima prijs, snel geleverd, helemaal tevreden.

Snelle Rakkers

De razendsnelle service, zowel qua versturen als het 'digitale contact'.
pakje was niet compleet helaas maar meteen opgelost zonder gezeur.
Volledige en tijdige levering van het makkelijk te bestellen product
MM
Marcel M.
Apeldoorn
Prima geregeld en snel geleverd. Kan nu weer verder met de klus :-)
Zeer vlotte service en correcte afhandeling. Doorgaan op deze weg.
15 okt 2023
De goede service en vlotte bezorging van het bestelde artikel.
PB
P B.
Ommen
Duidelijke foto’s en dus het juiste scharnier gevonden! Top!
Het bestelde snel en netjes bezorgd. Goede producten, top!
HV
Henk v.
RIDDERKERK
22 nov 2023

Levering helemaal oké

Prima verpakt, vlotte levering, gekregen wat besteld was.