bouwsales.nl- Logo - Beoordelingen

bouwsales.nl

126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.086 beoordelingen in totaal

ongeldig

5 mrt 2024
Deze Nemef Contraveer voor deurslot 549 paste gelukkig ook op mijn hele kleine doorloop deursloten, die niet meer geleverd worden ( > 50 jaar oud). Het plaatsen van de veren was nogal een 'dingetje' omdat het veel kracht vergt om ze op de juiste manier op de juiste plek te krijgen. Maar nu werken de oude deursloten weer als nieuw. Het enige dat Bouwsales misschien beter had kunnen doen, is de verzending. Paar van die veertjes passen makkelijk in een envelop . Ze zouden ook per briefpost verzonden worden, maar ze werden toch in een veel te groot kartonnen doosjes bezorgd.

24 dec 2023
Als ik een specifieke tijdschakelaar bestel van een bepaald merk, dan verwacht ik die specifieke tijdschakelaar ook te ontvangen. In plaats daarvan kreeg ik een ander artikel toegestuurd, die ik op een andere site kon bestellen voor nog niet de helft van het geld. Het kan gebeuren dat iets niet op voorraad is, maar normaal gesproken wordt er dan een mail gestuurd en krijg je je geld terug. In mijn geval kreeg ik een goedkoper alternatief.

Beoordelingen voor bouwsales.nl

8 mrt 2024
Prima geregeld en goed product
10 mrt 2024

W. W.
Gouda
26 feb 2024
24 feb 2024
Levertijd. ik moest extra kosten maken omdat jullie veel te laat leverden. Wim Hutmacher
8 dec 2023

Uitstekende service verleend

Op de website staat voor 16:00 uur besteld, de volgende dag geleverd. Ik had om 16:15 online besteld, maar had de order eigenlijk de volgende dag nodig. Eén telefoontje en het was geen probleem. De artikelen werden de volgende dag keurig geleverd. Meedenken met de klant. Dat is ook waar wij als Montagemarkt ook voor staan.
14 jul 2023
Beter kijken naar de info, ik had 3 meter in twee delen van 1.50 meter besteld. dit kon ik aangeven, echter de rail kwam in een geheel van 3 meter binnen. Ik moet wel zeggen het geheel was keurig verpakt. Ook de telefonische ondersteuning, toen ik er niet helemaal uitkwam was perfect.
2 aug 2023

Snel een flexibele slang besteld ivm noodweer.

Ivm vertraging van de dakdekkers (materiaal vertraging), snel een flexibele slang voor hemelwaterafvoer 80mm besteld. Gelukkig lukt het ze om ergens anders op tijd materiaal te regelen en was het klaar voor de stortbuien begonnen. Het retour proces verliep perfect!
28 aug 2023

Snelle levering en prima prijzen

Prima website en snelle levering van de de materialen tegen hele scherpe prijzen. Voor de volgende klus ga ik hier zeker kijken. Besteld en de volgende dag bezorgd.
7 sep 2023
Pakketje gemist, ook bij afhaalpunt. Pakketje retour leverancier. Na telefonisch contact pakketje twee dagen later alsnog thuis ontvangen. Klasse!
IM
ipie m.
enschede
29 dec 2023

gehoorbeschermer met radio

duidelijke omschrijving in de webshop de radio werkt super zowel op dab+ als op fm een echte aanrader. netjes verpakt en snel verzonden
13 nov 2023
Ik heb mijn bestelling snel ontvangen. Post NL kwam pas een dag later met mijn brievenbuspakket, maar dat was voor mij geen probleem.
4 sep 2023
2 raamklinken besteld zonder stift maar helaas krijgen we deze ook zonder bevestings materiaal voor de rest goede kwaliteit
15 dec 2023
Snelle levering. Alles volgens afspraak. Goede prijs kwaliteit verhouding. Hebben nu al veel plezier van het product.
19 jul 2023
Na telefonisch contact snel een goed antwoord. Wat beter kan: Retourzending via antwoordnummer.
13 feb 2024
Gezocht schuifdeur geleider, gevonden, besteld. Zoals beloofd binnen een werkdag in huis!
15 feb 2024
netjes geleverd en goed verpakt alleen de transport kosten vind ik aan de hoge kant