bouwsales.nl

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.077 beoordelingen in totaal

ongeldig

bouwsales.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij bouwsales.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Deze Nemef Contraveer voor deurslot 549 paste gelukkig ook op mijn hele kleine doorloop deursloten, die niet meer geleverd worden ( > 50 jaar oud). Het plaatsen van de veren was nogal een 'dingetje' omdat het veel kracht vergt om ze op de juiste manier op de juiste plek te krijgen. Maar nu werken de oude deursloten weer als nieuw. Het enige dat Bouwsales misschien beter had kunnen doen, is de verzending. Paar van die veertjes passen makkelijk in een envelop . Ze zouden ook per briefpost verzonden worden, maar ze werden toch in een veel te groot kartonnen doosjes bezorgd.

10 jun 2023
Niet zozeer het bestelde voldoet niet, ik heb het nog steeds niet in mijn bezit, Echter de bezorging door Post NL is dramatisch te noemen; Woensdag 7 juni heb ik een buva ergo besteld; Op de site stond dat zulks een dag later bezorgd zou worden Donderdag 8 juni, nadat het pakketje onderweg was, werd gemeld dat dit een dag later zou worden Vrijdag 9 juni hetzelfde verhaal, het zou die dag niet meer lukken; Zaterdag 10 juni stond op de Track en trace dat het pakketje bezorgd was bij een Post NL bezorgpunt (dichtsbijzijnde)!! Niet het dichtsbijzijnde punt, (Jan Linders supermarkt, Markt Geleen) maar Trucklab Rijksweg Noord 125 in Geleen (nooit van gehoord!), dat op zaterdag ook maar tot 12.00 uur geopend is!!. Overigens is dit niet de eerste keer dat een pakketje via Post NL niet conform afspraak geleverd wordt, onderhand ben ik niet anders gewend. Onderstaande de historie zoals door PostNL opgetekend Waarom gaat mijn pakket naar dit PostNL-punt? Meestal brengen we je pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Dit lukt helaas niet altijd, bijvoorbeeld wanneer het pakketpunt vol is. De reis van je pakket 1. 10 juni 9:45 Pakket ligt klaar bij PostNL-punt De reis van je pakket Sorry! We hebben helaas wat vertraging. We doen ons best om je pakket vandaag nog te bezorgen (uiterlijk 22:00 uur). 1. 9 juni 9:27 Zending is gesorteerd Bezorgtijd: vandaag tussen 13:15 en 15:45 2. 8 juni 13:43 Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt 3. 8 juni 13:37 Bezorger is onderweg 4. 8 juni 9:11 Zending is gesorteerd 5. 7 juni 20:25 Pakket is ontvangen door PostNL 6. 7 juni 11:45 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Beoordelingen voor bouwsales.nl

28 mei 2023
13 mei 2023

Bezorging door Post NL

Antwoord van bouwsales.nl
Beste klant, Dit is inderdaad heel vervelen. Helaas hebben wij geen invloed op de handelingen van PostNL. Als u ons gebeld had hadden wij nog contact met PostNL kunnen opnemen om te kijken wat er mis is gegaan. De beoordeling die u hier geeft is richting ons en dan vinden wij het erg jammer dat deze maar 1 ster heeft. Nogmaals wij hebben geen invloed op de handeling van PostNL. Uw bestelling is bij ons op tijd de deur uitgegaan. Met vriendelijke groet, Team Bouwsales.nl
24 dec 2023
Als ik een specifieke tijdschakelaar bestel van een bepaald merk, dan verwacht ik die specifieke tijdschakelaar ook te ontvangen. In plaats daarvan kreeg ik een ander artikel toegestuurd, die ik op een andere site kon bestellen voor nog niet de helft van het geld. Het kan gebeuren dat iets niet op voorraad is, maar normaal gesproken wordt er dan een mail gestuurd en krijg je je geld terug. In mijn geval kreeg ik een goedkoper alternatief.
19 sep 2023
Slechte communicatie en ik heb iets retour gestuurd maar heb mijn geld nog steeds niet ontvangen na 2 weken! Bovendien is de kwaliteit van het product zeer slecht. Zulke webshops moeten verdwijnen en failliet
24 okt 2023
Beste klant, Vervelend om te horen dat het door u bestelde product niet naar wensen was. Het product is van Kunststof en zou kunnen breken als hier niet voorzicht mee opgegaan wordt. Het door u betaalde bedrag is aan u teruggestort. Dit hebben wij via de mail met u opgelost. Wij vinden het daarom jammer dat u zo over onze webshop denk. Wij proberen elke klant zo goed mogelijk te helpen. Soms kan dit helaas door de drukte iets langer duren. Met vriendelijke groet, Team Bouwsales.nl
8 aug 2023

Omschrijving klopt niet

Ik bestel een product waarop staat 125 mm, maar dan krijg je iets van totaal geen 125 mm is maar ovaal, kan je weer iets extra gaan bestellen om het weer passend te krijgen en weer verzendkosten betalen
6 sep 2023
Beste, In de tekst bij het door u bestelde artikel staat dat het een halfrond design is. U had het van te voren kunnen weten door de omschrijving te lezen. Met vriendelijke groet, Team Bouwsales
MJ

Te lang voordat het eens verzonden werd

Veel te lang wachten voordat het verzonden werd, het is omdat ik mailde. Wel netjes mijn geld terug gehad, maar ruim 1,5week gewacht.
20 jul 2023

ik heb iets gekocht en ik krijg sinds spam…

ik heb iets gekocht en ik krijg sinds dien mails en reclame. ik kan mij niet afmelden en ik vind het heel irritant.
25 jul 2023
Beste, Dit is een eenmalige mail. U zult niet meer mailtjes van ons ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Bouwsales.nl