bouwsales.nl

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.077 beoordelingen in totaal

ongeldig

bouwsales.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij bouwsales.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Deze Nemef Contraveer voor deurslot 549 paste gelukkig ook op mijn hele kleine doorloop deursloten, die niet meer geleverd worden ( > 50 jaar oud). Het plaatsen van de veren was nogal een 'dingetje' omdat het veel kracht vergt om ze op de juiste manier op de juiste plek te krijgen. Maar nu werken de oude deursloten weer als nieuw. Het enige dat Bouwsales misschien beter had kunnen doen, is de verzending. Paar van die veertjes passen makkelijk in een envelop . Ze zouden ook per briefpost verzonden worden, maar ze werden toch in een veel te groot kartonnen doosjes bezorgd.

10 jun 2023
Niet zozeer het bestelde voldoet niet, ik heb het nog steeds niet in mijn bezit, Echter de bezorging door Post NL is dramatisch te noemen; Woensdag 7 juni heb ik een buva ergo besteld; Op de site stond dat zulks een dag later bezorgd zou worden Donderdag 8 juni, nadat het pakketje onderweg was, werd gemeld dat dit een dag later zou worden Vrijdag 9 juni hetzelfde verhaal, het zou die dag niet meer lukken; Zaterdag 10 juni stond op de Track en trace dat het pakketje bezorgd was bij een Post NL bezorgpunt (dichtsbijzijnde)!! Niet het dichtsbijzijnde punt, (Jan Linders supermarkt, Markt Geleen) maar Trucklab Rijksweg Noord 125 in Geleen (nooit van gehoord!), dat op zaterdag ook maar tot 12.00 uur geopend is!!. Overigens is dit niet de eerste keer dat een pakketje via Post NL niet conform afspraak geleverd wordt, onderhand ben ik niet anders gewend. Onderstaande de historie zoals door PostNL opgetekend Waarom gaat mijn pakket naar dit PostNL-punt? Meestal brengen we je pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Dit lukt helaas niet altijd, bijvoorbeeld wanneer het pakketpunt vol is. De reis van je pakket 1. 10 juni 9:45 Pakket ligt klaar bij PostNL-punt De reis van je pakket Sorry! We hebben helaas wat vertraging. We doen ons best om je pakket vandaag nog te bezorgen (uiterlijk 22:00 uur). 1. 9 juni 9:27 Zending is gesorteerd Bezorgtijd: vandaag tussen 13:15 en 15:45 2. 8 juni 13:43 Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt 3. 8 juni 13:37 Bezorger is onderweg 4. 8 juni 9:11 Zending is gesorteerd 5. 7 juni 20:25 Pakket is ontvangen door PostNL 6. 7 juni 11:45 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Beoordelingen voor bouwsales.nl

14 jul 2023
Beter kijken naar de info, ik had 3 meter in twee delen van 1.50 meter besteld. dit kon ik aangeven, echter de rail kwam in een geheel van 3 meter binnen. Ik moet wel zeggen het geheel was keurig verpakt. Ook de telefonische ondersteuning, toen ik er niet helemaal uitkwam was perfect.
2 aug 2023

Snel een flexibele slang besteld ivm noodweer.

Ivm vertraging van de dakdekkers (materiaal vertraging), snel een flexibele slang voor hemelwaterafvoer 80mm besteld. Gelukkig lukt het ze om ergens anders op tijd materiaal te regelen en was het klaar voor de stortbuien begonnen. Het retour proces verliep perfect!
28 aug 2023

Snelle levering en prima prijzen

Prima website en snelle levering van de de materialen tegen hele scherpe prijzen. Voor de volgende klus ga ik hier zeker kijken. Besteld en de volgende dag bezorgd.
7 sep 2023
Pakketje gemist, ook bij afhaalpunt. Pakketje retour leverancier. Na telefonisch contact pakketje twee dagen later alsnog thuis ontvangen. Klasse!
IM
ipie m.
enschede

gehoorbeschermer met radio

duidelijke omschrijving in de webshop de radio werkt super zowel op dab+ als op fm een echte aanrader. netjes verpakt en snel verzonden
Ik heb mijn bestelling snel ontvangen. Post NL kwam pas een dag later met mijn brievenbuspakket, maar dat was voor mij geen probleem.
9 jun 2023
Had pakje werd gewoon op de stoep gelegd en is het volledig weekend on beveiligd blijven liggen . Voor de transporteur een nul .
4 sep 2023
2 raamklinken besteld zonder stift maar helaas krijgen we deze ook zonder bevestings materiaal voor de rest goede kwaliteit
Snelle levering. Alles volgens afspraak. Goede prijs kwaliteit verhouding. Hebben nu al veel plezier van het product.
19 jul 2023
Na telefonisch contact snel een goed antwoord. Wat beter kan: Retourzending via antwoordnummer.
HK
Hans K.
's-Heerenberg
Super leuke ervaring na een belletje. Bij Bouwsales snappen ze exact waar het om draait!!

Gewoon bestellen hoeveel je nodig hebt

Je hoeft niet een hele doos te bestellen maar gewoon opgeven hoeveel je nodig hebt.
14 nov 2023

Razendsnel !

Onder de indruk van de snelheid waarmee we onze materialen ter beschikking kregen
Alles is vlot verlopen en snel geleverd. Zo kon ik de klant snel verder helpen.
8 aug 2023
Duco bedieningstangen voor prima prijs, snel geleverd, helemaal tevreden.
4 jul 2023
Prima zoals het hoort. Bestelling en levering zijn goed en vlot verlopen.

Snelle Rakkers

De razendsnelle service, zowel qua versturen als het 'digitale contact'.
Zeer vlotte service en correcte afhandeling. Doorgaan op deze weg.
15 okt 2023
De goede service en vlotte bezorging van het bestelde artikel.
31 mei 2023
Op tijd geleverd en conform beschrijving, goede kwaliteit.