amagard.com Nederland

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.400 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 nov 2018
amagard.com Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 apr 2024
Levering in drie dagen maar pas later bleek dat er op zaterdag niet geleverd werd. Zou iets duidelijker aangegeven kunnen worden. Levering ook later omdat er een kooiaap ingezet moest worden. Dit kon bij online reserveren niet aangegeven worden. Verder zeer tevreden over contact en geleverde materialen.
JV
J v.
Amsterdam

14 apr 2024
In de beschrijving staat dat er een rvs rooster in zit. Nou dat is het zeker niet. En als je gaat bellen moet er meer duidelijkheid komen. Niet dus. Staat ook nergens vermeld dat als je het voor 17.00 besteld het pas 3 werkdagen. Later krijgt. Ik had hem op een vrijdag besteld in de hoop deze het weekend te kunnen gebruiken Kreeg hem dinsdag laat pas geleverd. Over het transport bedrijf 0 klachten. Goede service medewerker. De bezorger zetten hem ook netjes in de achter tuin zonder problemen. Maar de omschrijving van dit product mag echt wel beter en de klantenservice ook wel. Van daar een 3 steren Moet nu nog best wel wat andere dingen kopen om de bbq echt goed en naar mijn zin te maken Dus achter af wel iets spijt

Beoordelingen voor amagard.com Nederland

Snelle en goede levering! Bestelde grind zag er top uit.
Antwoord van amagard.com Nederland
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en uiteraard ons grind!
KM
Kees M.
Kaatsheuvel
Correcte en snelle afhandeling van de bestelling
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw waardering!
RV
Rene v.
Raamsdonksveer

Snel volgens afspraak geleverd.
10 mrt 2024
Afgesproken en op tijd
Antwoord van amagard.com Nederland
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service!
Fijn klantcontact
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw positieve feedback!
Goede afspraken
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw waardering!
De levering werd op de juiste dag en geleverd met vooraf een berichtje met de ETA. De bevestiging van de kantopsluiting aan elkaar is makkelijk. Het duurt wel twee weken voordat het is geroest. Al met al tevreden over mijn bestelling.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor de feedback en het doorsturen van de foto. Samen met de afboording ziet het er erg netjes uit!

Fijn om bij Amagard te bestellen

Als 84-jarige een verademing om zo een bestelling te doen. Soepele wijze van bestellen en betalen. De bestelling was prima ingepakt en werd keurig op tijd afgeleverd.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw zeer positieve reactie! Wij streven ernaar iedereen naar tevredenheid te helpen.
AL
Ank L.
Hardinxveld-Giessendam
Een goede service. Keurige leverantie en ze maken waar wat ze zeggen.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw fijne, positieve reactie!
Goede updates over alles via mail berichten
Bedankt voor uw respons!
Prima service, advies en snel geleverd
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw feedback!
Gewoon volgens afspraak.
Antwoord van amagard.com Nederland
Dank u wel voor uw positieve waardering.
18 feb 2024

Columbus proline kamado

Alles zoals beschreven
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw reactie, Alvast veel plezier gewenst met uw Kamado!
RH
RJ H.
Bleskensgraaf NL
Na de bestelling geplaatst te hebben van rond de € 450 werd ik geconfronteerd met extra leveringskosten van € 30 omdat er een kooiaap ingezet moest worden omdat ik graag wilde dat het op mijn erf afgeleverd wilde hebben . Dat vond ik best wel een teleurstelling.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw waardering, wij begrijpen uw gevoel. Wij communiceren dat wij bij afwijkingen aangepast transport dienen in te zetten, de vervoerder berekent deze kosten ook aan ons. Wij kiezen ervoor om het basis bedrag van transport zo laag mogelijk te houden.
MR
Michel R.
Hollande

Verbeteringen

Goedemiddag, wat verbeterd kan worden, is het volgende: de blokken hout zouden vlg de info 25 cm bedragen, maar de maat was 23 cm. Het volume was geen 2 m3, in werkelijkheid was dat alleen 1.6 m3 hout.
Antwoord van amagard.com Nederland
Dank u wel voor uw reactie, uiteraard moeten wij leveren wat wij verkopen, dat de lengte van de blokken wat afwijkt kan, maar niet dat de inhoudt zo verschilt. heeft u enkele foto's die u kunt sturen, als reply op de opdracht bevestiging ? Dan gaan wij het verder voor u uitzoeken.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor u waardering, ik zie dat door omstandigheden een dag later hebben geleverd dan gevraagd, onze excuses, hiervoor.
Veel sneller bezorgt dan de vermelde 3 dagen en product voldeed aan de verwachtingen.