amagard.com Nederland

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.400 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 nov 2018
amagard.com Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Levering in drie dagen maar pas later bleek dat er op zaterdag niet geleverd werd. Zou iets duidelijker aangegeven kunnen worden. Levering ook later omdat er een kooiaap ingezet moest worden. Dit kon bij online reserveren niet aangegeven worden. Verder zeer tevreden over contact en geleverde materialen.
JV
J v.
Amsterdam

14 apr 2024
In de beschrijving staat dat er een rvs rooster in zit. Nou dat is het zeker niet. En als je gaat bellen moet er meer duidelijkheid komen. Niet dus. Staat ook nergens vermeld dat als je het voor 17.00 besteld het pas 3 werkdagen. Later krijgt. Ik had hem op een vrijdag besteld in de hoop deze het weekend te kunnen gebruiken Kreeg hem dinsdag laat pas geleverd. Over het transport bedrijf 0 klachten. Goede service medewerker. De bezorger zetten hem ook netjes in de achter tuin zonder problemen. Maar de omschrijving van dit product mag echt wel beter en de klantenservice ook wel. Van daar een 3 steren Moet nu nog best wel wat andere dingen kopen om de bbq echt goed en naar mijn zin te maken Dus achter af wel iets spijt

Beoordelingen voor amagard.com Nederland

CH
Chris H.
Winschoten
14 jan 2024
Alles is tot zover tevreden alleen wat we niet leuk vonden is dat ze voor de garagedeur neergezet heeft Ondanks we gezegt hadden door de telefoon dat ze bij de voordeur moest doen Mijn zoon is extra daarvoor even gebleven voor dat hij naar zijn werk zou gaan en ze zou binnen 15 Minuten er zijn maar na 20 minuten hebben we niets gemerkt dat ze geweest was toen wou mijn zoon weg wou gaan met zijn auto en kon daardoor de garage er niet uit omdat ze voor de garagedeur neergezet heeft waardoor hij niet direct naar ze werk kon gaan
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw review, onze excuses dat u niet tevreden bent met de aflevering van uw order. Wij zullen dit zeker opnemen met de transporteur!
14 jan 2024
Slecht gestapeld, haalt de 1.8 kuub niet. Ook hout met schimmels ertussen. Positief is de levering juiste dag en tijd.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw reactie, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent daarom zullen wij contact met u opnemen.
6 okt 2023
Zeer snelle levering in mijn geval in woensdag besteld en donderdag morgen afgeleverd vriendelijke chauffeur die de big bag op de juiste plaats neer gezet heeft ook deze tweede bestelling weer tip top 😇👍
6 okt 2023
Bedankt voor uw waardering! en veel plezier met uw aankoop.

Zeer Goed!!

Ik bestel al jaren haardhout. Voor het eerst bij Amagard. Wat direct opviel is dat het veel beter verpakt is tov anderen. Solide box die stevig in plastic gewikkeld is.
16 jun 2023
Goed om te lezen dat u tevreden bent met ons haardhout!
KM
Kees M.
Kaatsheuvel
23 dec 2023

Perfect

Een bedrijf dat is aan te bevelen. Een duidelijke webshop. Bestellen gaat eenvoudig met een goed advies. Perfecte en snelle levering met een duidelijke tijdsaanduiding.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw positieve reactie! Uw oprit ligt er weer netjes bij.
11 okt 2023
Bestellen makkelijk en prijzen zijn oké. Ook wordt afspraak nagekomen. En vooral levering..altijd op tijd en vriendelijk, zonder problemen.
13 okt 2023
Bedankt voor uw fijne en positieve reactie!
4 jun 2023
Na een telefoontje over een vraag die ik had werd ik super vriendelijk te woord gestaan en werd mijn graag beantwoord en zeer snelle levering
15 jul 2023
Goed advies ad telefoon, heldere site, tel afstemming door chauffeur over levering. En de producten zijn overeenkomstig verwachting.
21 jul 2023
JT
J T.
Valkenswaard
15 mei 2023
Fijn dat je eerst gratis kiezelmonsters kan laten opsturen, dan zie je ze ook in het echt. Alles netjes en op tijd aangekomen.
Bedankt voor uw review!
15 jun 2023

Zeer tevreden

Al driemaal stenen en toebehoren besteld. Perfect geleverd binnen de afgesproken tijd. Goede, duidelijke communicatie.
16 jun 2023
Bedankt voor uw positieve reactie!
19 aug 2023
Bestellen gaat makkelijk via de website en duidelijk overzicht! Bezorgers zijn super! En wordt snel geleverd
28 aug 2023
18 okt 2023
Heel snel geleverd, zouden s’avonds bezorgen maar was smorgens al vroeg gebracht zonder dat we het wisten.
20 okt 2023
Bedankt voor de feedback!
22 okt 2023
Goede prijs goede kwaliteit. En snel geleverd. Extra compliment voor de zeer behulpzame chauffeur!!! Top
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw reactie, we zullen het aan de chauffeur doorgeven!
7 sep 2023
Eiken haardhout besteld. Was een aanbieding, met een prima prijs. Keurige blokjes, en goed droog.
8 sep 2023
Bedankt voor uw respons!
31 mei 2023

Product ok, levering erg vroeg in de dag.

Product als omschreven. Levering al om 06:20 in woonwijk, niet in dank afgenomen door de buren.
5 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor het vroege tijdstip. In het hoogseizoen gaan de chauffeurs weleens eerder op pad om alles gelost te krijgen.
JA
Jaap A.
Apeldoorn
31 mei 2023

Alles prima voor elkaar

Breed assortiment, snelle levering, en een scherpe prijs, levering precies volgens afspraak.
5 jun 2023
Bedankt voor de waardering en het doorsturen van de mooie foto!
16 mei 2023
Alles netjes afgehandeld. Ook het transportbedrijf de levering netjes in de tuin gezet
Bedankt voor uw respons!