3345.nl/nl

13 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 aug 2023
3345.nl/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mrt 2024
Hun website lijkt erg bijgewerkt. Ik vond ze voor het eerst op Discogs en was bezig om mijn winkelwagentje compleet te maken. Ik bekeek hun website en besloot daar te bestellen. Op het moment dat ik bestelde, werd de Discogs-vermelding onbeschikbaar (waarschijnlijk omdat ik de items had gekocht). Mijn bestelling werd bevestigd 25 feb. Ik ontving Post.NL bericht 27 feb. De LP's zaten in een zeer veilige verpakking. Ik zal weer bij deze winkel kopen als ze hebben wat ik zocht.

Bestelling was binnengekomen zonder dat ik hierover een email had ontvangen.....

Beoordelingen voor 3345.nl/nl

Beoordeling 3345.

Duidelijke, snelle en fijne informatie stap voor stap.
JO
Jan O.
Sassenheim
16 apr 2024
9 mrt 2024

Ik zal weer bij deze winkel kopen

Heel mooi aanbod, goed geprijsd en erg vriendelijke medewerkers.
Prima prijzen, netjes verpakt en snel verzonden
3 mrt 2024
topwinkel, goede snelle levering.
22 nov 2023
Goeie en duidelijke communicatie. Snel betaald en bezorgd!!! Erg tevreden!!
26 dec 2023
Everything okay, aß everytime