flightcase-onderdelen.nlBeoordelingen

D.M. Meertens

Beoordelingen voor flightcase-onderdelen.nl

4.34/5.00

50 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Alles keurig geleverd. Losse onderdelen waren goed verpakt. De profielen waren ook goed verpakt maar tijdens het vervoer zijn ze erg ruw behandeld, daardoor is het verpakkingshout gebroken. Gelukkig waren de progielen nog heel. Erg vervelend is de vervoerder DPD. Er is wel tracking maar pas een pasr uur vooraf kun je zien wanneer ze komen. Wat dat betreft is Post NL veel beter.
Verder lezen

Bezorging. inmiddels wel al een deel van de bestelling ontvangen, maar ook weer in delen. Handiger zou zijn geweest als het in 1x verstuurd was en ook in 1 keer geleverd.. de gehele levering duurt nu gewoon bij elkaar bijna 2 weken vanaf bestellen. Niet de beste service en ook dus de laatste keer dat ik hier bestel.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over flightcase-onderdelen.nl

Ik heb de helft van mijn bestelling ontvangen en wacht nog op de andere helft?
Nette en goede levering.
Alles is volgens verwachting op tijd geleverd. De producten zijn van goede kwaliteit en alles was keurig verpakt. Aflevering was iets minder, de producten zijn gewoon aan de voorzijde van mijn woonhuis achtergelaten. Die kon iedereen zo meenemen.
Materiaal niets op aan te merken net als de verzending en bezorging. Helaas word je niet goed van de tig mails die je krijgt van de etrusted partij. Alleen hier om al bestel ik minder dan strikt noodzakelijk
De bestelling die ik had gedaan werd verdeeld in 3 pakketten, deze werden in 2 leveringen op verschillende dagen geleverd. De producten voldoen volledig aan de verwachtingen en waren goed verpakt.
Kwalitatief goed materiaal, zorgvuldig verpakt en een snelle levering. Ook op maat gezaagd hout besteld. Dit was op de millimeter nauwkeurig gezaagd. Absoluut een aanrader
Graag was ik op de hoogte gebracht dat er 2 pakketten zijn die op verschillende dagen worden bezorgd. Nu had ik twijfels of het laatste pakket wel geleverd zou worden.
De bestelling werd spijtig genoeg in 2 pakketten opgesplitst en op 2 dagen na mekaar geleverd. Dit had op 1 dag gekund nu heb ik er 2 dagen op moeten wachten, spijtig
Bestelling bestond uit twee deelleveringen waarbij een met 2m lange onderdelen. Deze waren perfect verpakt en beschermt zodat de onderdelen niet zouden kunnen buigen.
Over service kan ik weinig zeggen maar de levering duurde wat langer als verwacht. Maar wie weet waar dat aan heeft gelegen in de rare tijd. Verder helemaal prima.
Helaas zat er op 1 paneel aan de binnenkant een flinke kras. Gelukkig niet erg maar het hoort niet.
Levering slecht 1 bestelling in 3 keer bezorgd zal aan het transport bedrijf liggen
Snel geleverd maar de verzendkosten van 10 euro waren wel hoog.
Niet meer vragen om een beoordeling het gaat best zo.
Snel geleverd en goed product tegen gunstige prijs.
Altijd op tijd. Juiste artikelen. Goede kwaliteit.
Juiste artikelen, op tijd, netjes verpakt.