Certificaat voor flightcase-onderdelen.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 60 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 100 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Super snelle levering.
5.00

zeer goede klanten service na het betalen moest er wat producten verwijderd worden dit is ten volle tevredenheid gebeurt en het overgebleven bedrag stond direct weer op mijn rekening Top service
5.00

Super snel geleverd.....zeer goed verpakt en groot assortiment van pro- materiaal

Inspanning voor na bestelling
4.33

Geen feedback over backorder. Communicatie is niet echt een ding van Penn elcom
Verder al jaren tevreden

Snel en goed.

Denken goed mee, ik geef een 8
4.00

Gezien de tijd van de bestelling, was het de volgende dag al op mijn adres. Super.
5.00

Gedeelte v d levering kwam heel veel kater oas na 3 telefoontjes en na 3 e-mails. Meer dan 7 dagen kater.
1.33
Slecht

Alles perfect.

Supersnelle correcte levering

Alles perfekt verlopen

Goed geleverd

prima
5.00

Snelle en complete levering van top onderdelen Alleen het plaat materiaal bestel ik ergens anders want ik kan geen volle plaat bestellen en het is erg duur
5.00

Slechte rolgeleiders voor dat geld.
1.00
Slecht

5.00

Snelle service. Goede uitleg waar nodig te downloaden.. Goede prijs Alleen maar kwaliteit materiaal

4.67

Zeer netjes afgehandeld en snel binnen gekregen

Perfect

prima
5.00

uit stekend en ben blij met mijn het product . kan het daarom ook een ieder aan bevelen.
5.00

Kreeg een melding dat het adres niet juist was. Twee dagen later was het pakket er wel. Buitenkant enigszins gehavend en gedeukt. Geen nadelige gevolgen voor de inhoud.

PERFECT
4.33

Heb onderdelen besteld en die had ik twee dagen later al thuis. Verder vind de omschrijvingen van de onderdelen erg goed. ga er zeker vaker bestellen.
5.00

Snel en betrouwbaar in levering. Producten veilig en goed verpakt. Voor bedrijven wordt automatisch de BTW niet doorgerekend.
5.00

Goede service en snelle levering
5.00

vlotte levering vanuit Flightcase-onderdelen echter laat de transporteur te wensen over als je niet thuis bent om dan je pakket via een servicepunt te kunnen afhalen, daar ging 3 dagen overheen best treurig

100 volgens info op website

Prima allemaal.

5.00

Vlotte levering en prima product

alles goed
4.00

alles naar wens verlopen.
5.00

Jammer dat er alleen via de post kan werk in de buurt dus als je een kleine bestelling hebt je toch de bezorgkosten die dan de producten toch stuk duurder maken
3.33
Redelijk

Alles prima verpakt en geleverd
5.00

De bestelling was ergens blijven hangen,na een mailtje werd dit wel onmiddellijk opgelost
4.33

Geen melding gehad dat de levering in twee gedeelten zou plaatsvinden.
4.67

alles goed verpakt en bezorgd

flightcase-onderdelen.nl

flightcase-onderdelen.nl werd op 29-12-2014 gecertificeerd door Trusted Shops.

Dechant-Sprünken-Straße 49b

Amtsgericht Kleve HRB 12488
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
D.M. Meertens
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met flightcase-onderdelen.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen