stoffen.net

609 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden629 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jan 2022
stoffen.net voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ruime sortering aan stoffen en patronen. Wensen: Gaarne bij een stof meteen het juiste kleur garen en kleur rits als optie erbij zetten. Gaarne bij een bestelling meteen de geboden korting aftrekken. Door de voor mij ingewikkelde procedure om een kortings code te activeren, ben ik al 2x een korting mis gelopen. Gaarne bij een patroon de te gebruiken stof keuzes en tabellen voor de te bestellen lengte van de stof vermelden zodat meteen alles in een keer besteld kan worden. Succes.

31 okt 2023
De linnen stof zag er op foto goed dichtmatig uit, in werkelijkheid transparant. Retourneren moet niet alleen op eigen kosten, maar ook op eigen houtje, m.a.w. geen retourlabel en hoge prijs te betalen als je als particulier een pakket wilt verzekerd verzenden. Na een week nog steeds geen antwoord op mijn vraag via webformulier. Achteraf blijken prijzen waanzinnig hoog vergeleken bij anderen. Hogere prijs is dus blijkbaar niet gelijk aan betere kwaliteit of betere service.

Beoordelingen voor stoffen.net

18 jun 2023
Heb mijn staaltjes nog niet ontvangen na een week
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Uw bestelling werd door ons op 09-06-20233 verstuurd en is onderweg naar u. Deze zending ontvangt u met "normale" briefpost derhalve hebben wij van deze zending geen trackingnummer. Onze ervaring leert dat u een dergelijke zending dan 5-7 werkdagen later in huis hebt. (Mogelijk hebt u over het hoofd gezien dat wij niet in nederland maar in duitsland gevestigd zijn en al onze bestellingen vanuit het magazijn in duitsland versturen). Houd u er rekening mee dat het helaas voorkomt dat dergelijke zendingen met enkele dagen vertraging worden bezorgt.
CB
carina b.
leffinge
10 jun 2023
Op 31mei besteld en nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Uw bestelling werd door ons verwerkt, verpakt en verstuurt. Onze ervaring leert dat u een dergelijke zending 5-7 werkdagen na ons versturen ontvangt.  (Mogelijk hebt u over het hoofd gezien dat wij niet in nederland maar in duitsland gevestigd zijn en al onze bestellingen vanuit het magazijn in duitsland versturen). Houd u er rekening mee dat het helaas voorkomt dat dergelijke zendingen met enkele dagen vertraging worden bezorgt.
SS
2 okt 2023
IK heb nog steeds mijn monsters niet ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Een stalen bestelling wordt met normale briefpost verstuurt en het is onze ervaring dat een dergelijke zending 5-7 na ons versturen wordt bezorgt. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Duitsland gevestigd zijn en alle bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen.
lange levertijd en weinig informatie levering
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar mogelijk en nodig te verbeteren, Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Ook bij de post en pakketdienst is het momenteel extreem druk zodat het ook hier tot vertragingen bij het bezorgen kan komen. Ook zij werken er met man en mach aan zendingen zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
25 sep 2023
Helaas na ruim een week nog niets ontvangen.
26 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt osn te moeten horen dat u een bestelling nog neit hebt ontvangen. Neem in een dergelijk geval contact op met onze klantenservice zij kunnen u verder helpen bij het oplossen van een dergelijk probleem.
30 jul 2023
Mijn bestelling van 21/7 nog niet ONTVANGEN?
14 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze processen, producten en service te verbeteren. Het spijt ons te moeten horen dat u een door u geplaatste bestelling niet hebt mogen ontvangen. Meld u zich met een dergelijk probleem a.u.b. bij onze klantenservice (contact@stoffen.net). Geeft u hierbij a.u.b. uw klantnummer en/of het bestelnummer van de betreffende bestelling door zodat zij u dan verder kunnen helpen bij het oplossen van een dergelijk probleem.
Ik heb mijn product nog steeds niet binnen.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neemt u met een dergelijk probleem a.u.b. contact op met onze klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Ik heb de stoffen nooit gekregen. Jammer.
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijk feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neem in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
24 jun 2023
Heb bestelling nog steeds niet ontvangen
26 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te moeten horen dat er problemen zijn met een bestelling. Om te kunnen nagaan wat er aan de hand is neemt u contact op met de klantenservice (contact@stoffen.net). Zij helpen u dan verder bij het oplossen van een dergelijk probleem.
15 nov 2023
Ik heb de bestelling nog niet ontvangen
16 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk, te verbeteren. Neemt u met een dergelijk probleem a.u.b. contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
Tot op heeen bestelling niet ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten,. service en processen te verbeteren. Neemt u met een dergelijk probleem a.u.b. contact op met onze klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
MD
Meike D.
Voorschoten

Besteld nog steeds niets ontvangen en betaald

Besteld nog steeds niets ontvangen
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen te verbeteren. Neem in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
16 okt 2023
Ik heb nog steeds niets ontvangen
16 okt 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze service, producten en processen te verbeteren. Neem in een dergelijk geval contact op met de klantenservice zodat kan worden nagegaan wat er aan de hand is. https://support.thecreativeclub.com/hc/nl-nl/requests/new
30 jun 2023
Niet correct of slordig afgeknipt
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, processen en service te verbeteren. Meld u een dergelijk probleem a.u.b. bij onze klantenservice (contact@stoffen.net) zij helpen u dan verder bij het oplossen van een dergelijk probleem.
24 jul 2023
Levering duurde vééééél te lang
25 jul 2023
Bedankt5 voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Een bestelling wordt in de regel na ontvangst van de betaling in 2-4 werkdagen verwerkt, verpakt en verstuurt. Na ons versturen duurt het in de regel 3-5 werkdagen alvorens u een bestelling ontvangt. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij niet in Nederland maar in Dutisland gevestigd zijn en alle bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen.
8 nov 2023
De levering duurde erg lang
9 nov 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service ne processen te verbeteren. Het wordt nog wel eens over het hoofd gezien dat wij in Duitsland gevestigd zijn en bestellingen vanuit ons magazijn in Duitsland versturen. Ook is er afgelopen week een feestdag geweest wat tot vertraging bij het verwerken van bestellingen heeft geleid.
1 nov 2023
Nog steeds niets ontvangen
30 aug 2023
Bestelling nooit ontvangen
31 aug 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te moeten horen dat u een bestelling niet hebt ontvangen. Het proces om dit probleem op te lossen werd al in gang gezet wij wachten nog op een antwoord van u op onze laatste email. Zodra u deze hebt beantwoord kunnen wij u verder helpen bij het oplossen van een dergelijk probleem.
Levering duurt me te lang
Antwoord van stoffen.net
Bedankt voor uw feedback. Wij gebruiken een dergelijke feedback om onze producten, service en processen, daar waar nodig en mogelijk te verbeteren. Door de extreem grote navraag is de levertijd momenteel langer dan normaal.  Ons magazijn doet er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en weer terug te keren naar de „normale“ levertijden. Ook bij de post en pakketdienst is het momenteel extreem druk zodat het ook hier tot vertragingen bij het bezorgen kan komen. Ook zij werken er met man en mach aan zendingen zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen. Wij begrijpen dat dit ergerlijk is maar vragen hiervoor uw begrip.
11 jun 2023
Nog niets ontvangen......
13 jun 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te moeten horen dat er problemen zijn met een door u geplaatste bestelling. Om na te kunnen gaan wat er aan de hand is neemt u contact op met de klantenservice (contact@stoffen.net) vergeet hierbij niet het bestelnummer en of klantnummer aan te geven.