EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.442 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We vinden het geweldig om te horen dat u een 5-sterrenervaring met ons bedrijf hebt gehad. Het betekent veel voor ons dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We waarderen ook uw feedback over gebieden waarop we kunnen verbeteren. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen en hen de best mogelijke service te bieden. We zullen uw opmerkingen in overweging nemen als we blijven groeien en verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
TB
Theo B.
Kruiningen
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over onze producten en diensten. Uw mening is zeer waardevol voor ons omdat wij ons best doen om ons leveringsproces te verbeteren. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst uitstekend van dienst te zijn.
JP
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het verheugt ons te horen dat uw ervaring met ons 5 sterren was. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen. We waarderen ook uw feedback over gebieden waarop we kunnen verbeteren. In ons bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke service te bieden en onszelf voortdurend te verbeteren. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw waardevolle feedback met ons te delen. Wij vinden het geweldig om te horen dat u een algehele positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij waarderen uw vriendelijke woorden. Wij zijn ons bewust van uw bezorgdheid en verzekeren u dat wij ernaar streven om uitzonderlijke service te bieden aan al onze klanten. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve beoordeling achter te laten. Het verheugt ons te horen dat u een geweldige ervaring met onze producten en service heeft gehad. Uw tevredenheid is onze topprioriteit, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen konden voldoen met een tijdige levering en producten van hoge kwaliteit. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
WB
Wim B.
Oud-Beijerland
13 jul 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring met ons had en dat onze service aan uw verwachtingen voldeed. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij zetten ons in om uitzonderlijke service te bieden aan al onze klanten. Wij waarderen uw mening en zullen deze gebruiken om onze diensten voortdurend te verbeteren. Bedankt voor het kiezen van [Bedrijfsnaam]. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
TV
13 jul 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze producten en service. Uw positieve feedback betekent veel voor ons. Wij waarderen ook uw constructieve opmerkingen over onze levering en service. Bij [Bedrijfsnaam] streven we ernaar om onze processen voortdurend te verbeteren om onze klanten de beste ervaring te kunnen bieden. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
11 jul 2024
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Wij streven ernaar om uitzonderlijke service te bieden en het is altijd fijn om positieve feedback van onze klanten te ontvangen. Wij waarderen ook uw eerlijke feedback over gebieden waarop wij ons kunnen verbeteren. In ons bedrijf streven we voortdurend naar uitmuntendheid en we zullen uw opmerkingen gebruiken om de beste ervaring voor al onze klanten te blijven bieden. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u snel weer te zien.
10 jul 2024
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Uw feedback is belangrijk voor ons en wij waarderen uw steun. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de beste klantenservice en producten te leveren. Wij waarderen uw input en zullen ons blijven verbeteren op alle gebieden die aandacht nodig hebben. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
9 jul 2024
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een prettige ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke service ontvangen. Wij waarderen uw feedback en zullen er rekening mee houden als wij onze diensten blijven verbeteren. Ons bedrijf is trots op het leveren van een eersteklas klantenservice en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u snel weer te zien!
8 jul 2024
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het verheugt ons te horen dat onze levering en service aan uw verwachtingen voldeden. Uw tevredenheid is onze topprioriteit, en we zijn dankbaar voor uw positieve beoordelingen op deze gebieden. Het spijt ons te horen dat onze producten niet volledig aan uw verwachtingen voldeden. Als bedrijf streven wij ernaar om producten van hoge kwaliteit en uitstekende service te leveren. We zullen uw opmerkingen in overweging nemen als we voortdurend werken aan het verbeteren van ons aanbod. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
JV
Jan V.
Gemert
8 jul 2024
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen! We zijn blij om te horen dat onze levering, producten en service allemaal aan uw verwachtingen hebben voldaan. Klanttevredenheid is onze topprioriteit en we zijn dankbaar voor uw steun. Bij Eurotops streven we ernaar om de beste kwaliteitsproducten en een uitzonderlijke service te bieden aan al onze klanten. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
TH
ton h.
harmelen
6 jul 2024
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n positieve beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat onze levering, producten en service aan uw verwachtingen voldeden. Het leveren van uitstekende service is de kern van onze bedrijfsfilosofie en we zijn blij dat we daarin geslaagd zijn. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we hopen uw verwachtingen in de toekomst te kunnen blijven overtreffen.
5 jul 2024
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons te delen. Het verheugt ons te horen dat u een 5-sterrenervaring met ons bedrijf hebt gehad. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke service te bieden en aan alle behoeften van onze klanten te voldoen. Uw feedback wordt zeer op prijs gesteld en zal met ons team worden gedeeld, zodat we de best mogelijke diensten kunnen blijven leveren. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
5 jul 2024
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Wij streven ernaar om uitstekende service en kwaliteitsproducten te leveren, en wij waarderen uw feedback. We zullen hard blijven werken om op alle gebieden te verbeteren, inclusief onze productselectie en levering. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring had met onze levering en service. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij streven ernaar om voortdurend producten en diensten van topkwaliteit te leveren. Uw feedback over onze productbeoordeling zal met ons team worden gedeeld voor verbetering. Nogmaals hartelijk dank voor uw steun. We kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten over uw recente ervaring met ons. Het verheugt ons te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij zetten ons in om al onze klanten een uitzonderlijke service te bieden. Wij waarderen uw feedback en zullen blijven streven naar uitmuntendheid in alle aspecten van ons bedrijf. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze producten en service. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en producten van hoge kwaliteit voor al onze klanten. Wij waarderen uw steun en hopen uw verwachtingen in de toekomst te kunnen blijven overtreffen. Bedankt dat u ons als uw vertrouwde merk hebt gekozen.
3 jul 2024
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en voor uw positieve feedback over onze levering, producten en service. Wij streven ernaar om onze klanten de beste ervaring te bieden en we zijn blij om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Als er iets is dat we kunnen verbeteren om uw ervaring nog beter te maken, aarzel dan niet om het ons te laten weten. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen. Wij waarderen uw steun!
3 jul 2024
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n positieve beoordeling voor ons bedrijf achter te laten. Wij zijn u zo dankbaar voor uw vriendelijke woorden en vinden het geweldig om te horen dat u een 5-sterren ervaring met ons heeft gehad. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en het betekent veel voor ons om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij stellen uw feedback ook op prijs omdat het ons helpt om onze diensten te verbeteren. Ons bedrijf streeft naar uitzonderlijke ervaringen voor al onze klanten en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.