EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.264 beoordelingen in totaal

12 jan 2024
De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

9 dec 2023
Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

HF
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u een overwegend positieve ervaring met ons hebt gehad en waarderen het dat u de tijd hebt genomen om uw gedachten met ons te delen. Wij streven ernaar dat elke klant de best mogelijke ervaring heeft, dus we nemen alle feedback serieus. Wij waarderen onze klanten en zullen ons best blijven doen om de best mogelijke service te bieden.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. Wij streven ernaar om uitstekende service te bieden als onderdeel van onze toewijding aan klanten en we zijn blij dat u de service bevredigend vond. Uw feedback is waardevol voor ons en wij danken u daarvoor.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Het verheugt ons te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad. Het is onze missie om een uitstekende klantenservice te bieden en wij geloven dat dit tot uiting komt in uw ervaring. Wij streven ernaar dat al onze klanten een positieve interactie met ons hebben en wij waarderen uw feedback. Bedankt dat u deel uitmaakt van de reis van het bedrijf!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij dat u uw algehele ervaring met ons prettig vond. Het is belangrijk voor ons dat onze klanten tevreden zijn met hun producten en diensten, dus we nemen uw feedback serieus. Bij ons bedrijf vinden we dat klantenservice een prioriteit moet zijn, en we streven ernaar om alleen producten van de hoogste kwaliteit te leveren. We begrijpen het als er problemen waren met de levering of service die u hebt ontvangen, en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Wij waarderen uw feedback en hopen dat u ook in de toekomst een positieve ervaring zult hebben wanneer u bij ons winkelt. Hoogachtend, [Naam]
SV
sietse v.
amstelveen
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u van onze service genoten heeft en zijn dankbaar voor uw vriendelijke woorden. Uw positieve feedback wordt op prijs gesteld en zal ons team motiveren om door te gaan met het leveren van uitstekende service. We hopen u snel weer van dienst te mogen zijn!
KD
Kees D.
ROTTERDAM
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat u een geweldige ervaring met ons had! We zijn er trots op dat we onze klanten producten van hoge kwaliteit en uitzonderlijke service kunnen bieden. Daarom zijn we blij dat we in dit opzicht succes hebben geboekt. Wij waarderen uw waardevolle feedback en danken u dat u een trouwe klant bent. Als er iets is dat we kunnen doen om uw ervaring met ons te verbeteren, laat het ons dan weten. Nogmaals bedankt dat wij u van dienst mogen zijn!
RQ
Rolf Q.
Lelystad
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Wij zijn trots op de kwaliteit van onze producten en diensten en streven er altijd naar om deze te verbeteren. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om u in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw eerlijke feedback en zijn blij om te horen dat u over het algemeen tevreden bent over onze diensten. Wij streven ernaar om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden en ervoor te zorgen dat aan de behoeften van elke klant met uitmuntendheid wordt voldaan. Hartelijk dank voor uw steun!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons hebt gehad en waarderen uw feedback. In ons bedrijf streven we ernaar om de hoogste kwaliteit van service en producten te leveren, zodat onze klanten tevreden zijn. Wij begrijpen dat er ruimte is voor verbetering en nemen alle beoordelingen serieus. Uw feedback is waardevol en helpt ons om verbeteringen te blijven aanbrengen zodat wij u de best mogelijke ervaring kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer van u te horen!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij dat u een goede ervaring met ons heeft gehad en waarderen de hoge waardering die u ons gegeven heeft. Wij streven ernaar om uitstekende service te bieden en zijn blij om te weten dat we dat doel tijdens uw bezoek hebben bereikt. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer te zien!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn erg blij dat u onze diensten prettig vond en ons een 5/5 beoordeling gaf. Wij streven ernaar om kwaliteitsproducten en -diensten te leveren, en uw positieve feedback moedigt ons aan om ons streven naar uitmuntendheid voort te zetten. Onze prioriteit is altijd om de beste klantervaring mogelijk te maken, en wij danken u dat u ons daarbij helpt.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening over onze diensten te geven. Wij zijn trots op onze kwaliteitsdiensten en zijn blij dat u over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad. We hopen dat u ook in de toekomst voor ons blijft kiezen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons product en onze service hebt gehad. Wij zijn trots op het leveren van kwaliteitsproducten en -diensten aan onze klanten. Wat de levering betreft, streven we ernaar om dit aspect van ons bedrijf te verbeteren en we stellen uw input op prijs omdat het ons helpt om beter te worden. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent.
CV
Cees V.
Koekange
1 jun 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling met ons te delen. We zijn zo blij om te horen dat u onze producten en diensten 4/5 en onze levering 4/5 vond. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en producten van de beste kwaliteit. Wij waarderen uw feedback en zullen blijven streven naar een nog betere ervaring voor al onze klanten. Nogmaals bedankt dat u de tijd van uw dag neemt om ons te laten weten hoe we het doen.
31 mei 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij dat u ons een algemene beoordeling van 4/5 hebt gegeven. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en de feedback die u ons hebt gegeven. Bij ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsdiensten aan te bieden die voldoen aan de behoeften van onze klanten op het gebied van betrouwbaarheid en efficiëntie. Wij zetten ons in voor een prettige klantervaring en zijn trots op het werk dat we doen. We hopen dat u ook in de toekomst een tevreden klant van ons zult zijn. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden was over onze diensten en danken u voor uw vriendelijke woorden. Ons bedrijf is toegewijd aan het leveren van producten en diensten van de hoogste kwaliteit, dus we nemen alle feedback serieus. Nogmaals bedankt dat u ons de kans geeft om u van dienst te zijn.
KD
Kees D.
ROTTERDAM
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze producten, levering en service. Wij streven ernaar om elke klant service en producten van uitstekende kwaliteit te bieden, dus wij waarderen uw vriendelijke woorden. Bij ons bedrijf zijn we er trots op dat we een uitstekende klantenservice bieden en langdurige relaties met onze klanten opbouwen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback! Het verheugt ons te horen dat u over het algemeen tevreden bent over onze service. Wij streven ernaar om onze klanten de hoogste kwaliteit service te bieden, en wij waarderen uw vriendelijke woorden. Uw beoordeling is erg belangrijk voor ons, en we nemen alle feedback mee in ons streven om onze diensten te verbeteren. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
28 mei 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u over het algemeen genoten heeft. Uw input is waardevol voor ons en we zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. Wij streven naar een hoge klanttevredenheid door kwaliteitsproducten en een betrouwbare klantenservice te bieden. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback - het helpt ons om de best mogelijke ervaring te blijven bieden.
26 mei 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw 5/5 beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. Wij streven ernaar om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden, en we zijn blij om te weten dat we dat aan u hebben geleverd. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en dat u een gewaardeerde klant bent.