EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2023
EUROTOPS NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

28 apr 2024
og, gnirevel ellenS
30 apr 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons over uw ervaring te vertellen. Wij streven ernaar om onze klanten uitzonderlijke service te bieden en het is bemoedigend om te horen dat wij dat voor u hebben bereikt. Wij danken u voor uw vriendelijke woorden en hopen dat u deel zult blijven uitmaken van onze gemeenschap.
DV

goede koop

Ga gewoon zo door
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij dat u een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad en we streven er voortdurend naar om u kwaliteitsservice te bieden. Wij waarderen uw mening en nemen alle feedback van klanten serieus in ons streven naar uitmuntendheid. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te delen en dat u een gewaardeerde klant bent!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat de levering van uw bestelling snel is verlopen. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service en een positieve ervaring te bieden. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
Nu ,is heel goed.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over ons bedrijf te geven. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en zijn blij dat u een positieve ervaring had. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten diensten en producten van de hoogste kwaliteit te leveren. Wij zijn altijd op zoek naar manieren om ons aanbod en onze klantervaring te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen, het was een genoegen om u van dienst te zijn!
Beter kan niet
1 mei 2024
Goed geregeld
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat onze diensten aan uw verwachtingen voldeden. Het is altijd ons doel om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en kijken ernaar uit om in de toekomst weer met u samen te werken.
21 apr 2024
Geen klachten
23 apr 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u geen klachten heeft. Wij zijn er trots op dat wij onze klanten producten en diensten van de hoogste kwaliteit kunnen leveren, en wij waarderen uw steun.
16 apr 2024
Fijne webshop
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling van onze webshop! We zijn zo blij dat u alles hebt kunnen vinden wat u nodig had en dat het winkelproces soepel is verlopen. Wij streven ernaar dat onze klanten een prettige ervaring hebben wanneer ze bij ons winkelen en waarderen uw feedback. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten te delen!
JF
j F.
Velp
26 apr 2024
Gewoon GOED!
30 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat u een prettige ervaring met ons heeft gehad. Hier bij Eurotops streven we ernaar om uitzonderlijke service en kwaliteitsproducten aan onze klanten te leveren, en het is fijn om te weten dat we dit hebben bereikt. Bedankt voor uw feedback, en we hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn!
De Levering
28 apr 2024
gewoon goed
30 apr 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! Wij waarderen uw vriendelijke woorden en zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en nemen elke feedback serieus. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten met ons te delen.
alles goed
service!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over uw ervaring achter te laten. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u onze service bevredigend vond. Bij ons bedrijf doen we ons best om een uitstekende klantenservice te bieden, en we zijn altijd op zoek naar manieren om te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback - het helpt ons om de best mogelijke service te blijven bieden.
20 apr 2024

top qualitied

n.v.t.
23 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij waarderen alle feedback van onze klanten en houden er rekening mee bij het nemen van beslissingen voor ons bedrijf. Wij streven er altijd naar om de beste producten en diensten aan al onze klanten te leveren, en wij waarderen uw input. Nogmaals bedankt voor het delen van uw gedachten met ons.
TV