EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.264 beoordelingen in totaal

12 jan 2024
De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

9 dec 2023
Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

SV
sietse v.
amstelveen
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en vinden het jammer om te horen dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en we nemen alle feedback serieus. Wij begrijpen het belang van klanttevredenheid en zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren. Uw feedback helpt ons om onze gewaardeerde klanten beter van dienst te zijn. Bedankt dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd neemt om feedback te geven over onze verzendservice. Wij waarderen uw eerlijke mening en begrijpen uw wens voor een snellere levering. Wij zetten ons in voor een goede klantenservice en streven er voortdurend naar om onze levertijden te verbeteren. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring met ons.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw positieve beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven. We zijn erg dankbaar dat u ons product met plezier hebt gebruikt en waarderen uw vriendelijke woorden. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten service en producten van het hoogste kwaliteitsniveau te bieden, en we zijn blij dat dit tot uiting kwam in uw ervaring. Wij danken u nogmaals voor uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden bent over onze diensten. Wij streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en waarderen uw input. Uw feedback helpt ons om ons bedrijf te blijven verbeteren en laten groeien. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback en zijn verheugd te horen dat u ons een algemene beoordeling van 4/5 hebt gegeven. Wij waarderen de mening van onze klanten en streven ernaar om de best mogelijke service en producten aan te bieden. Het spijt ons om te horen dat er iets ontbrak tijdens uw verblijf bij ons, maar we nemen uw opmerkingen in overweging bij ons streven om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te geven over uw ervaring.