EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.126 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 nov 2023
EUROTOPS NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

PS
Pierre S.
Limbricht
Goed product en snelle levering.
goede spullen vrij snel levering
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Het verheugt ons dat onze producten en levertijden aan uw behoeften hebben voldaan. Bij Eurotops streven we ernaar dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Wij zijn voortdurend op zoek naar manieren om verbeteringen aan te brengen, zodat wij u service en producten van hoge kwaliteit kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
27 apr 2024
Snelle en efficiënte aflevering.
30 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u onze bezorgservice snel en efficiënt vond, en we zijn er trots op dat we onze klanten de best mogelijke service kunnen bieden. Wij streven ernaar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
17 apr 2024
Alles is goed, netjes geleverd
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat uw bestelling netjes en naar tevredenheid is afgeleverd. Bij ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsdiensten en -producten te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u van dienst te blijven zijn. Nogmaals bedankt voor uw positieve beoordeling!
Goede service Goede kwaliteit
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van de goede kwaliteit van onze service. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en producten van hoge kwaliteit. Wij stellen uw feedback op prijs en waarderen uw mening. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit met ons te delen.
1 mei 2024
Omdat alles perfect is gelopen
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze service! We zijn blij om te horen dat alles goed is gegaan. Bij ons bedrijf streven we ernaar dat onze klanten altijd de best mogelijke ervaring krijgen. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om deze met ons te delen.
27 apr 2024
Snelle sevice , en kwaliteit .
30 apr 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u onze snelle service en kwaliteit waardeert. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en zijn blij om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
21 apr 2024
snelle levering. mooi apparaat
23 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat u tevreden was over de snelle levering en de kwaliteit van ons product. Bij ons bedrijf streven we naar een hoge mate van klanttevredenheid. Bedankt voor uw vriendelijke woorden en dat u voor ons hebt gekozen.
veel vertrouwen in Euro tops
JV
Johannes v.
Nieuwkuijk
Duurde wat lager dan anders.
25 apr 2024
correct en op tijd geleverd.
26 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn blij dat uw levering correct en op tijd was. Klanttevredenheid is onze hoogste prioriteit, en wij streven ernaar dat elke klant de best mogelijke service krijgt. Wij waarderen uw positieve beoordeling en hopen dat u in de toekomst een tevreden klant zult zijn.
20 apr 2024
goeie artikelen en goed spul
23 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze producten en service. Wij streven ernaar om al onze klanten kwaliteit en tevredenheid te bieden, en wij waarderen uw feedback. We hopen dat u in de toekomst bij ons blijft winkelen.
Zakelijk en mooie spullen
26 apr 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u onze artikelen zowel zakelijk als aantrekkelijk vond. Wij streven ernaar om producten van de beste kwaliteit te leveren die voldoen aan de behoeften van onze klanten. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
snel en goed afgeleverd
niets aan toe te voegen
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Wij waarderen uw feedback, en zijn blij te horen dat u niets negatiefs te melden heeft. Wij streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en zijn blij dat onze inspanningen uw goedkeuring hebben verdiend. Nogmaals bedankt voor uw steun.
Order excact uitgevoerd
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat uw bestelling correct is uitgevoerd. Bij ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsservice en -producten te leveren die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Wij waarderen uw mening en danken u dat u de tijd neemt om deze met ons te delen.
Een snellere levering
HU
Hans U.
Almere
Andere bezorger nemen
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u de tijd neemt om uw mening met ons te delen. Wij begrijpen dat het belangrijk is om betrouwbare bezorgdiensten te hebben, en wij streven ernaar om elke keer de beste klantervaring te bieden. We werken er momenteel hard aan om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op tijd en in goede staat aankomen. Bedankt voor uw begrip tijdens dit proces.
Prima afwikkeling ed
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze verwerking. Bij Eurotops streven we ernaar om onze diensten zo naadloos mogelijk te laten verlopen en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zijn altijd blij met de feedback van onze klanten en waarderen uw mening. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
HT
H T.
Apeldoorn
Prima, ga zo door.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen en uw ervaring te delen. We zijn erg blij dat u geniet van de diensten die wij leveren en waarderen uw vriendelijke woorden. Wij streven naar een uitzonderlijke klantenservice en waarderen de feedback van onze klanten. We begrijpen dat niet alle ervaringen positief kunnen zijn, maar we hopen dat we in de toekomst manieren kunnen vinden om ze te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw steun!