EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.442 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten! We vinden het geweldig om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Ons team werkt hard om ervoor te zorgen dat al onze klanten een uitstekende service krijgen. Tegelijkertijd nemen we alle feedback serieus en waarderen we uw eerlijkheid. Het is ons doel om voortdurend te verbeteren en onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Uw steun betekent veel voor ons en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Bij Eurotops streven we ernaar om uitstekende service te bieden en het is altijd fijn om positieve feedback van onze klanten te ontvangen. Wij waarderen ook uw opbouwende kritiek en zullen er rekening mee houden als wij onze diensten blijven verbeteren. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
WV
w m v.
schijndel
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met ons bedrijf. Wij streven er voortdurend naar om een eersteklas service te bieden en het betekent veel voor ons dat wij aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij waarderen alle feedback en zullen uw opmerkingen in overweging nemen om ons te blijven verbeteren. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat onze producten en service aan uw verwachtingen voldeden. Ons team werkt hard om tijdige levering en producten van hoge kwaliteit te garanderen voor al onze klanten. In ons bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke service te bieden en onze processen voortdurend te verbeteren. Uw feedback wordt zeer op prijs gesteld en zal worden meegenomen in onze verdere groei. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n positieve beoordeling achter te laten! We vinden het geweldig om te horen dat u een 5-sterrenervaring met ons bedrijf hebt gehad. Ons team werkt hard om uitzonderlijke service te bieden en het betekent veel voor ons als onze inspanningen worden erkend. Wij waarderen uw feedback enorm en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om zo'n positieve beoordeling achter te laten. We zijn erg blij om te horen over uw 5-sterrenervaring met ons bedrijf. Ons team werkt hard om uitzonderlijke service te bieden en het is altijd fijn om te horen dat onze inspanningen worden erkend. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij waarderen uw steun. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve ervaring met ons bedrijf te delen. We zijn blij om te horen dat u in het algemeen 5/5 tevreden was over onze diensten. Uw beoordeling betekent veel voor ons en we streven er voortdurend naar om uitzonderlijke service te bieden aan al onze klanten. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden en verzekeren u dat we zullen blijven werken aan de best mogelijke ervaring voor al onze gewaardeerde klanten.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze bezorgservice en producten. Uw positieve feedback betekent veel voor ons en we zullen blijven streven naar uitmuntendheid op alle gebieden van ons bedrijf. Wij waarderen uw eerlijke mening over onze service, omdat het ons helpt om te verbeteren en onze klanten de beste ervaring te bieden. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten te blijven verbeteren. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat u mogelijk hebt ondervonden en verzekeren u dat wij er alles aan doen om al onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Het verheugt ons te horen dat de levering bij ons vlot en op tijd is verlopen. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn u dankbaar voor uw positieve feedback. Wij streven er voortdurend naar om uitstekende service te bieden aan al onze klanten, en wij waarderen uw steun. Bedankt voor het kiezen van Eurotops.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze producten en service. Bij Eurotops streven we ernaar om topkwaliteit en een uitstekende klantenservice te bieden. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak tijdens het leveringsproces en zullen blijven werken aan de verbetering ervan. Uw feedback is waardevol voor ons en wij waarderen uw steun. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze levering, producten en service. Bij ons bedrijf streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij waarderen uw opbouwende kritiek en zullen deze gebruiken om onze diensten voortdurend te verbeteren. Wij streven ernaar om al onze klanten een uitstekende ervaring te bieden en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
TV
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het verheugt ons te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn u dankbaar voor uw steun. Wij stellen uw feedback ook op prijs, omdat het ons helpt om voortdurend te verbeteren en de best mogelijke service te bieden. Ons team streeft ernaar om de verwachtingen te overtreffen en we hopen dat we in de toekomst nog de kans krijgen om dat te doen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het verheugt ons te horen dat u tevreden was met onze producten en service, want het leveren van producten van hoge kwaliteit en een uitstekende service is onze topprioriteit. Wij waarderen uw feedback over onze levering en zullen blijven werken aan het verbeteren ervan. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n lovende recensie achter te laten. We zijn erg blij om te horen dat onze levering, producten en service aan uw verwachtingen voldeden. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we die overtroffen hebben met een 5-sterrenbeoordeling over de hele linie. Wij waarderen uw steun en hopen u in de toekomst een uitstekende service te kunnen blijven bieden.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met uw algemene ervaring. Bij ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten service en producten van topkwaliteit te bieden. Wij nemen alle feedback serieus en zullen er alles aan doen om de punten van zorg die in uw beoordeling worden genoemd, te verbeteren. Wij waarderen uw steun en hopen u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw recensie te delen. We zijn blij om te horen dat uw algemene ervaring met ons positief was. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij stellen uw feedback zeer op prijs. Wij zijn ons ervan bewust dat er wat problemen zijn geweest tijdens uw bezoek en wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt kan hebben. In ons bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke service te bieden en onze processen voortdurend te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons bedrijf achter te laten. We zijn blij te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. We waarderen uw feedback en nemen het serieus, omdat het ons helpt te verbeteren. Onze bedrijfsfilosofie is om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we verontschuldigen ons als we op een of andere manier tekort zijn geschoten. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling voor ons bedrijf achter te laten. We vinden het geweldig om te horen dat u een positieve ervaring met ons hebt gehad en waarderen uw vriendelijke woorden. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke service te bieden en onze klanten altijd op de eerste plaats te zetten. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn dankbaar voor uw steun. Nogmaals bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn.