EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.109 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.264 beoordelingen in totaal

12 jan 2024
De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

9 dec 2023
Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

goede kwaliteit

Gewoon zo doorgaan.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u onze service bevredigend vond. Bij ons bedrijf streven we ernaar om de verwachtingen van de klant te overtreffen en bij elke interactie een uitzonderlijke ervaring te bieden. Bedankt voor uw positieve feedback - dat wordt zeer gewaardeerd.
Was helemaal goed!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat onze service naar wens was en dat u een goede ervaring had. Bij ons bedrijf zetten we ons in om de best mogelijke service te bieden en we zijn blij om te weten dat we dat doel bij u hebben bereikt. Wij waarderen uw steun en hopen u snel weer te zien!
WL
Goede kwaliteit
snelle levering
1 jun 2024
Wat is gekocht?
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij u te kunnen informeren dat u het artikel Leisure Vest heeft gekocht. We wensen u veel plezier met dit artikel. Uw Eurotops klantenservice
31 mei 2024
Alles ging goed
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u een goede ervaring met ons had en dat alles goed is verlopen. Bij ons bedrijf streven we naar een eersteklas klantenservice en kwaliteitsproducten, zodat al onze klanten de best mogelijke ervaring kunnen hebben. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en kijken ernaar uit om u in de toekomst nog meer geweldige ervaringen te bezorgen. Nogmaals bedankt voor uw feedback.
22 mei 2024
snelle levering
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze snelle levering. Wij streven altijd naar een uitstekende klantervaring en we zijn blij dat we in dit opzicht aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij geven prioriteit aan het leveren van kwaliteit en tijdige leveringen aan onze klanten. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
Prima alles ok
19 mei 2024
Goede pasvorm
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve feedback over de pasvorm van ons product te delen. We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en het comfort van ons product. Het is onze missie bij ons bedrijf om ervoor te zorgen dat elke klant een prettige ervaring met ons heeft, en uw recensie helpt om te bevestigen dat we op de goede weg zijn. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
1 jun 2024
Goede service
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn zo blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze klantenservice. Hier bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is geweldig om te weten dat we een positieve indruk op u hebben gemaakt. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
BV
B. v.
Ouddorp
Betrouwbaar
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Bij ons bedrijf zijn we toegewijd aan het leveren van betrouwbare diensten en producten waarop onze klanten kunnen vertrouwen. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze diensten te verbeteren en ervoor te zorgen dat we aan de hoogste normen voor klanttevredenheid voldoen. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u deel uitmaakt van onze familie.
Service.
perfect!
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en kwaliteitsproducten, dus het is geweldig om te weten dat we dat doel hebben bereikt. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u binnenkort weer te helpen.
26 mei 2024
Gewoon
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We waarderen je feedback en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. We begrijpen uw bezorgdheid en nemen deze serieus. Ons doel bij Eurotops is om altijd kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden, zodat onze klanten bij elke interactie een positieve ervaring hebben. We streven ernaar om onze klanten met respect en aandacht te bedienen. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, we stellen uw mening echt op prijs.