EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.149 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.447 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

JV
Joopp V.
K a/dZ
3 jul 2024
Goede gang van zaken
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Het leveren van uitstekende service is onze topprioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij streven ernaar om een hoge kwaliteitsnorm te handhaven en zullen dat ook in de toekomst blijven doen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en wij waarderen uw steun. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen.
Perfecte bezorging
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Het verheugt ons te horen dat uw levering perfect was. Bij ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten een efficiënte en tijdige service te bieden. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
TV
theo v.
borculo
Is zoals het hoort
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij te horen dat uw ervaring met ons bedrijf aan uw verwachtingen voldeed. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
JV
jacob v.
breezand
28 jun 2024

heel snel geleverd. mooie kwaliteit

heel snel geleverd
4 jul 2024
Tip top service !
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten! We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze service. Ons team werkt er hard aan om al onze klanten de beste service te bieden. We waarderen uw vriendelijke woorden en hopen dat we u een uitzonderlijke ervaring kunnen blijven bieden. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
DH
Diny H.
Schiermonnikoog
7 jul 2024
goeden goedkoop
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw positieve feedback en zijn blij te horen dat u onze diensten betaalbaar vond. Wij verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken die u hebt ondervonden en verzekeren u dat wij ernaar streven om diensten van hoge kwaliteit tegen redelijke prijzen te leveren. Wij danken u voor het kiezen van ons bedrijf en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
RH
Ria H.
Roermond
3 jul 2024
12 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze snelle leveringsservice. Ons team is er trots op dat we onze klanten een efficiënte en tijdige service kunnen bieden. Wij waarderen uw steun en hopen uw verwachtingen in de toekomst te kunnen blijven overtreffen.

Maatwerk

Prima passend
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We vinden het geweldig om te horen dat u ons product perfect geschikt vond voor uw behoeften. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten hoogwaardige en passende oplossingen te bieden. Wij waarderen uw feedback en zullen deze gebruiken om onze producten en diensten te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
Goede,service.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze service. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitstekende service te bieden en het is altijd een genoegen om positieve feedback van onze klanten te ontvangen. Wij waarderen uw mening en stellen alle opbouwende kritiek op prijs, omdat het ons helpt te verbeteren. Onze filosofie is om voortdurend te leren en te groeien om onze klanten beter van dienst te kunnen zijn. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen.
DV
kan niet beter
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat uw ervaring met ons bedrijf positief was. Ons team streeft er altijd naar om de best mogelijke diensten te leveren, en het betekent veel voor ons als we weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij waarderen uw steun en hopen u snel weer te zien.
5 jul 2024
Tevreden klant
12 jul 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We vinden het geweldig om te horen dat u een positieve ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn u dankbaar voor uw vriendelijke woorden. Wij waarderen ook uw feedback en zullen deze in overweging nemen om onze diensten te blijven verbeteren. Wij streven ernaar om al onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
Super
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Het verheugt ons te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we blijven streven naar uitmuntendheid in alle aspecten van ons bedrijf. Wij stellen ook alle constructieve feedback op prijs, omdat het ons helpt te groeien en te verbeteren. De filosofie van ons bedrijf is gericht op het leveren van uitzonderlijke service aan onze klanten, en we hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn.
PJ
xxxxx
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n positieve beoordeling achter te laten over uw ervaring met ons bedrijf. We zijn blij om te horen dat onze levering, producten en service aan uw verwachtingen voldeden. Bij Eurotops streven we ernaar om uitzonderlijke kwaliteit en service te bieden aan al onze klanten. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn dankbaar voor uw steun. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn dankbaar voor uw positieve feedback en zijn blij te horen dat u een goede ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Wij streven ernaar om al onze klanten een eersteklas service te bieden. Wij waarderen ook uw constructieve feedback en zullen er rekening mee houden als wij onze diensten blijven verbeteren. Onze filosofie is om onze klanten altijd op de eerste plaats te zetten en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We vinden het geweldig om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn dankbaar voor uw voortdurende steun. Wij waarderen ook uw feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten voortdurend te verbeteren. Bij ons bedrijf streven we ernaar om altijd de beste kwaliteitsproducten en een uitstekende klantenservice te bieden. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.