johnbeerens.com

936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden36.056 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 apr 2024
johnbeerens.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Betrouwbaar! Ik wilde mijn beschadigde haren verzorgen met olaplex en kwam deze website Johnbeerens tegen en heb mijn onderzoek gedaan voor het bestellen! Ze bieden een mooi prijs voor de vertrouwelijke producten! Super service en transparantie in communicatie. De producten werken super goed, ik ga zeker vaker bestellen! Top service qua verzending en levertijd, heel snel thuis geleverd. Telkens een e-mail binnenkrijgen om je up to date over producten te houden, ik zeg bestellen voor zo’n mooi prijs en goed product vind je nergens!

16 aug 2023
Ik had 2 aparte pakketjes geleverd. Wanneer deze verzonden worden staat er niet duidelijk bij welk pakketje verzonden is, ook heb ik geen duidelijke factuur ontvangen met de prijzen en producten. Bij het 1e pakketje die ik ontving, was het nagellak potje wat ik besteld had leeg. Gelijk gemaild, wel gelijk gelukkig snelle reactie met oplossing dat deze nagezonden zou worden. Dezelfde dag stuurde ik mailtje dat ik mijn andere pakket nog niet ontvangen had en er werd gelijk op gereageerd dat deze dezelfde dag nog ingepakt en verzonden zou worden. Ik had een melding gekregen dat een pakketje verzonden zou zijn (geen idee dan dus welke van de 2), dag erna kwam de naggelak binnen. Weer na een aantal dagen nog geen teken van het 1e pakketje, dus ik weer mailen. Bleek dat deze dus voor een 3e keer vertraagd was en ze me even geen berichtje erover stuurde. Nu stond die op hold, dus mij werd gevraagd of ik geld terug wilde of opnieuw verzenden. Ik heb gevraagd of deze nogmaals verzonden kon worden. Ik heb niet kunnen controleren of deze levering klopt met wat ik allemaal besteld heb aangezien ik geen factuur of overzicht had van mijn eerste bestelling, maar vgm uit mijn hoofd klopt het wel (maar is eig fijn als ik dat zeker kon weten). Nu eindelijk heb ik mijn pakketje gister ontvangen. Ik moet wel zeggen dat jullie erg veel plastic bij jullie levering gebruiken. Mijn kleine nagellak potje kwam in een super grote doos met allemaal plastic erin, mag wel wat milieu vriendelijker :) complimenten over de klantvriendelijkheid, jullie medewerkers zijn erg aardig en behulpzaam.

Beoordelingen voor johnbeerens.com

8 aug 2023
Snelle service.! Minpuntje… vroeger kreeg je er nog wel eens een monstertje bij… vrouwen vinden dat leuk! Klantenbinding….
11 aug 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring, dit vinden wij super leuk om terug te lezen! Deze zitten er soms nog wel eens bij, jammer dat het bij jou al een tijdje niet is geweest, excuses. Tot snel bij ons op de webshop!
9 jul 2023
Messte producten zijn daadwerkelijk hoe ze als beschrijving gemeldt worden, dat is waar voor wat je betaald erg tevreden!!
18 jul 2023
Hi Brussel, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen, wij wensen je veel plezier met de producten!
21 jun 2023
De verpakking! Mega grote doos! Ging echt nergens over. Voor 1 flesje en een heel klein flesje. Helaas geen foto gemaakt.
22 jun 2023
Hi, Bedankt voor je review! Wat vervelend.. helaas komt dit doordat de levering van de andere formaat doos later is gekomen dan gepland, hierdoor is er gekozen om een grotere verpakking te gebruiken. Zo worden onze de dozen die we gebruiken enkel geproduceerd van hout met een FSC Keurmerk. Dus in dat opzicht zijn ze gelukkig nog milieu bewust! Gelukkig komen de juiste formaten snel weer binnen.
19 mei 2023
Ik heb produkten voor geverfd beschadigd haar besteld,shampoo van kerastase en haarmaskers,en daar ben ik erg blij mee
23 mei 2023
Snel en correct de bestelling ontvangen. En gaat er eens wat mis, wat soms kan gebeuren, lossen ze het voor je op.
18 jul 2023
Hi Niels, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen, wij wensen je veel plezier met de producten!
6 jul 2023
De snelheid van de leveren producten en de keuze aan mogelijkheden om het zowel te laten bezorgen als op te halen
18 jul 2023
Hi Carina, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen, wij wensen je veel plezier met de producten!
5 jun 2023
Goede product omschrijving en snelle levering. Producten zijn van zeer hoge kwaliteit en doen echt wat ze beloven!
5 jun 2023
Hi, Bedankt voor je review! Wat fijn dat je zo tevreden bent! :)
4 aug 2023
Keurig bezorgd. Vind alleen dat iets kleins makkelijk in een dikke envelop kan. Beetje overdreven een grote doos.
11 aug 2023
Hi, Bedankt voor het delen van je ervaring, dit vinden wij super leuk om terug te lezen! Tot snel bij ons op de webshop!
11 okt 2023
Service altijd snel en prettig. Mijn shampoo viel erg tegen helaas dit keer dus ga snel een ander merk bestellen
18 okt 2023
Bedankt voor het delen van je ervaring! We zien je graag terug bij ons op de webshop!
Snel geleverd en eenvoudig te bestellen. Heb nog geen contact gehad met de service dus kan dat niet beoordelen.
19 okt 2023

Nette bestelling en perfecte levering

Bestelling compleet, netjes verpakt en op tijd geleverd. Erg fijne en gemakkelijke webshop. Bestel hier graag.
2 jun 2023
Bestellen ging gemakkelijk en een goede bezorging . Bestel altijd mijn haar verzorgings spullen bij deze winkel
14 mei 2023
Goede producten en snelle levering. Bij vragen wordt je goed geholpen en telefonisch goed bereikbaar. Top dus!!
15 mei 2023
Hi Betsy, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen we zien je graag terug op de webshop! Groetjes, Beautycare

Zeer ruime keuze!

Makkelijk te bestellen, zeer ruime keuze. Snelle bezorging en mogelijkheid tot vragen/ uitleg over producten.
14 aug 2023
Duidelijke webshop, leuke aanbiedingen, en snelle levering…. Betrouwbare site, geen nep spullen ! Een dikke 10
5 sep 2023
21 mei 2023

Stiptheid.

Ik ben altijd heel tevreden. De bestelling is goed verpakt in een mooie roze doos. Stipt op tijd geleverd.
23 mei 2023
Hi, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen we zien je graag terug op de webshop! Groetjes, Beautycare
Telefonisch goed bereikbaar, goed advies en vriendelijke medewerksters. Zeer goede producten en brede keus.
BV
Bas V.
Breda

Goed producten en super snel geleverd.

Goede haarproducten. Bestelwijze is gebruiksvriendelijk. Bijna altijd de volgende dag in huis. Heel snel!
1 aug 2023
Voldoet aan al mijn verwachtingen korting bezorgen gewelidige spullen en duidelijk uitleg bij de producten
29 mei 2023
Betrouwbare site met een ruim aanbod aan goede kwaliteit producten. Altijd snelle verzending! Erg tevreden