winixeurope.eu/nl/

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden171 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jun 2023
winixeurope.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering van het beloofde product met de verwachte kwaliteit van Winix. De zuivere lucht van de Winix Zero Pro helpt mij zonder problemen te ademen.

3 dec 2023
Twee dagen geprobeerd de klantenservice te bellen. Ze nemen niet op. Een kapot apparaat opgestuurd gekregen. Het andere apparaat lekt enorm als deze aanstaat, enorme plas water eromheen, handdoek die eronder ligt is zeiknat.

Beoordelingen voor winixeurope.eu/nl/

Het product niet ontvangen, onbereikbaar, Reageren niet op mail. Wil de koop ontbinden.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Stephan, wij willen jou uiteraard jou laten weten dat de DPD pakketdienst ons heeft laten weten dat jou bestelling van 3 januari bij ons op 15 januari bij jou geleverd is. Omdat jij ons hebt laten weten dat jij de bestelling nooit ontvangen hebt hebben wij jou bestelling op 23 januari terugbetaald. Ondanks dat wij niet verantwoordelijk zijn voor de service van de DPD pakketdienst, willen wij jou toch graag ons welgemeende excuses aanbieden voor de slecht service van de DPD pakketdienst. Wij hopen dat wij jou in de toekomst alsnog als WINIX klant mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team WINIX

Zeer goed

Dank je wel voor het vertrouwen in WINIX EN de positive revieW! Team WINIX
20 jun 2023
Simpel bestellen en snelle levering. Onze bestelling werd de volgende dag al geleverd. Ga zo door WINIX!
1 jul 2023
Dank je wel voor jou review Johan. Wij helpen jou graag de volgende weer. Team WINIX
RM
10 aug 2023
Ik ben heel tevreden over de bestelprocedure en de snelle verzending. De levering vond de volgende dag al plaats in een goed uitgedachte en fraaie verpakking. Het gereedmaken van het apparaat ging vlot dankzij de prima uitleg. Het apparaat werkt volautomatisch en geruisloos in de automatische stand.

Super tevreden!

De bestelde luchtreiniger was snel binnen. We hebben hem meteen aangesloten, dit ging erg gemakkelijk. Hij staat op onze slaapkamer en merkte de eerste nacht al dat we niet meer met een verstopte neus wakker worden. Helpt heel goed bij (ernstige) hooikoorts en allergieën van mijn partner.
16 aug 2023
Dank je wel voor deze mooie beoordeling over onze Service en de kwaliteit van onze luchtreiniger. Heel fijn om te lezen dat de luchtreiniger zo goed helpt! Team WINIX
17 aug 2023

High quality air purifier

Ordered the Zero-S for the living room with open kitchen. Cleans the air nicely especially after cooking. In auto mode, it is quiet most of the time except when the air quality indicator becomes amber or red. Fast delivery.
18 aug 2023
Bestelling was makkelijk te doen bij de webshop. Duidelijke site. Nadat ik geen mail ontvangen had omtrent stand van zaken in verzendproces naar klantenservice gebeld. Initieel leek het of niemand thuis gaf voornamelijk vanwege de automatische keldering ‘dit nummer is niet in gebruik’, maar uiteindelijk hele vriendelijke medewerker die excuses aanbood voor ongemak en me meteen verzend code kon geven waarbij bleek dat mijn bestelling dezelfde dag ou aankomen. Inmiddels zeer tevreden met 2x Winix zero pro toestellen! Prima bedrijf en zeer fijne apparaten. Tip: zorg voor een wachtrijmelding op de telefoonlijn, nu lijkt het alsof de klantenservice telefonisch niet aanwezig/bereikbaar is.
5 jul 2023
Zeer fijne winkel met deskundig advies. Dank voor de snelle levering!
13 jul 2023
Dank je wel en wij helpen jullie graag weer! Team WINIX
RD
Ronald D.
Heemstede - NEDERLAND
Winix' Klantenservice reageert niet op emails en geüploade berichten op hun website en de telefoon wordt niet opgenomen. Hierom heb ik besloten de koop na ontvangst luchtreiniger te ontbinden. Ook die communicatie kwam niet op gang, maar na tussenkomst van Trusted Shops is de communicatie met excuses van Winix weer op gang gekomen en het retourneren en terugstorten ordentelijk verlopen.
MW
Maarten W.
Amsterdam
26 jul 2023
Perfect geregeld, zowel webshop als hele bestelling. Product ook zeer tevreden mee, hielp al bij de eerste dag met betere neus en luchtwegen.
16 aug 2023
Dank je wel voor deze mooie beoordeling over onze Service, de kwaliteit van onze luchtreiniger en filters! Team WINIX
2 aug 2023
Ben SUPER Blij met mijn WINIX Luch Zuivering ,Ozo stil werkt het ONGELOOFLIJK,TOPPIE GA ZO DOOR

Type filter luchtreinigers

Het was even zoeken naar de juiste winix filter want is alleen verkrijgbaar op jullie site
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Dank je wel voor jou mooie en positieve beoordeling. Via onze vernieuwde webshop kan je ten alle tijden het vervangingsfilter voor iedere WINIX luchtreiniger krijgen. Team WINIX
De site is up to date. Ook wanner het tijdelijk niet leverbaar is. Leveringen zijn vlot.
11 jul 2023
Dank je wel voor deze mooie beoordeling en wij helpen jou graag! Team WINIX
20 jul 2023
De luchtfilter doet het heel goed. Was netjes verpakt en kwam snel aan.
21 jul 2023
Dank je wel voor deze mooie beoordeling over onze Service en onze luchtreiniger en filters! Team WINIX
10 aug 2023

Kwaliteit en snelle levering

De kwaliteit van de aangekochte artikel, en de snelle levering
9 jul 2023
Zeer goed product, prima prijs en snelle levering.
11 jul 2023
Dank je wel voor deze mooie 5-sterren beoordeling. Wij helpen jou graag! Team WINIX
JR
Joop R.
Rotterdam

Perfect!

Product werd snel verzonden en was goed verpakt
Dank je wel voor deze mooie beoordeling en wij helpen jou graag! Team WINIX
12 jul 2023
Geweldig productie van een geweldig merk
13 jul 2023
Dank je wel voor deze mooie beoordeling over onze luchtreiniger en ons merk Jorik. Wij helpen jou graag weer!
22 jul 2023
Snelle levering en goede kwaliteit
Snelle levering, goed product
16 aug 2023
Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Wij helpen jou graag een volgende keer weer. Team WINIX