winixeurope.eu/nl/

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden171 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jun 2023
winixeurope.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering van het beloofde product met de verwachte kwaliteit van Winix. De zuivere lucht van de Winix Zero Pro helpt mij zonder problemen te ademen.

3 dec 2023
Twee dagen geprobeerd de klantenservice te bellen. Ze nemen niet op. Een kapot apparaat opgestuurd gekregen. Het andere apparaat lekt enorm als deze aanstaat, enorme plas water eromheen, handdoek die eronder ligt is zeiknat.

Beoordelingen voor winixeurope.eu/nl/

Winix= Uitstekend!!

We hebben de winix zero pro gekocht. Een uitstekende luchtreiniger. Nu de winix luchtbevochtiger aangeschaft. Voordelig geprijsd en snel geleverd. Makkelijk schoon te houden. Geen onderdelen die vervangen moeten worden. Er komt een mooie nevel sliert uit. Ook op de hoogste stand blijft het oppervlak er omheen droog. Geen klachten meer aan ogen en keel. Ben er heel erg blij mee. Bovendien is het apparaat mooi vormgegeven.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor deze uitstekende 5-sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX

Prima luchtreiniger

Heb de WINIX Zero S besteld, echt een prima luchtreiniger. Fijne website, makkelijk om te bestellen, goede prijs. Heb ook contact gehad met de klantenservice met een vraag over de werking van de luchtreiniger. Ik werd zeer goed geholpen.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop. Wij zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit. Uw feedback is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop te verbeteren. Wij hopen dat u nog lang van onze producten zult genieten en dat u ons snel weer zult bezoeken. Team WINIX

Snel afgeleverd en in tiptop staat

De gekochte luchtreiniger is refurbished en flink goedkoper dan nieuw, maar lijkt in alle opzichten gloednieuw. Geen enkel krasje of gebruikspoor, een doos die ook nieuw lijkt, nieuwe filters en dezelfde garantie. Top
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor deze TOP 5-sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX
4 feb 2024
Lucht reiniging voldoet boven verwachting, staat in de slaapkamer en de sensor ziet meteen als je het dekbed uitklopt. Fluisterstil en de automatische stand werkt perfect.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/

Vervangend product is nog niet geleverd

1 luchtreiniger maakte vreemd geluid (we hebben er twee). Dus retour aangemeld, we zouden een nieuwe ontvangen. Echter stuurt Winix niets op. Wachten nu al ruim een week.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Kim, aan de hand van jou reactie hebben wij direct naar onze email communicatie met jou gezocht maar helaas kunnen wij onder jouw email adres geen enkele gegevens van jou vinden. Kan jij ons wellicht per email nogmaals contacten zodat wij jou vandaag nog verder kunnen helpen? Wij horen het graag van jou Kim want wij helpen jou graag! Team WINIX

Goede prijs

Het apparatuur werkt goed, er was een erg interessante aanbieding waardoor de aanschaf veel goedkoper was dan bij reguliere winkels die de Winix verkopen.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor de 5-sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX
Luchtreiniger snel geleverd, achteraf nog contact gehad met de service lijn, ook daar snel en super vriendelijk te woord gestaan.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Gemakkelijk in gebruik, fluisterstil. Waar voor uw geld .
10 feb 2024
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor deze mooie 5 sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX
Prima apparaat. Geen last meer van prikkende ogen.
CV
Celine v.
Roosendaal
snelle levering, product doet wat er beloofd wordt
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Hartelijk dank voor uw 5 sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop! Wij zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit. Uw feedback is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop te verbeteren. Wij hopen dat u nog lang van onze producten zult genieten en dat u ons snel weer zult bezoeken. Team WINIX
21 jan 2024
Snelle levering en mogelijkheid later te betalen.
4 feb 2024
Werkt goed, maar maakt tamelijk veel geluid
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Hartelijk dank voor uw 4 sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop. Wij zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit. Uw feedback is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop te verbeteren. Wij hopen dat u nog lang van onze producten zult genieten en dat u ons snel weer zult bezoeken. Team WINIX
supersnelle levering, weer erg blij mee!
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Mooi en goed werkende luchtreiniger
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor de mooie 5-sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX
Mooi product en snel geleverd
volgende dag geleverd top
10 feb 2024
Beste, wij willen u graag bedanken voor deze mooie 5 sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en kwaliteit. Uw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat u nog lang van onze producten zult genieten en wanneer u volgend jaar nieuwe filters nodig heeft dat u onze website weer zult bezoeken. Team WINIX
21 jan 2024

Klantenservice, bent u er???

‘Voor 23:00 besteld is morgen in huis!’ Zo luidt het op de site.. Toen we na een aantal dagen nog niets gehoord hadden, zijn we zelf in de telefoon en e-mail gekropen. Deze werd niet opgenomen en de mail werd niet op gereageerd. Hierdoor sloeg de twijfel toe of dit wel een echt bedrijf was en of we niet opgelicht waren. De producten werden 8 dagen na bestelling netjes bij ons bezorgd en doen het prima. Wanneer er bij de bestelling had gestaan dat de levering binnen 2 werkweken zou zijn, hadden we ons nooit zorgen gemaakt en was de beoordeling waarschijnlijk een stuk beter. Onze suggestie is dus om alleen dingen te beloven die je na kunt komen.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Bart, wij willen jou graag ons welgemeende excuses aanbieden voor de veel te late levering. Jou bestelling van 11 januari heeft ons magazijn op 17 januari pas verlaten en is de volgende dag, 18 januari bij jou door de DPD pakketdienst geleverd. Wij zijn uiteraard blij om te lezen dat de luchtreingers goed werken en wij jou toch graag alsnog een tegemoetkoming doen voor deze late levering. Waneer jij via ons order@winixinc.eu email adres contact met ons opneemt dan hopen wij onze fout met jou goed te maken. Wij horen graag van jou en wij helpen jou graag, Bart! Met vriendelijke groet, Team WINIX