winixeurope.eu/nl/

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden171 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jun 2023
winixeurope.eu/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering van het beloofde product met de verwachte kwaliteit van Winix. De zuivere lucht van de Winix Zero Pro helpt mij zonder problemen te ademen.

3 dec 2023
Twee dagen geprobeerd de klantenservice te bellen. Ze nemen niet op. Een kapot apparaat opgestuurd gekregen. Het andere apparaat lekt enorm als deze aanstaat, enorme plas water eromheen, handdoek die eronder ligt is zeiknat.

Beoordelingen voor winixeurope.eu/nl/

Refurbished aankoop gedaan

Refurbished aankoop gedaan. Werkt uitstekend en ziet er als nieuw uit. Vlotte verzending.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Bedankt voor uw mooie 5-sterren beoordeling over de WINIX Refurbished luchtreingers! Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en dat u geniet van de schone lucht in uw huis. WINIX Refurbished luchtreingers zijn een slimme keuze voor iedereen die op zoek is naar een hoogwaardige luchtreiniger voor een voordelige prijs. Onze Refurbished producten worden zeer grondig en professioneel gereinigd en voorzien van een compleet nieuwe filter set. Bovendien ontvangt u ook gewoon de volledige 2 jaar garantie op onze Refurbished producten! Team WINIX
Erg blij met mijn luchtreiniger. De bezorgservice van external partij was minder.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor deze positieve 5-sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX

Goede prijs-kwaliteits verhouding

Twee artikelen voor de prijs van een, functioneert goed en snel geleverd.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor deze goede en positieve 5-sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX
JE
Jopie E.
ZEVENBERGEN
Snelle levering door Winix, niet door DPD. Prettig contact met Winix.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou echt graag bedanken voor deze mooie 5-sterren review en wij zijn oprecht blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service en hopelijk ook met de kwaliteit van onze producten! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze webshop en onze service continue te verbeteren. Wij geven dit jou ervaring zeker door aan de DPD pakketdienst! Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX
Top product Goed prijs en goed levering
19 mrt 2024
Beste WINIX klant, Wij willen jou ook graag bedanken voor deze mooie 5-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service en met de kwaliteit van de luchtreiniger! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX
Makkelijk bestellen en snel geleverd
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor deze 5-sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX
Tel. goed bereikbaar en service
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou echt graag bedanken voor deze mooie 5-sterren beoordeling, en wij zijn oprecht blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service en hopelijk ook met de kwaliteit van onze producten! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze webshop en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX
Stipte levering,netjes verpakt.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor de 5 sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX
18 feb 2024
Soepel verlopen zoals het hoort
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor deze mooie 5-sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX
Fijne website. Goed product.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou ook graag bedanken voor deze mooie 5-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service en hopelijk ook met de kwaliteit van onze producten! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX
Werkt naar behoren. Zeer stil
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor de mooie 5-sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX
Snel geleverd, prima product
17 mrt 2024
19 mrt 2024
Beste WINIX klant, Wij willen jou ook graag bedanken voor de 5-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat jij tevreden bent met onze service en dat jij onze service waardeert!! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX
10 mrt 2024
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou ook graag bedanken voor de 5-sterren review en wij zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met onze service en hopelijk ook met de kwaliteit van onze producten! Jouw beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons ook om zowel onze producten als onze website en onze service continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Met vriendelijke groet, Team WINIX
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste WINIX klant, Wij willen jou graag bedanken voor deze SUPER 5 sterren beoordeling van onze WINIX producten en onze WINIX web shop en wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service en kwaliteit. Deze mooie beoordeling is zeer belangrijk voor ons en helpt ons om onze producten en web shop continue te verbeteren. Wij hopen dat je nog lang van onze producten gaat genieten en wanneer je volgend jaar nieuwe filters nodig hebt dan helpen wij jou uiteraard weer graag! Team WINIX
Door verschillende mails te sturen krijg ik geen antwoord..wil het retour doen voor krachtigere luchtreiniger..maar krijg geen respons
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Machteld, ter aansluiting op jou e-mails en de bestelling van 16 februari hebben wij jou zojuist per email bevestigd dat wij jou WINIX Luchtreiniger ZERO Compact geheel kosteloos voor jou gaan omruilen voor de WINIX Luchtreiniger ZERO. Wij hopen dat jij onze klantenservice alsnog weet te waarderen en wij horen graag van jou. Team WINIX

Slecht bereikbaar

Bedrijf is telefonisch en per e-mail slecht bereikbaar. Mijn bestelling is niet aangekomen.. maar ik krijg geen contact.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Lindsay, wij willen jou graag laten weten dat wij hard werken om onze bereikbaarheid te verbeteren en dat wij hebben inmiddels weer extra klantenservice collega's hebben gevonden die ons team zijn komen te versterken. Mocht jij nog vragen hebben over jou WINIX aankoop dan horen wij dat uiteraard alsnog graag van jou! Met vriendelijke groet, Team WINIX
21 februari 2024 besteld nog steeds niks ontvangen, wil ook niks meer ontvangen.
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Murat, wij bieden jou natuurlijk ons welgemeende excuses aan voor de zeer slcechte lever service van de DPD Pakketdienst! Jou bestelling is op dezelfde dag nog door ons verwerkt en met de vervoerder mee gegaan naar het sorteer centrum. Wij hebben een officiele klacht ingediend over de behandeling van jou bestelling en wij betreuren het uiteraard net als jij, dat jou pakket nooit bij jou is aangekomen. WIj hebben vandaag de opdracht tot terugbetaling naar jou aan de betaal service provider gegeven en jij kan er vanuit gaan dat het aankoop bedrag binen 2 tot werkdagen weer bij jou is bij geschreven. Nogmaals onze oprechte excuses voor deze gang van zaken en wij hadden ook jou graag als tevreden WINIX klant willen bedienen. Met vriendelijke groet, Team WINIX
Geen telefonische support aanwezig
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Jamal, wij vinden het heel vervelend voor jou dat jij ons telefonisch niet hebt weten te bereiken. Wij zijn op werkdagen geopend van 09:00 tot 17:30 en als wij beschikbaar zijn dan zijn wij altijd blij om iedereen telefonisch te woord te staan. Jou gedeelde levering van de DPD pakketdienst is inmiddels gelukkig wel afgehandeld maar mocht je toch nog vragen hebben stuur dan gerust nog even een bericht via order@winixinc.eu. Wij helpen jou graag! Team WINIX

Geweldig de winix zero pro, een top product

Geweldig de winix zero pro! Overtreft alle verwachtingen. Snelle bezorging en duidelijke uitleg. Nu al 4 mensen een zero pro aan laten schaffen, puur door het zien van het verschil. Wat ik jammer vind is dat de beloofde 10 euro korting niet is gegeven daarom 4 sterren, maar verder top!!!! Besteld en volgende dag was hij binnen. Hopelijk net zo lange volhouder als mijn Winix WACU 300 Jaren geleden aangeschaft en doet het nog steeds perfect . Al kan hij niet in de schaduw van de Winix zero pro staan 😇 foto 1 in actie nadat ik een wasje ophing, even later foto 2 en toen foto 3
Antwoord van winixeurope.eu/nl/
Beste Familie de Kleijn, wij willen jullie graag bedanken voor deze mooie 4-sterren review. WIj vinden het uiteraard heel vervelend om te lezen dat de kortingscode na het registratie voor onze nieuwsbrief niet is aangekomen en daarom gaan wij u een éénmalige terugbetaling doen van €10,00. Wij gaan dit direct in werking stellen! Nogmaals enorm bedankt en wanneer jullie vragen hebben dan horen wij het graag! Vriendelijke groet, Team WINIX