CarParts-Expert - NL- Logo - Beoordelingen

CarParts-Expert - NL

678 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.043 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 apr 2019
CarParts-Expert - NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 jun 2023
Vooraf via mail wat informatie ingewonnen, en advies gevraagd daar we (nog) geen alledaagse auto hebben gekocht. Een Aiways U5 Prime (elektrisch) Prima geadviseerd via mail, en ook niet gelijk het duurste aan willen en moeten smeren. Daarna besteld en verzonden, en de kwaliteit van dit hondenrek is beter als ik verwacht had. het rammelt niet in de auto, voelt stevig aan, en de service en verzending was vlot genoeg :) Ben blij met deze service, en tot heden prima rek. hoop dat mijn Husky's dit ook vinden, want dan kan ik pas beoordelen of het ook sterk genoeg is ;)

7 jun 2023
Ik had een spoiler besteld als verjaardag cadeau. Nou hoe ik de doos binnen kreeg was ik niet over te spreken. De doos zat vast met 2 lange “dikkere” plakband was dus niks deed. De doos kwam helemaal kapot binnen, met letterlijk gaten er in. Waarschijnlijk tijdens de bezorging gebeurd. Nu zat de spoiler gelukkig in plastic maar heb het cadeau meteen moeten geven om te kijken of het überhaupt wel heel was. Dit is san misschien de schuld van DPD hoe ze met pakketten om gaan. Maar het bedrijf kan het op zn minst fatsoenlijk proberen af te dichten of de doos op te vullen zodat hij niet zomaar kapot kan gaan. Beetje teleur stellend want in de spoiler zitten nu kleinen on effen heden waardoor het overspuiten ook 150€ duurder is omdat dat weg gewerkt moet worden. Erg teleurstellend hoe het verpakt was.

Beoordelingen voor CarParts-Expert - NL

17 mrt 2024
16 mrt 2024
9 mrt 2024
9 mrt 2024
Dakdragers passen zeer slecht op renault kango steunen zelf te pas gemaakt Stond niet recht op dak Windgeruis stripjes vallen er spontaan af
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent. U heeft helaas nooit contact met ons opgenomen rondom dit probleem. Als u graag wilt dat wij uw probleem alsnog bekijken, ontvangen wij graag per mail wat meer informatie en foto's. Onze klantenservice zal uw klacht dan bekijken.
geen kwaliteit, niets paste, alles moest zelf geknipt worden Ik raad niet aan om bij hen te kopen
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de pasvorm van het product. U heeft hierover geen contact met ons opgenomen. Wij waren graag bereid geweest om naar het probleem te kijken en contact op te nemen met de fabrikant. Wij zullen u nog een mail sturen
Goed en duidelijke webshop. Positief over de informatie verloop bestelling. Retour afhandeling duur lang moet 14 dagen wachten of je geld wel netjes terug ontvang. Tot nu erg tevreden
Antwoord van CarParts-Expert - NL
Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent