Houtmarkt.nl/nl/

370 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden470 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 dec 2022
Houtmarkt.nl/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Goede kwaliteit, eerlijke prijs. Ik zou het personeel die de spullen voor je halen in de loods beter laten communiceren met de klant. Geef aan wanneer je spullen gaat pakken en wanneer je de spullen compleet hebt.

13 jun 2023
De prijs was heel redelijk, ze werden heel snel verzonden, maar 20 van de 25 vlonderplanken waren gebogen en niet recht, jammer.

Beoordelingen voor Houtmarkt.nl/nl/

24 apr 2024
24 apr 2024
22 apr 2024
22 apr 2024
2 mei 2024

Slechte bezorgservice

levering was echt slecht. erg duur voor de zeer slechte service. De bezorging werd op straat in de buurt van mijn huis achtergelaten. de bezorger belde niet eens aan (ik heb een slimme deurbel, als ze dat wel deden, zou dit in de geschiedenis te zien zijn). Het hout werd geleverd, maar niet de schroeven.
3 mei 2024
Ik had fineer besteld ,deze kwam veel te laat aan . Bijna een week later. Verder is het fineerband goed.
7 apr 2024
Alles werd netjes op tijd netje afgeleverd. Waren geen problemen met de chauffeur Hij was zeer vriendelijk en behulpzaam Het gene wat ik besteld had zag er allemaal netjes uit zonder beschadigingen. Ben zeer tevreden en zal zeker als ik weer hout nodig mocht hebben gebruik maken van jullie
Balken en gipsplaten gehaald, er was verwarring over de orders en kreeg een verkeerde order mee. Ze hebben meteen zelfde dag contact opgenomen en 2/3 dagen later het probleem super netjes opgelost. 👍🏼 voortaan is dit mijn vaste adres voor alle soorten hout.
service was goed, aan de telefoon op de hoogte gebracht dat sommige planken niet op voorraad waren hiervoor netjes geinformeerd. klein puntje dat de levering hout 100% de oprit blokeerde die gedeeld is met buren. verder prima
Duidelijke website en goed toegangkelijk, snel besteld redelijke levertijd en vriendelijke en behulpzame medewerkers . Zal zeker weer bij Houtmarkt terug komen en heb het inmiddels al doorverteld . Orima een 9
16 apr 2024
Prima hout voor een goede prijs. Levering duurt wat lang, maar de transporteur is keurig op tijd en belt, zoals verzocht, een half uurtje van tevoren.
Prima prijs. kwaliteit van het materiaal is in orde. Snel geleverd na bestelling door een kundig en vriendelijk transportbedrijf. Er werd meegedacht
Duidelijk snel en overzichtelijk. Afspraak voor bezorging wordt ter goedkeuring voorgelegd en je bent zelf akkoord geven of iets anders afspreken
RF
R.W. F.
Woudenberg
Bestellen was eenvoudig , maakte een fout met betalen en daarbij werd ik goed geholpen . Enig minpuntje was de late mededeling i.v.m. levering .

Top

Snelle levering en wat ik had besteld ziet er ook goed uit. Binnenkort ga ik weer een nieuwe bestelling plaatsen.

Volgt verzoeken top op

Had specifiek 2 dagen benoemd voor levering, de 1e optie is netjes bagekomen, snelle levering binnen 3 dagen.
14 apr 2024
Prima hout, zoals besteld en perfect bezorgd door zeer klantvriendelijke chauffeur van Swijnenburg
Keurig geleverd ondanks dat de vrachtauto niet voor de deur kon komen i.v.m. de smalle bocht.
Hout besteld en ook nog op maat in stroken gezaagd. Echt top 👍
Snelle levering goede service bij opmaat zagen voor verboer