Plein.nl

5.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.147 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

26 mrt 2024
16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

Ik bestel altijd mijn jaarlijkse voorraad aan wasmiddelen bij plein. Wat ik zo fijn vind aan plein is de enorme kortingen en dar je bulk inkopen kan doen. Dit scheelt mij enorm in tijd. Altijd goede service!!!
29 mei 2024
Het feit dat je een keuze hebt wanneer en hoe laat de brokken bezorgt konden worden heel fijn leeuwtje eet er heerlijk van en heeft geen diarree meer goed voedsel geperste brokken groeten leeuwtje en juliette
Heel makkelijk om dingen te vinden. En de ene dag besteld de volgende dag al in huis. Deze zijn geweldig, zie foto. Een echte aanrader. Alleen jammer dat jullie geen tandenborstel voor gebit meer hebben.
18 mei 2024
Zelf had ik een bestelfout gemaakt wat ik zelf niet meer kon corrigeren. Toen heb ik de klantenservice gemaild. Binnen een half uur kreeg ik al bericht terug en was alles in orde gemaakt echt top service!
Mijn bestelling was niet alleen snel geplaatst maar ook snel bezorgd!! De prijzen bij Plein zijn echt heel voordelig, vandaar dat ik mijn bestelling bij Plein heb geplaatst! Ben helemaal blij met Plein!
CP
22 mei 2024

Goedkoper dan elders en snelle levering

Bij het bestellen van supplementen was duidelijk wat de voorraad was. Bestelling was de volgende dag al geleverd. Daarnaast waren de supplementen goedkoper dan via een andere leverancier. Super tevreden.
17 mei 2024
De goede service en vlotte verzending. Als zij een fout hebben gemaakt en er wordt hierover gereclameerd, dan nemen zij direct actie. De volgende dag was alles geregeld en de fout hersteld. Chapeau!!!!!
16 mei 2024

Uitgebeide, makkelijke website en snelle verzend

Grote hoeveelheid merken en makkelijke website. Een uitgebreid assortiment. Bij €20,- al gratis, snelle verzending. Voor dagelijkse en luxere producten. Nog nooit ontevreden geweest! Fijne nieuwsbrief.
Ik heb altijd al een fijne ervaring gehad. Bij de laatste bestelling liep er bij de levering iets fout. Klantendienst gemaild en onmiddellijk een antwoord gekregen. En in orde gebracht. Mooie service!
29 mei 2024
Sneller leveren ik heb op 24-05-2024 besteld en heb het pkaet nog niet zal wel aan post.nl liggen maar jullie adverteren vandaag besteld morgen in huis het is nu 29-05-2024 en heb het paket nog niet.
1 jun 2024
Plein.nl is uitstekend, geen klachten. Echter Trunkers, de bezorger, moet zo snel mogelijk gestopt worden, want dat is echt een drama, en superslecht!!! Ook van anderen hoor ik niets dan klachten!!!
22 mei 2024
De klantenservice ice is naar behoren. Ik wordt kundig geïnformeerd en geadviseerd. De ruime voldoende zou zeker (gaan) gelden wanneer de prijzen (nog meer) klantvriendelijk zouden worden geprijsd!

Top actie

Top dat Ecover vloeibaar wasmiddel in de aanbieding was. Bestelling geplaatst op 2 juni en ontvangen op 7 juni. Wel zo fijn dat er alleen een email werd gestuurd op bovenvermelde data.
AK
Ans K.
Puttershoek
2 jun 2024
Een nette en overzichtelijke site met goede aanbiedingen. Snelle levering van bestelde items en verzonden in een uiterst solide verpakking. Correcte begeleiding via mail over bezorging.
27 mei 2024

Geen probleem met Plein..............de bestellingen worden altijd prima…

de bestellingen worden altijd prima afgeleverd ,wasmiddel flessen zijn nooit beschadigd en laatst zat er extra bescherming om de wasverzachterdoppen.,uitstekend gedaan. Ga zo door!
21 mei 2024
Zoals staat vermeld vandaag besteld morgen in huis Alles naar wens via e-mail op dehoogte gehouden bezorgd tijd Perfect Heel tevreden We bestellen weer volgende keer bij Plein
1 jun 2024
Wij bestellen altijd voor onze honden heb het de volgende dag al in huis top bedrijf foto bij voegen weet niet hoe dat werkt jammer maar helaas vriendelijke groet Nel Druyff
Verzending en alles is prima zeer tevreden alleen de korting op vlooien en teken spul is niet echt korting bij pets place zelf 0.50 cent goedkoper is gewoon normale prijs
29 mei 2024
Veel keuze en snelle levering. Alleen jammer dat ik bij de 2+2 actie niet gezien had dat je 4 stuks in de winkelwagen moest steken waardoor ik 4 stuks had verwacht ipv 2.
OR
Olga R.
Den Haag

Blij met de service en artikelen van Plein

Ik ben erg blij met uw service. Netjes en snel afgeleverd in goede verpakking. Daar ik niet meer zo mobiel ben was dit een “cadootje” om zo spullen te kunnen bestellen,