Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.428 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

Bijzonder snel en goed verpakt

Enorm snel en bijzonder goed verpakt. Pakketje kwam sneller als verwacht. Daar wordt je toch blij van😃 Ga nu zeker vaker bij Plein.nl bestellen. Super!
MM
9 jul 2024
Ik ben zeer tevreden over hoe snel ik mijn wc papier geleverd kreeg. En niet duur Jullie hebben altijd goede actie Ik raad het iedereen aan
Het was er de volgende dag en kon opgehaald bij een postpunt, dus we hoefden niet thuis te blijven. Het artikel bevalt ook nog eens goed
7 jul 2024
Zodra er bv pompjes met ha dzeep worden opgestuurd of de doppen er ook goed omgedraaid zitten. Nu was er 1 die minimaal gelekt had.
8 jul 2024
Altijd perfect op tijd geleverd. Ook prima (goedkopere) prijzen dan elders. Wordt in stevige verpakking geleverd. Top bedrijf.
13 jul 2024
Goede en snelle levering met deze keer een extra korting!! Verpakking mag wel kleiner, de bestelling kon er wel 5 keer in..

Wolfblut hondenvoer

Zak voer besteld voor de eerste keer, zak was nog mooi vacuüm! Netjes ingepakt, zeker een reden om Nogmaals te bestellen!
6 jul 2024
Snel en netjes bezorgd. Verbetering zou voor de Rodi worsten kleinere dozen dan grote doos met veel plastic kussens erin.
4 jul 2024

Goede service

Er was 1 artikel niet op voorraad,dat werd door plein gemeld en ik kreeg het bedrag van dat artikel gelijk teruggestort.
1 jul 2024
Snelle levering! Jammer dat niet alles op voorraad was achteraf maar dit is keurig vermeld. Ik bestel hier zeker vaker.
FV
Fred v.
Landsmeer
30 jun 2024
Goedkoper dan in de winkel, kam meteen 6 stuks of meer bestelen met met meer korting. En wordt thuis bezorgd over
LK
larry K.
Zuidbroek
Het heeft nog tijd nodig om te zien hoe de katten er op reageren maar was snel en netjes verpakt geleverd. Toppie
1 jul 2024
Vlotte afhandeling van de bestelling. Precies volgens afspraak geleverd. Artikelen met goede prijs en kwaliteit.
2 jul 2024
Ik heb niets toe te voegen levering en afwikkeling waren uitstekend kan en zal het aan kennissen aan bevelen.
Product in goede staat en mooi op tijd afgeleverd. Zeer netjes ingepakt en product voelde en zat perfect
4 jul 2024
Dit was voor de eerste keer dat ik iets besteld heb bij Plein.nl. Ben erg blij met de snelle levering.
9 jul 2024
Scherp geprijsd en vlotte verzending. Daarnaast word je goed op de hoogte gehouden van de verzending.
Makkelijk te vinden om te bestellen. Goede prijs/produkt verhouding. Snelle levering. Netjes verpakt.
Goed op de hoogte gehouden van het verloop van de zending en precies op tijd bezorgd. Een aanrader!
29 jun 2024
Uiterst tevreden met mijn bestelling. Bezorging kwam op het juiste tijdstip. Vriendelijk persoon !