Plein.nl

5.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.147 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

26 mrt 2024
16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

12 mrt 2024
Snelle levering en niet duur
14 mrt 2024
Snelle en correcte levering.
Bezorging volgens afspraak.
Snelle en correcte levering
15 mrt 2024
Voor mij was alles in orde
snelle verzorgde verzending
13 mrt 2024
Snelle en keurige levering.
Bestelling tot Afhandeling
prima verzorgd,top service
Geleverd volgens afspraak
EO
Eveline O.
Rotterdam
14 mrt 2024
Volgens mij gaat het goed
snelle levering en service
Supersnel en betrouwbaar!
snelle en correcte service
Antwoord van Plein.nl
14 mrt 2024
Beste Cees, Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze service.  Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
Gewoon conform afspraak.
Snelle levering duidelijk