Lucardi Juwelier Nieuwegein

81 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden175 beoordelingen in totaal

Fantastisch geholpen door de enthousiaste winkelmedewerkster... we zochten vriendschaps ringen, maar wisten ook géén ringmaten. De medewerkster liet ons 2 plateaus met zilveren ringen zien, waar we rustig uit konden kiezen. Het was best druk in de winkel, maar géén moment gevoeld dat we moesten opschieten. Met haar hulp mooie ringen gekozen en zij bood nog aan om diezelfde middag ze op te komen halen, want dan konden ze al gegraveerd zijn... Super fijn geholpen en helemaal happy de winkel uit.

24 dec 2023
De medewerkers waren klantvriendelijk en behulpzaam. Ondanks dat het druk was ik de winkel. Ondanks dat ik had bijbetaald voor een doosje voor de gekochte 2 paar oorbellen vind ik dat het niet als een cadeau gepresenteerd kan worden. De oorbellen werden in het doosje gedaan, paars zakje eromheen en klaar. Hier kan de kwaliteit wel omhoog. Wat watten en cadeau inpakpapier zou de oplossing kunnen zijn.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Nieuwegein

13 apr 2024
Klein kado,tje gekocht grote service gekregen. Dankjewel lieve verkoopster CityPlaza Nieuwegein. 🙏
Werd goed geholpen, in een ander filiaal was dit niet zo. Medewerkster was heel behulpzaam.

Zeer klantvriendelijk geholpen.

Vriendelijke verkoopster met kennis van zaken getroffen. Naar volle tevredenheid geholpen.
goed geholpen, gelijk de memberkaart aangemaakt en gelijk 10% korting gekregen ;)
Goed geholpen, hele mooie ring kunnen vinden voor een betaalbare prijs
18 apr 2024
Leuk en voortreffelijk geholpen in Nieuwegein top voor de dames daar👍
Heel vriendelijk en goed geholpen. Het artikel heb ik al weg gegeven

Vakkundig en goed.

Vakkundig en zeer lief geholpen is weinig aan te verbeteren.
17 apr 2024
Goed en vakkundig geholpen door de verkoopster.
Fijne ervaring, mooie sieraden en betaalbaar.
Fijn personeel, in Nieuwegein, Betaalbaar
Goed en vriendelijke hulp Leuke oorbellen
Vriendelijk verkoopster. Gaf goed advies
Fijn , meedenkend personeelslid.
Beetje rommelig en personeel was meer met elkaar bezig dan met de klanten… Lucardi vind ik als winkel in het algemeen wel heel fijn.
Dat we altijd keurig netjes geholpen worden de dames altijd vrolijk zijn en d e ondanks de drukte daar in de winkel En prijs en kwaliteit zijn goed