Schutrups.nl- Logo - Beoordelingen

Schutrups.nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden503 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 aug 2022
Schutrups.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Bestelling ging prima en de bijbehorende communicatie ook. De schoenen retour gestuurd en het geld is ook teruggestort, maar totaal geen communicatie over de retour. Even een mailtje dat de schoenen goed zijn ontvangen en de retour in behandeling is had het afgemaakt.

Sorry had me erg verheugd op m’n skyline schoenen helaas niks gehoord wanneer komen ze dan en anders graag m’n geld terug Mvg Dirk Kruize

Beoordelingen voor Schutrups.nl

30 dec 2023

Het kopen bij Schutrups is een bijzondere ervaring!

Uitstekende communicatie van bestelling tot en met aflevering…prima product…en als kers op de taart de persoonlijke boodschap…maakt het kopen bij Schutrups een bijzondere ervaring
CP
Carina P.
Apeldoorn

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering ondanks de drukte met de feestdagen. De schoenen komen overeen met mijn verwachting op basis van wat er op de website was vermeld.
Vlotte levering en keurig verpakt met kaartje van degene die de bestelling gecontroleerd heeft. Voelt als persoonlijk gekocht.
18 jan 2024
Levering naar verwachting. Goede internet site en een persoonlijk bedankkaartje bij de levering!
Leuk dat persoonlijke kaartje erbij! Schoenen zitten en lopen heerlijk!
Top. Snelle levering en mooie aanbieding.
Ondanks kerst drukte , snel geleverd
Goede communicatie, Snel verzonden
18 jan 2024
De schoenen zijn vlot geleverd.
RH
Richard H.
Veenendaal
Nette service, mooie korting.
1 mei 2023

Prima service

Vlotte verzending van de schoenen, helaas zaten ze mij niet goed waardoor ze weer retour moesten. Ook de afhandeling hiervan is netjes verlopen. Heel erg tevreden over deze zaak.
26 aug 2023
Eigenlijk vond ik dat de prijs wel lager kon ivm met sale. Zag meerdere winkels op internet die de schoenen goedkoper aanboden. Maar dan geen goede maat v ons
19 apr 2023
ik kom daar jaarlijks voor mijn zooltjes. Je wordt daar altijd gastvrij ontvangen en met schoenen kopen heel zorgvuldig geholpen. prettige sfeer.
7 sep 2023
Snelle levering! Retourformulier mag ook wel in de doos! Bijna weggegooid omdat deze los ind plastic verpakking lag.
8 nov 2023
Goede adviezen. Alleen erg jammer dat de speciale riem van Drenthe editie maar in 1 maat uitkomt.
4 nov 2023
Super goede service! Ik had een fout gemaakt in de keuze van de schoenmaat. Prima opgelost!!

Zeldzaam wordende schoenen toch op voorraad

we zijn al vaker geholpen met schoenen die nergens anders meer voorradig waren.