intersporttwinsport.nl- Logo - Beoordelingen

intersporttwinsport.nl

1.483 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.483 beoordelingen in totaal

Ik ben onlangs een trotse klant geworden van Intersport en ik kan niet anders dan mijn positieve ervaring delen. Allereerst was ik onder de indruk van de razendsnelle levering - mijn bestelling arriveerde sneller dan verwacht, wat altijd een aangename verrassing is. De Intersport-website is een verademing om op te navigeren. De interface is intuïtief en het zoeken naar producten verloopt moeiteloos. Het assortiment is uitgebreid, en de gedetailleerde productinformatie maakte mijn keuzeproces gemakkelijk. Wat me echt opviel, was de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de klantenservice. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd snel en efficiënt geholpen. Het is duidelijk dat klanttevredenheid voor Intersport een prioriteit is. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn ervaring bij Intersport en zal ik zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Een betrouwbare winkel met uitstekende service!

Ik vond dat het aanbod van hardloopkleding vrij weinig was. Er was maar één halflange hardloopbroek, terwijl het daar al lang tijd voor is om buiten te dragen. Bovendien had deze broek geen zakje met en rits erop waar je je sleutel in kunt doen als je gaat lopen. Het aantal zakjes is minder geworden op de broeken. Vroeger zat er standaard één met rits aan de achterkant (buitenkant) en nog een klein zakje aan de voorkant aan de binnenkant. Nu zat er alleen een zakje aan de achterkant binnenkant, maar zonder rits! Dat werkt niet. Ook zijn er niet heel veel hardloopshirts. En het fijne eigen merk ProTouch lijkt te zijn verdwenen.

Beoordelingen voor intersporttwinsport.nl

Gewoon doorgaan!! Fijn om bij jullie te bestellen 👊🏽
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor het aantal gegeven en uw feedback. Wij hebben zeker geen plannen om te stoppen, wij gaan dus voorlopig lekker door! Hopelijk tot ziens bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Snelle verzending, goed assortiment, goede service
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Lidy, Bedankt voor het gegeven aantal sterren. Fijn dat u tevreden bent over de snelle levering en service. We hopen u snel terug te zien bij Intersport Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
26 apr 2024
Veel keuze , goede prijs en binnen 48 uur geleverd
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedendag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling en hopelijk tot ziens bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
18 apr 2024
Mooie schoenen, vriendelijke prijs, snelle levering
19 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Wij wensen u veel plezier van de bestelde schoenen! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Topkwaliteit voor een mooie prijs

Snelle levering, topkwaliteit voor een mooie prijs
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Eelco, Bedankt voor uw positieve review. Fijn dat alles naar wens is gegaan. Veel plezier gewenst van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
LV
Lisa V.
Velsen- Noord
24 apr 2024
Mooie merken en ruime collectie, snelle levering.
26 apr 2024
Beste Elona, Bedankt voor het aantal gegeven sterren en uw positieve feedback. Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
17 apr 2024
Duidelijk bestelproces en super snelle levering.
19 apr 2024
Beste Miranda, Bedankt voor uw mooie feedback! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
Dat het op tijd bezorgd is en het was naar wens
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste, Bedankt voor uw positieve woorden! Fijn dat het op tijd bezorgd is en uw bestelling naar wens is! Veel plezier ervan. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
17 apr 2024

Top

Mooie schoenen, goede prijs en snelle levering
19 apr 2024
Beste Verna, Bedankt voor mooie waardering. Wij vinden het fijn om te zien dat u zo tevreden bent. Met sportieve groet, Intersport Twinsport
Product komt overeen met foto en omschrijving.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Harriette, Bedankt voor uw feedback. Fijn dat alles naar verwachting is. Veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport
24 apr 2024
Vlotte levering en broek heeft goede pasvorm.
24 apr 2024
Beste Jeanette , Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat uw bestelling snel geleverd is. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
24 apr 2024
Snelle service en juiste artikelen en prijzen
24 apr 2024
Goedendag, Bedankt voor uw feedback! Wat fijn om te lezen dat alles naar wens gegaan is. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.

Prima en snel

Snelle levering en artikelen naar verwachting
19 apr 2024
Goedendag, Bedankt voor het aantal gegeven en de positieve beoordeling. Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Hopelijk tot ziens bij Twinsport. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
18 apr 2024
Snelle bezorging! Product is zoals verwacht!
19 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over het artikel. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
JV
Judith V.
Eindhoven
Supersnelle levering, hoogwaardige producten
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Judith, Bedankt voor het achterlaten van een recensie. Veel plezier van uw aankopen! Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
27 apr 2024
Vriendelijk en zeer behulpzaam toen ik vroeg
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Hallo Petra, Bedankt voor uw feedback! Wat fijn dat u netjes en behulpzaam bent geholpen. Uiteraard hopen wij u nog eens terug te mogen zien bij Twinsport. Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
14 apr 2024
Snel geleverd, goed product en prima prijzen
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Roel, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Zien wij u nog eens terug bij Twinsport? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.
Goede website. Correcte en snelle levering!
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Beste Marc, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
14 apr 2024
Snelle levering en genoeg keuze en voorraad
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemiddag, Bedankt voor het aantal gegeven sterren! Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Met sportieve groet, Intersport Twinsport.
28 apr 2024
Goede service en veel hulp gehad van Tess.
Antwoord van intersporttwinsport.nl
Goedemorgen Frank, Bedankt voor het aantal gegeven sterren en uw beoordeling. Zien wij u nog eens terug in onze Webshop of in een van onze winkels? Met vriendelijke groet, Intersport Twinsport.