bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

644 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.310 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

26 dec 2023
Bestel al jaren in alle tevredenheid bij bikester. Prima aanbiedingen tegen scherpe prijzen. Levering altijd prima binnen een paar dagen. Uitgebreid assortiment in de onderdelen.
10 jun 2023
als ze zeggen 3-5 dagen dat bezorging duurt ga ik daar ook vanuit maar het blijkt langer te duren waarschijnlijk 8 tot 10 dagen.op het moment schrijven heb ik het product nog niet
26 jul 2023
De bestelling is vrij lang onderweg geweest. Bij ontvangst bleek er een plaksetje te zijn bijgevoegd; leuk. Eén van de bestelde binnenbanden klapte in de eerste fiets-meters al.
22 jun 2023
Mijn bestelling was niet leverbaar na bestellen. En duurde daardoor langer, ook is het pakket nog niet aangemeld bij dpd terwijl ik de mail al 2 dagen heb dat het verstuurd is.
5 jun 2023

Tevreden klant

Er is een goed product voor een redelijke prijs geleverd,maar de levering uitstellen was niet leuk om te lezen ,maar uiteindelijk viel het wel mee. Ik ben tevreden over Bikester
7 jun 2023

Geboden opties v/h onderdeel niet compleet

Van het balhoofdset dat ik gekocht heb was een andere variant eigenlijk beter geweest maar die stond niet als optie op de website. Op zich tevreden over geleverde onderdelen.
6 jul 2023

Uitstekende service

Contact gehad via de telefoon Aardige mevrouw die me vriendelijk te woord stond en kon helpen bij mn vragen Levering was snel en tevreden over het product Uitstekende service
17 jun 2023
Tja de aanbieding prijs is prima, maar dat is dan ook echt alles. de verzending vanuit Bikester is echt super traag en dpd is niet de beste optie als je het aan mij vraagt.
25 nov 2023
Levertijd op de site klopt nooit. Meerdere keren besteld, maar iedere keer ma een dag of 2 een mail gekregen dat de levering vertraagd is. Laatste keer meer dan 2 weken.
25 jun 2023

Uitstekende ervaringen

Eerste paar bestelde schoenen was te klein. Terugsturen was gemakkelijk en het geld werd meteen terugbetaald. Maat groter arriveerde snel. De producten waren beide goed.
EV
Ernst v.
Almere, Niederlande
12 jul 2023
Artikelen zoals beschreven, 3 paar sokken. Alleen verzonden in een enorm grote doos 😵‍💫 paste rustig in een bubbel envelop want er is echt geen kans op beschadigingen 🤔
8 mei 2023
Ruim assortiment. De 1ste bestelling duurde het leveren lang. Maar 2de bestelling ging erg snel , en de retourprocedure vd eerste bestelling is netjes afgehandeld.
24 aug 2023
Het artikel is perfect alleen de bezorging laat heel erg te wensen over. Duurt veel te lang. Dat is jammer. Dat zou ern reden zijn om ergens anders te bestellen.
21 jun 2023

Nog leuke prijzen, vooral in de SALE.

Veel keus, concurrerende prijzen en snelle levering. Ik had fietsbanden en een ketting nodig en het bleek boven de €99,- gratis verzending. Ook mooi meegenomen.
23 jul 2023

Goede prijs en fijne shop-ervaring

De prijs is uitstekend en de levering snel. Het is weliswaar niet zo dat het 'vandaag besteld, morgen ontvangen' is, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet.
8 jul 2023
Gunstig geprijsd en uitstekend gesorteerd. Soepel werkende website en gemakkelijk betaalproces. Alleen het vervolg was wat ondoorzichtig en duurde wat langer.
JB
J B.
Apeldoorn
9 mei 2023

Levering door DPD

Volgens de informatie werden de artikelen door bikester snel uitgeleverd. De aflevering van de bestelde artikelen door DPD heeft veel tijd in beslag genomen.
2 jul 2023

Bestelling later verzonden

Bestelling enkele dagen later verzonden dan afgesproken, hier werd ik wel over geïnformeerd, maar erg netjes vond ik het niet. Wel in goede orde ontvangen.
CK
c k.
lisse
19 jul 2023
Bestelling duurde erg lang heeft 8 dagen geduurd. Weinig email waarop je op de hoogte word gehouden van je bestelling Verder is de verzending goed gegaan
28 jun 2023
Goede spullen. Goede prijs en levertermijn zoals beloofd! Wel wat lang wachten op een reactie van de service desk ivm een probleem met mijn account...