bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

663 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.307 beoordelingen in totaal

De productomschrijving klopte niet veel van, als je niet precies weet wat je zoekt én het assortiment van ENVE goed kent zou je gaan twijfelen of dit de vork is die je zoekt. Asdiameter 12mm? dat is thru-axle, geen quick release. Zou vork ook niet 1 1/4 noemen maar tapered van 1 1/8 naar 1 1/4, voor alle duidelijkheid. De levertijd zou 4-6 werkdagen zijn, werd uiteindelijk 18 dagen, totdat het product verzonden is hoor je al die tijd niets. Eenmaal geleverd toch tevreden. Het was, ondanks de gebrekkige omschrijving toch het goede type. Deze vork is moeilijk te vinden, bij Bikester nog voor een hele goede prijs. Dat maakt een hoop goed. Geleverd met retourlabel er al bij, voor gratis en probleemloos retourneren, dat is netjes.

5 jun 2023
Ik heb me heel bewust niet aangemeld voor de nieuwsbrief, ondanks de korting die ik daarmee had kunnen krijgen. Toch had ik alweer 3 promotie mails binnen voor mijn bestelling bezorgd werd, en inmiddels al 5 in 10 dagen tijd. Vind ik slordig. Twee werkdagen na bestelling kreeg ik bericht dat de bestelling door hoog bestelvolume 2-4 dagen vertraagd is, en niet veel later dat het pakket (toch al) bij de vervoerder aangeleverd is. Daarna duurde het alsnog 3 werkdagen voor de zending aan kwam. Jammer dat het zo lang moest duren. Met de zending zelf is verder niets mis, compleet en netjes verpakt

Beoordelingen voor bikester.nl

3 aug 2023

Keurige bestelling in een reusachtige doos.

Het juiste werd bezorgd. Iets later maar dat werd al doorgegeven. Maakt mij niet uit, een paar dagen is geen enkel probleem. Wel werd ik verrast door de enorme doos waarin het werd verstuurd. Voor een tubetje creme, een paar handschoentjes en een dunne lange broek is een doos van 50 x 44 x 38 cm heel erg overdreven. Wat een verspilling, jammer.
LV
Leo v.
Nieuwerkerk aan den IJssel

Aanbod is prima, logistiek en IT teleurstellend

Aanbod is prima. Helaas ging het aanmaken van een account niet goed, een vraag daarover is nu al een week niet beantwoord. Inde tussentijd krijg ik wel bericht dat de levering 4 tot 6 werkdagen vertraagd is. Met als gevolg dat ik een week langer niet kan fietsen. Uiteraard een eerste en enkele ervaring, maar toe niet enthousiast.
8 jun 2023
Bikester is een prima bedrijf. Alleen jammer dat ze DPD inhuren voor hun bezorgingen. DPD belt niet aan en gaat er vanuit dat je niet thuis bent. Vervolgens moet je zelf op zoek gaan waar ze je pakket hebben achtergelaten, want een briefje in de bus ontvang je ook niet. Mijn advies voor Bikester: huur aub een ander bezorger in
22 aug 2023
Juiste produkt aanwezig, wat andere sites niet hebben. Aangeven wat de verwacht aankomst tijd is van het product. En ook tijdens verzenden. Alle tussen stations vermelden is leuk, maar heb ik niks aan, ik wil weten wanneer het product aankomt. (Dpd) En graag standaard neer leggen achter het huis als ik er niet ben.
8 jul 2023

DHB dorica wielrenschoenen

Vorige jaar al een paar van deze schoenen gekocht. Vallen groot uit, dus waar ik standaard maat 44/45 nodig heb, heb ik bij deze maat 43 nodig. Leuek schoenen die een beetje retro aandoen en om die reden ook gekocht, aangezien ik retrotochten maak en deze schoen goed aansluit bij mijn vintage kleding.
24 mei 2023

Wel en niet goed…

Bestellen online simpel en snel gevonden. Voldoende artikelen aanwezig. Top tot zo ver dan. De bestelling moet ook geleverd via dpd jammergenoeg. Bezorger belt aan leg het pakket voor de deur stap weer in en rij weg. Dat is jammer dus. Bikester goed bezorging van hun producten niet goed.
19 sep 2023

helemaal blij mee

Overzichtelijke site, snel verzonden, jammer dat UPC ineens besloot om 3 dagen later ineens te leveren terwijl ze niet langs zijn gekomen de 1e keer, maar dat is niet jullie fout. Ook over de vertraging hielden jullie mij beter op de hoogte dan UPC zelf. daarom 5 sterren!
26 nov 2023
Ik vond het jammer dat mijn bestelling weer terug werd gezonden waardoor ik geen kadootje had voor die persoon waarvoor ik bet besteld had. Ik weet niet wat er mis is gegaan. Je krijgt gelukkig wel gewoon je geld terug. Mooie artikelen en goeie prijzen vooral met de sale
24 aug 2023

Prima webshop met grote collectie fietsmateriaal

Goede ervaringen met bestellingen. Ervaring alleen met Shimano producten. De technische support is niet optimaal. Zelf uitzoeken is goed mogelijk via de site van Shimano. Levering vanuit Duitsland duurt 3 tot 5 dagen, maar gaat zeker snel. Prijzen zijn marktconform.
29 apr 2023

Bestelling snel geleverd, maar niet duurzaam

Bestelling snel geleverd, maar kon wel een stuk duurzamer. Twee oplaadsnoertjes in een verpakking zo groot als een schoenendoos, terwijl het gemakkelijk in een envelop verzonden kon worden. Duurder en milieuonvriendelijker voor Bikester en de consument. Beterschap?
23 jul 2023

Aanrader!

Mooie en interessante aanbiedingen, scheelt een berg met andere aanbieders. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling. Zelfs als je bestelling wat later wordt geleverd wordt je daar van op de hoogte gehouden, erg fijn!
31 mei 2023

Fietssandalen - super

Shimano spd fietssandalen besteld. Inmiddels 2e paar. Voor mij een super oplossing omdat ik door diabetes geen dichte schoen meer kan dragen. Zo kan ik alsnog sporten. In de collectie houden!! Enige minpuntje: bezorgen kan wel wat tijd kosten
6 okt 2023
Zij leveren, als je besteld (en toevallig het laatste artikel besteld, zodat het daarna uitverkocht is), ,dan leveren ze! Geen droppshipping" snel, keurig en professioneel contact. Bestel vaker hier, gewoon, kwaliteit voor een mooie prijs!
Ben een heel oude herenfiets (70 jaar) aan het opknappen en wil hier mooi lichte voor. Bikester verkoopt deze voor een redelijke prijs en goede kwaliteit. Ben er dus blij mee, ook met de professionele verpakking en bezorging. Prima dus.
VA
V W A.
Zwolle
18 jul 2023

Clean and easy to use webshop with large choice

Clean and easy to use webshop. Clear photos of the products that are for sale. Good assortment of several brands. Priceswise Bikester is mid-range... not the cheapest but when you order more the shipping is free and then its interesting.
12 sep 2023
Makkelijk en essentieel onderdeel onderdeel om mijn mountainbike om te bouwen naar Rohloff naafvesnelling. Jammer dat Bikester alleen het onderdeel voor de linkerkant kon leveren. De drop out voor rechts heb ik elders moeten kopen.
16 mei 2023
Goede website, goede prijzen en goede service. Wat wil je nog meer. Helaas moest ik de twee helmkoffers van Klickfix terugsturen omdat onze Abus helmen er niet in pasten, maar dat was voor Bikester geen probleem en voor mij gratis.
JH
Jannie H.
Lelystad
19 aug 2023
Spulletjes in bezit, netjes verpakt , alleen DPD bezorging is belabberd , verkeerd adres, gebeld met hun servicedienst en ja ze weten zelf geen oplossing , vervolgens lag het bij mijn buren in de tuin zinder berichtje bij mij
14 aug 2023
Duidelijke informatie over levering en levertijd. Maar… helaas is het volstrekt belachelijk dat er voor twee shirt die in een brievenbus sealbag kunnen er een doos wordt gebruikt van 70 x 50 x 60 cm. Verder erg blij mee
11 mei 2023
Doos was licht beschadigd bij aankomst, het product niet gelukkig! Daarnaast kreeg ik een bericht dat mijn levering later geleverd zou komen door hoge drukte. Toch kwam de levering volgens afspraak aan. Dus dank!