bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden799 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bartogi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

Paar Birkenstocks besteld (hetzelfde model dat ik al jaren draag).. door vakantie de bestelling nog niet geopend tot vandaag, blijken de riempjes waarmee de schoen vast moet zijn veel te kort! Heel raar. Zelfs zonder een voet erin krijg ik het amper op het 1e gaatje dicht. Het riempje staat strak horizontaal gespannen, hier krijg je geen teen tussen. Zijn dit wel echte Birkenstocks? Nu zit ik met de retourtermijn die net verstreken is. Voor mij geen bestelling meer hier!

Beoordelingen voor bartogi.nl

Duidelijk en snel en prijs verhouding goed
Antwoord van bartogi.nl
Super om te horen dat je tevreden bent met de duidelijkheid, snelheid en prijs-kwaliteitverhouding van onze service! We streven er altijd naar om onze klanten de beste ervaring te bieden, van het moment van zoeken tot aan de levering. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of vragen hebben, dan staan we natuurlijk weer voor je klaar. Geniet van je aankoop en hopelijk tot ziens bij Bartogi!
Vlotte levering, wandelschoenen zijn top
Snel geleverd en vrouw is erg blij mee.
Antwoord van bartogi.nl
Super om te horen dat de levering vlot was en je vrouw blij is met haar nieuwe schoenen! Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. 😊
Goede site en prijzen. Vlotte bezorging
19 mrt 2024
Super om te horen dat je blij bent met onze site, prijzen en de vlotte bezorging! Geniet van je nieuwe stappers. 😊👟
14 apr 2024
Goede prijzen, snelle levering.
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze prijzen en de snelle levering. Als je nog verdere vragen hebt of als er iets anders is waarbij we kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!
23 mrt 2024

👍

Zou het niet weten ben tevrede.
Goede oplossing en vertrouwen.
Antwoord van bartogi.nl
Fijn dat je tevreden bent met de oplossing die we hebben geboden en dat je vertrouwen hebt in onze service! Bij Bartogi streven we ernaar om altijd de beste ondersteuning en oplossingen te bieden aan onze klanten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, weet dan dat we altijd hier zijn om je te helpen. Jouw vertrouwen in ons is waar we het allemaal voor doen. Dankjewel!
Snelle en correcte levering.
Prijs en snelle verzending
23 mrt 2024

👍

Zou het niet weten tevrede.

Uzurii slippers

Snel verzonden, prima 👍🏻
Antwoord van bartogi.nl
Tof dat de Uzurii slippers snel bij je waren! Bedankt voor de positieve review. Geniet ervan! 🌞👡
bijzonder snelle levering

Snelheid van bezorgen. Tot de volgende keer

Snelheid van bezorgen
Antwoord van bartogi.nl
Heel fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelheid van onze bezorging! We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Tot de volgende keer! 🚚✨
Alles goed verlopen
Super snel bezorgd!
Antwoord van bartogi.nl
Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de snelle bezorging! We doen altijd ons best om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Mocht je in de toekomst nog meer nodig hebben of vragen hebben, we staan altijd voor je klaar. Geniet van je aankoop! 🚀
31 mrt 2024
Goede afhandeling.
Snelle levering!
Op tijd bezorgd
Antwoord van bartogi.nl
Fijn om te horen dat je bestelling op tijd is bezorgd! Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten. We staan altijd voor je klaar!