bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden799 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bartogi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

Paar Birkenstocks besteld (hetzelfde model dat ik al jaren draag).. door vakantie de bestelling nog niet geopend tot vandaag, blijken de riempjes waarmee de schoen vast moet zijn veel te kort! Heel raar. Zelfs zonder een voet erin krijg ik het amper op het 1e gaatje dicht. Het riempje staat strak horizontaal gespannen, hier krijg je geen teen tussen. Zijn dit wel echte Birkenstocks? Nu zit ik met de retourtermijn die net verstreken is. Voor mij geen bestelling meer hier!

Beoordelingen voor bartogi.nl

21 apr 2024
21 apr 2024
20 apr 2024
20 apr 2024
16 apr 2024

Fijn snelle afwikkeling, maar....!!!

Fijn snelle afwikkeling. Alleen ik kon alleen ruilen in andere maat en mijn maat was daarvan niet voorradig, niet in ander model of kleur bv. Trouwens andere kleuren van zelfde model waren aanzienlijk duurder. Dat vond ik vreemd.
Antwoord van bartogi.nl
Hoi! Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat je maat niet beschikbaar was. Het prijsverschil in kleuren komt soms voor bij deze schoenen. Dat kan met het materiaal te maken hebben. Voor een toekomstige situatie, aarzel niet om direct contact met ons op te nemen. We zoeken graag samen naar een passende oplossing. Groetjes, het Bartogi Team!
19 apr 2024

Verzending gaat niet echt snel….

Verzending gaat niet echt snel….
19 apr 2024
Het spijt ons te horen dat je ervaring met de verzending niet aan je verwachtingen voldoet. We streven altijd naar een snelle levering en het is teleurstellend om te horen dat dit niet is gelukt. We zullen dit intern onderzoeken om onze service te verbeteren. Mocht je verdere vragen hebben laat het ons gerust weten.
24 apr 2024
25 apr 2024
Dank voor je review Naoual, graag komen we met je in contact om er achter te komen waarom je een 1 sterren review hebt achtergelaten.
Na ontvangen van verkeerde schoenmaat even naar hen gebeld en binnen 2 dagen goede maat ontvangen en verkeerde maat terug gestuurd. Iets meer informatie had retourneren nog makkelijker en sneller gemaakt. Toch goede service!!!
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt voor je feedback en het compliment over onze service! Fijn dat de goede maat snel bij je was. We nemen je tip ter harte om het retourproces nog duidelijker te maken. Geniet van je schoenen! 🌟
In de mail van B-post was de verzender UNKNOWN. Daardoor wist ik niet zeker dat het over het pakje van Bartogi ging. Maar ik vermoedde het , dus is gelukt.
Mooie en aparte schoenen met een redelijke prijs. Snelle levering en retour ook eenvoudig.
Antwoord van bartogi.nl
Heerlijk om te lezen dat je blij bent met je unieke vondst en onze service! Veel plezier met je schoenen en hopelijk zien we je snel weer terug bij Bartogi. 🚀👠
De schoenen pasten niet en ik kreeg snel mijn geld terug.
Verzenden en ophalen als de maat niet goed is top!
Antwoord van bartogi.nl
Super om te horen dat je tevreden bent over onze verzend- en ophaalservice voor als de maat niet helemaal perfect is! Bedankt voor je review. 😄📦
JV
Jetske v.
Groningen
Snel verzonden en goede schoenen. Lomer is top.
16 apr 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle verzending en de kwaliteit van de Lomer-schoenen. Als je nog verdere vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons dan gerust weten. We staan altijd voor je klaar!
7 apr 2024

Goed voetbed

Fijne hoge en warme pantoffel. Vlotte levering
Antwoord van bartogi.nl
Heerlijk om te horen dat je tevreden bent met je warme pantoffels en onze vlotte levering! Niets gaat boven het comfort van een goede pantoffel, vooral tijdens de koudere dagen. We zijn blij dat we daaraan hebben kunnen bijdragen. Mocht je in de toekomst nog meer behoefte hebben aan comfort of stijl, dan staan we altijd voor je klaar. Geniet van de warmte en het comfort! 🌟