Beoordelingen voor Oxigo

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 33 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 67 beoordelingen verzameld.

• Levering

Geweldig In het buitenland binnen 2 dagen
Beter kan echt niet..
Hartelijk dank.
5.00

De rugtas is prima maar wel een beetje duur.

Oxigo antwoordt: 09-11-2017
Hartelijk dank voor uw review! Wij wensen u veel bewegingsvrijheid toe met de rugzak. Met vriendelijke groet, het Oxigo team

Het werkt heel goed Nu is mijn man mobiel

Oxigo antwoordt: 09-11-2017
Hartelijk dank voor uw review! Wij wensen u en uw man veel mobiliteit toe. Met vriendelijke groet, het Oxigo team

Ik had de g4 besteld en betaald, de levering was vlot.
Het is een prachtig en niet zwaar wegende concentrator.
Toen bleek het apparaat een puls te zijn, ik mocht alleen maar continu
toevoeging van zuurstof krijgen van de longarts.
Ik heb het apparaat geretourneerd, ik heb op zeer vlotte manier mijn volledig betaalde geld weer via de bank ontvangen, een prima service.
m.vr.gr. Richard.

Oxigo antwoordt: 09-11-2017
Hartelijk dank voor uw review! Het spijt ons dat de concentrator uiteindelijk niet geschikt voor u was, maar zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de afhandeling. Met vriendelijke groet, het Oxigo team

Fantastisch

Oxigo antwoordt: 09-11-2017
Hartelijk dank voor uw review! Met vriendelijke groet, het Oxigo team

Alles was snel en goed

Zeer goed ontvangen
4.33

Oké dankjewel voor de prompte levering alles verliep normaal en dank
5.00

Duidelijke site, snel geleverd, prima
5.00

zoals beloofd de volgende dag geleverd, service kan ik (nog) niet over oordelen.
4.67

Over service nog geen mening, nog geen beroep op gedaan.
5.00

Het enige minpunt is, dat hij/zij wat prijzig is
4.00

Rugzak voor Inogen One G3 gekocht.
Mooi product, echter het afstellen is een probleem.
Dit zal zich door het dragen wel uitwijzen welke positie van de rugzak het prettigst draagt.

Nu veel vrijer in mijn bewegingsvrijheid.
Wel wat aan de dure kant.
5.00

Van de service weet ik nog niets omdat ik pas klant ben. Aflevering was goed

Perfecte service ,vlugge levering
5.00

We zijn tevreden met de rugzak voor de Inogen One G3.

geen comentaar.
4.33

De banden voor de borst komen bij mij voor de keel uit .
Maar verder een prima rugzak .
4.67

De InogenOne werkt perfect ik ben er heel blij mee.
De aflevering was ook erg goed de man heeft mij alles uitgelegd.
Bij zijn geplande controle is alles ook uitstekend gegaan.
Ik gebruik de InogenOne nu 3 maal per week i.v.m. het feit dat ik zuurstof nodig heb bij inspanning, dus bij het sporten.
Hartelijk dank voor de InogenOne.

Goede service
5.00

De acculader die we nodig hebben i.v.m. een (buitenlandse) reis was voor ons een volledig onbekend artikel. Dat betekent dat we op internet zijn gaan zoeken naar en leverancier die ons het artikel zou kunnen leveren. Oxigo bleek een goede site te hebben met een duidelijke beschrijving van het door ons gewenste artikel. Dat was voor ons de aanleiding de acculader bij Oxigo te bestellen.

5.00

voeding geleverd met US cord. Staat aan zijkant verpakking Kan dus niet gebruiken. Reeds gemaild.
2.00
Matig

Oxigo antwoordt: 23-05-2017
Hartelijk dank voor uw review. Nogmaals onze excuses voor het leveren van de verkeerde kabel. De juiste kabel is inmiddels verstuurd en wij hebben maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen. Ondanks dit hopen we dat u veel profijt van uw bestelling zult hebben! Het Oxigo Team

De afgesproken leverdatum nagekomen
De geleverde producten moeten zich nog bewijzen
4.33

Wordt Zaterdag tussen 11 en 12 uur bezorgt.
Wij zijn de hele dag thuis geweest en er is tussen 11 en 12 uur niet gebeld.
Pakje door gestuurd naar Pickup parcelshop gestuurd.
Kon pas maandag middag ophalen.Slechte bezorging.
4.00

Supervriendelijk. Vlotte regeling. Waren ze in Belgie maar zo vriendelijk en correct
5.00

Snel geleverd en goed verpakt
5.00

Het bestelde probleemloos geleverd, alleen op die prijs lijkt mij het in rekening brengen van extra bestelkosten niet nodig. Verder valt er niets aan service te beoordelen.
3.67

Te duur
5.00

Het draaibare koppelstukje voor de luchtslang tbv copd werkt fantastisch, slang kronkelt bijna nooit meer in elkaar
5.00

Buitengewoon tevreden met de manier hoe bestelling verwerkt en geleverd werd. Bestelde zaken van topkwaliteit Klasse

Oxigo klantbeoordeling

3581 HN Utrecht
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Erik Ploegh
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met Oxigo.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen