goedkope-dakpannen.nl- Logo - Beoordelingen

goedkope-dakpannen.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden322 beoordelingen in totaal

20 mrt 2024
Op de website gekeken voor het aanbod, belletje gedaan of alles op voorraad was, bestelling gedaan en de week erop al geleverd ondanks dat elders maanden aan levertijd op de dakpannen zitten. Als ze er überhaupt al aan kunnen komen. Zelfs de chapperonpannen konden ze meeleveren ondanks dat deze niet op de website vermeld stonden. Top service en goede bereikbaarheid, dus 5 sterren!!!

3 aug 2024
Vlotte bestelling en levering maar let op je moet binnen de 48 uur zien of er wat ontbreekt aan je bestelling. Ik had dakpannen bestelt en ze hadden maar 32 ipv 36 nokpannen geleverd. Ik merkte het pas op toen we de pallet openden bij het leggen van het dak en dat was niet binnen de 48 uur dus ik kon fluiten naar mijn dakpannen. Dat vind ik echt onredelijk, zeker met dat het niet duidelijk vermeld wordt. Je kan het ergens in de garantie terugvinden. Ze zouden zoiets uitdrukkelijk in het mailverkeer moeten zetten.

Beoordelingen voor goedkope-dakpannen.nl

30 sep 2024
"Snelle en betrouwbare levering! De dakpannen werden keurig op tijd geleverd, zelfs sneller dan verwacht. Alles was netjes verpakt en er ontbrak niets. De chauffeur was vriendelijk en hielp met het lossen op de juiste plek. Echt een topservice, ik ben zeer tevreden over de levering!"

Geweldig

Hallo,zeer goed neergezet bij de klant en mooi op tijd,zeker een aanrader!! Groeten renovatiebedrijf H.Vijver
2 okt 2024
Goed product ontvangen, en op de juiste gevraagde leverdatum geleverd. Dik tevreden.
later soepel wijzigingen kunnen door voeren in de bestelling zonder moeilijkheden
Duidelijke en goede communicatie, prime service zoals het hoort
JV
Jan V.
Haaren

Fijn bedrijf om mee samen te eer

Fijn bedrijf om mee samen te werken
22 aug 2024
Zondag besteld en dinsdag in huis . Perfect. Keurig geleverd op een pallet.
30 aug 2024
Goede prijs, en netje op tijd geleverd.
24 aug 2024
voor een goede prijs mooie dakpannen.
6 sep 2024
Eerste en laatste keer
13 sep 2024
30 jul 2024
prima geholpen, en ter plekke een verkeerde bestelling gecorrigeerd.
21 aug 2024
Bestellen men volgende dag leveren. Top
29 jul 2024
26 jul 2024
26 jul 2024
3 aug 2024

Opgepast maar 48 uur tijd om missende dakpannen te melden

12 jul 2024
Snel info over levering op gewenste datum
11 jul 2024