Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.024 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.301 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

8 mei 2023
heel netjes te woord gestaan en kleding allemaal goed
6 mei 2023
Het is goeie kwaliteit. Mooi voor wat oudere mannen.
De geleverde artikelen zijn naar volle tevredenheid.
de vlugge en correcte levering. Soms kleine foutjes.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Loones, Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent over de vlugge en correcte levering. Het is ons doel om een uitstekende service te bieden, en het is bemoedigend om te weten dat we hierin geslaagd zijn. We willen echter excuses aanbieden over de kleine foutjes die u heeft opgemerkt. Uw opmerkingen zijn voor ons van onschatbare waarde, omdat ze ons helpen ons serviceproces te verbeteren en ervoor te zorgen dat we aan al uw verwachtingen voldoen. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback. We kijken ernaar uit om uw ervaring met ons te verbeteren en u in de toekomst een nog betere service te bieden. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Vlotte service,vriendelijk personeel aan de telefoon

De bestelling is uitgevoerd zoals door…mij is opgegeven

De bestelling is uitgevoerd zoals door mij opgegeven
HE
H. E.
Bussum
Prima service, maar de levertijden mogen wat korter.
Snelle levering. Goede prijs / kwaliteit verhouding.
17 dec 2023
Redelijke kwaliteit voor een zeer schappelijke prijs
WH
eerdere levering, dus geen 3 weken hoeven te wachten
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Wesniewski, Fijn dat u tevreden bent met uw aankoop, dat stelt ons erg tevreden. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen als u vragen of hulp nodig heeft tijdens het traceren van uw bestelling. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
JN
Johannes N.
Kerkrade
Goede kleding, die in prijs ok is voor mijn "budget"
AM
AMM J M.
Arnhem

OKAY

inzichtelijk en afhandeling na een bestelling, okay.
De prettige verbinding als je telefoons iets bestel

Leuke kleding, betaalbaar

Levering prima, Leuke kleding ook zeker prijsniveau.
26 okt 2023
Customer experience bij contact klantenservice.

Kwaliteit is top enmaat is altijdwatje…besteld hebt .

Kwaliteit is top enmaat is altijdwatje besteld heb t
Je moet van schots altijd een maat groter bestellen
24 okt 2023
Beste meneer Konning, Hartelijk dank voor uw feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. We vinden het spijtig te horen dat er een probleem was met de maatvoering van uw laatste bestelling, waardoor de maat te klein was. We begrijpen dat dit voor u vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze maatvoering is gebaseerd op Duitse maten, en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd de juiste maat ontvangen. We bieden verschillende kanalen voor klantenservice, zoals telefoon, e-mail en live chat, om eventuele vragen over maatvoering te beantwoorden voordat een bestelling wordt geplaatst. We waarderen uw vertrouwen in onze klantenservice en staan altijd klaar om te helpen. Daarnaast willen we u eraan herinneren dat wij een gratis omruilbeleid hebben, waarmee klanten gemakkelijk een bestelling kunnen ruilen als de maat niet correct is. We willen u aanmoedigen om van dit beleid gebruik te maken als u de verkeerde maat heeft ontvangen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankopen bij ons. Nogmaals, onze excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze maatvoering en klantenservice om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
PV
Peter v.
S gravenhage
Vlotte levering en goede prijs/kwaliteitsverhouding.
AV
Adri V.
Castricum
Snel en keurig bezorgd voor goede kwaliteit en prijs
AH
Annie H.
Steggerda
7 okt 2023
mooi product, goede prijs, keurig verpakt en bezorgd