Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.796 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.584 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

JA
J. A.
Wormerveer
Mooie artikelen, goede pasvorm
18 jul 2023
De bestelling compleet opsturen
19 jul 2023
Beste heer Vroland, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Stellen wij op prijs! Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Er kan altijd iets misgaan. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u een probleem ondervindt met uw bestelling. U kunt ons bereiken maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 op nummer 085-560-5105. Onze bel lijn staat ook altijd klaar op nummer 0900-900-9810 voor al uw bestellingen. Wij kunnen ook al uw vragen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
beloofde koelbox niet ontvangen
12 jul 2023
Beste heer Verschilde, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het invoeren van een voordeelcode op onze website niet geheel duidelijk voor u is. Ik heb u een informatieve e-mail toegestuurd waarin stap voor stap staat uitgelegd hoe u een voordeelcode kunt invoeren zodat u bij uw volgende bestelling altijd uw cadeau of ander voordeel ontvangt. Ook staat onze klantenservice voor u klaar om u te helpen met uw online bestelling, indien nodig. Wij hebben alsnog een koeltasje naar u gestuurd. Deze kunt u binnen 5 a 8 werk dagen bij u thuis geleverd verwachten. Hopelijk heeft u ondanks de bovengenoemde toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
AB
Alfons B.
Den Haag
8 jul 2023
niet te duur en goede kwaliteit
Goede kleding voor mooie prijs
Altijd correct en goede service
RW
renè w.
den haag
goeie kwaliteit en snel in huis
Pesoonlijk het pakketje afgeven
Maten zijn kleiner dan verwacht
15 jun 2023
Beste meneer Pluy, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Wij hebben tevens ook een maattabel op de website https://www.atlasformen.nl/aboutv2/maattabel/maattabel-voor-hem.aspx Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Beschrijving en maat duidelijk
10 jun 2023
Makkelijk en redelijke prijzen
10 jun 2023
Prima website en goede levering
7 jun 2023
correcte levering na bestelling
MS
Mar S S.
Rotterdam
5 jun 2023
Levering is correct en op tijd.
29 mei 2023
Niet duur, wel goede kwaliteit
22 mei 2023
altijd goedkoop en past altijd
HV
22 mei 2023

Een echte atlas

Keurige levering en betaal baar
1 jan 2024
Ik ben zeer tevreden toppertje
JV
John v.
Waalwijk
30 dec 2023
Goede kleding en snel geleverd
25 dec 2023
bestelde kleding kwam snel aan