Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.024 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.301 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

29 apr 2023
25 sep 2023

Het duurt vaak oneindig lang voordat de…

26 sep 2023
Beste meneer Rigterink, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Het is spijtig om te lezen dat uw bestellingen niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Het is ook spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Als ik artikelen bestel dan vraag ik of ze kunnen worden afgeleverd bij een afhaal automaat maar dat schijnt erg moeilijk te zijn voor atlas. Als na een paar dagen vraag waar her bestelde pakket is blijkt het terug gestuurt te zijn. Heb op gebeld [aardige medewerker) neemt alles met me door en belooft dat het opnieuw afgestuurd wordt en naar een afhaal automaat gestuurd gaat worden Komt het toch weer naar mijn huisadres. Kan via app dhl bezorg adres wijzigen maar niet dichtbij zoals eerst afgesproken was Tot dit jaar nooit geen probleem gehad sinds 2023 wel Erg jammer
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Haklander, Hartelijk dank voor het delen van uw recente ervaring met onze leveringsdienst, en onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. We begrijpen hoe belangrijk het is dat uw bestelling soepel en naar wens wordt afgehandeld, en het spijt ons dat dit niet het geval was. We waarderen uw geduld en begrip tijdens het gesprek met onze medewerker. Het is zeer teleurstellend om te horen dat ondanks de toezeggingen het pakket toch weer naar uw huisadres is verzonden in plaats van naar het afhaalpunt, zoals gewenst. Naar aanleiding van uw melding hebben we contact opgenomen met onze logistieke partner, DHL, om het specifieke probleem met het afleveren bij een afhaalautomaat aan te kaarten. We begrijpen dat het voor u belangrijk is om een afhaalautomaat te kunnen kiezen en dat dit momenteel beperkt is tot een DHL-servicepunt. We begrijpen dat deze beperking van DHL ongemak voor u veroorzaakt, en we zullen ons uiterste best doen om op korte termijn een oplossing te vinden. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw feedback en de mogelijkheid om deze kwestie op te lossen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
6 mei 2023

Klacht over een rekening . Heb een jasje bestelt artikel 50474922

Heb een jasje bestelt artikel 50474922 xl prijs 31.95 en verzendkosten 4.95. Totaal 36.94. Van tevoren betaalt 36.94. Alleen was hij te groot, ik heb er voor gebeld voor een maat L. Nog Dezelfde dag. , Is inmiddels binnen past prima. Zou zonder geen extra komende kosten worden bezorgt. Maar helaas komt vandaag een factuur binnen van 12.94 openstaand bedrag nog betalen. hoe kan dit nu. Klant nr is 10770780. Zelfde jasje alleen de prijs is anders op deze factuur. Graag uitleg hierover. J.M Jacobs Reigerstr. 43. 5912xm Venlo
8 mei 2023
Beste mevrouw Jacobs, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u voor een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Zal als een van de eerste clienten van u na jaren definitief afscheid gaan nemen van uw atlasformen ! Nadat ik u al meerdere keren heb gewaarschuwd voor de kwaliteit van de kleding, en de afwijkende maten (dus niet correct) wordt ik de afgelopen tijd verrast met rekeningen via uw bank in Deutschland , dat ik mijn rekeningen niet heb betaald ? Wens uw veel succes toe voor in de toekomst, maar wil persoonlijk met deze vervelende zaken niets meer te maken hebben , als gepensioneerd journalist ben ik hier klaar mee .
8 aug 2023
Beste heer Stappenbeld, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Bedankt voor uw tijd aan de telefoon, stellen wij zeker op prijs! Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom. Daarom nogmaals super bedankt voor uw feedback. Ik stuur uw bericht door naar onze kwaliteits adfedilng. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
13 aug 2023
als er artikelen in de brochure staan ,, met nederlandse maten of belgische maten en ik bestel maat 54 waarom krijg ik dan maat 48 en als ik telefonisch contact opneem word ik voor dom aanzien ,, het antwoord van deze persoon aan het apparaat wilde mij overtuigen dat de maat 48 gelijk is aan 54 er is tot twee maal toe de maat 48 gestuurd ik heb nu de drie broeken per aangetekend schrijven terug gestuurd ,, en als ik nu niet de goede maat krijg ,, dan bestel ik nooit nog iets ,, bedankt
14 aug 2023
Beste meneer Janssens, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inmiddels dat het inderdaad is opgelost en is bezorgd op uw adres. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm

Matig

Ik bestelde 3 damesbroeken voor dezelfde maat bedoeld, 1 was goed, 1 te klein en de laatste veel te groot. Je kan dus niet vertrouwen op de maten en terugsturen kostte mij 7,8 euro, dus voor mij geen atlas for men meer! Voor mijn echtgenoot bestelde ik polo's en hemden, die waren OK maar niet geweldig. De levering was niet supersnel maar aanvaardbaar. De retour heb ik 13 dagen geleden verstuurd en nog steeds niets van gehoord.
15 jun 2023
Beste mevrouw Deroo, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat Met vriendelijke groet, Jeroen@afm

Heb u al meerdere keren geschreven dat over dezelfde problemen

Heb u al meerdere keren geschreven dat de maten van de broeken niet correct zijn (te lang) veel mindere kwaliteit , en de vergissingen bij de bestellingen . Ik heb liever een goede broek dan een weggooi scheerapparaat , waarvan de kleur van de broek ook niet goed is , als een van uw oudste afnemers , heb ik helaas vorige week ook weer een overhemd terug gestuurd . FORMAN ga voor kwantiteit en kwaliteit .
20 jun 2023
Beste meneer Stappenbeld, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
EC

Te groot,te klein,andere kwaliteit,te dure terugzendingkosten

Artikel te groot, kleinere maat telefonisch gevraagd, gekregen,maar de stof van de kleinere maat is van een heel andere kwaliteit. En om dit dan weer terug te sturen zou ik weeral verzendkosten moeten betalen ,dus 1keer verzendkosten om het te krijgen en dan 2 keer verzendkosten om het terug te sturen en dan niets hebben. Alleen bpost rijker gemaakt. Indien verzendkosten niet g
13 jul 2023
Beste heer Crikemans, Bedankt nogmaals voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat we tot een oplossing hebben kunnen komen en wensen u veel reisplezier met Atlas For Men en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Amelia@afm

Besteld ZR215 en ZR216 maat 44/46 … we…

Besteld ZR215 en ZR216 maat 44/46 … we ontvangen enkel ZR420, dit terug gestuurd, wat ons 7€ extra kostte! Vandaag 4/12 nog steeds niets ontvangen! Al vele jaren klant bij Atlas for men - steeds tevreden geweest. Klantnr.:000844.64.29
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Marckx, We betreuren het ten zeerste dat er een fout is opgetreden bij de verwerking van uw bestelling en dat u de verkeerde items heeft ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hebben uw klantnummer gecontroleerd, en hebben onmiddellijk stappen ondernomen om het probleem op te lossen. Een herzending van de juiste items, ZR215 en ZR216 in maat 44/46, is reeds in gang gezet. Volgens onze informatie zou u deze binnen 5 tot 7 werkdagen moeten ontvangen. We begrijpen ook dat het retourneren van de onjuiste items extra kosten met zich meebracht, wat niet de ervaring is die we voor onze gewaardeerde klanten nastreven. Als blijk van onze excuses willen we u graag compenseren voor de extra kosten. We zullen het bedrag van €7 uiteraard ook inachtnemen en dit oplossen voor u. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw jarenlange loyaliteit als klant bij Atlas for Men en streven ernaar om uw vertrouwen te behouden. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 078 790 095. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Info over hoe/waar de code voor het gratis artikel te vinden en te gebruiken is is heel erg onduidelijk. Het vervoer is erbarmelijk (DHL). Het is al de derde keer dat ze pakketje in de hal van ons appartement leggen zonder iets te zeggen. Kan binnen 10 seconden door iemand worden meegenemen. Deze bezorgingspartner van jullie is voor mij aanleiding om niet meer bij jullie te bestellen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Van de Laar, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het invoeren van een voordeelcode op onze website niet geheel duidelijk voor u is. Ik heb u een informatieve e-mail toegestuurd waarin stap voor stap staat uitgelegd hoe u een voordeelcode kunt invoeren zodat u bij uw volgende bestelling altijd uw cadeau of ander voordeel ontvangt. Ook staat onze klantenservice voor u klaar om u te helpen met uw online bestelling. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Amelia@afm

schoenen

Ik heb normaliter schoenmaat 42. De verkregen schoenen zaten echter te krap. Telefonisch contact gehad met Atlasformen en mij zou maat 43 worden toegestuurd.... maar deze heb ik nooit ontvangen. Ook enkele malen een mailtje over gestuurd, maar actie en reactie blijft uit.... wat slordig. Verder is het qua kleding niet de hoogste kwaliteit, maar daar is de prijs ook wel naar.
20 jun 2023
Beste meneer de Groot, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de omruiling van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
CB
Coen B.
Deventer
1 jul 2023

Artikelen prima, maar retouren terugbetalen kun je vergeten!

Artikelen prima, niks mis mee. Maar als je wat terugstuurt omdat het niet past en via DHL daar ook een bevestiging van hebt dat het hen bereikt heeft dan kun je lang wachten op je centen. Nu 3 weken later dus nog niets gezien. Uiteindelijk moest ik via Paypal een procedure starten....daarmee heeft Atlas for men voor mij dus wel afgedaan. Ik zal er niets meer bestellen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Bakker, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
HR

Pakketje niet gratis geleverd

Pakketje geleverd maar zou gratis geleverd worden. Bij het factuur waren de bezorgkosten opgenomen Belde de klantenservice Meneer dat moet u bij de opdracht invullen Uitgelegd dat ik niet via de webshop kon betalen en via een mail de bestelling alsnog gedaan is door een medewerker Ik had de medewerker moeten inlichten omtrent de procedure (de omgekeerde wereld
26 sep 2023
Beste meneer Rijff, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het invoeren van een voordeelcode op onze website niet geheel duidelijk voor u is. Ik zie wel dat u een voordeelcode heeft laten inwisselen voor € 10.00 korting. U kunt per bestelling maar 1 voordeelcode inwisselen uiteraard. U kunt helaas niet gebruik maken van 2 voordelen per bestelling. Ook staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen met uw online bestelling. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
9 sep 2023

Slechte ervaring.

Geachte, U heeft mijn bestelling afgegeven bij Karwei in Hengelo. De bestelling werd in de buitenkluis gedeponeerd met code no. 420187. Deze code vervolgend verschillende keren ingetoetst zonder succes ( fout code ) Dagen later krijg ik een email dat het pakketje nog uit het buitenland moet komen. Intussen is het bestelde eindelijk bezorgd. A.ten Veldhuis.
11 sep 2023
Beste meneer Ten Veldhuis, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
8 jul 2023
Goedendag, Ik heb een short besteld en deze heb ik slechts 2x gedragen, hij is nog niet in de wasmachine geweest maar is nu al aan het verkleuren en krijgt vale plekken vanwege de zon denk ik. Dus voor mij is de kwaliteit waardeloos Wat kunt u nu nog voor mij doen, graag zou ik een antwoord van u willen ontvangen H Bochem 0683717635 hermiebochem8@gmail.com
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Bochem, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u een probleem heeft ondervonden met de kwaliteit van een van onze producten. Ik heb uw bericht direct doorgestuurd aan onze klantenservice en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Voor een volgende keer, weet dat onze klantenservice altijd klaar staat om te helpen. U kunt ons berijken op nummer 085-560-5105 en staan we van maandag t/m vrijdag vsn 08:30-19:00 klaar voor al uw vragen. Wist u dat we ook al uw vragen kunnen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
28 jun 2023

Matige afwerking en maatvoering niet conform.

De drie T shirts met Tunesische kraag die ik bestelde waren scheef genaaid en het Atlas embleem zat er zeer scheef op. Tevens een paar 3XL shirts besteld die qua borst omvang niet overeen kwamen met de beloofde maat en bovendien veel te kort waren voor iemand van 1.90m. De pantoffels die ik een maat groter bestelde dan mijn gangbare maat waren te klein.
29 jun 2023
Beste meneer van Barneveld, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
15 mei 2023
We hebben al ondervonden dat wanneer jullie het pakket opsturen met B post er altijd problemen zijn. We wachten nog altijd op de vergoeding van 7€80 van het pakket dat dubbel verstuurd is en wij zelf hebben moeten retourneren. Volgende keer houden we het!" Als er nog een volgende keer komt! Stuur alles toch op met Post nl., nooit problemen mee!!!
16 mei 2023
Beste mevrouw van Vlasselaer, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner BPost. We zullen het gesprek aangaan met Bpost om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Ik heb u direct ook een e-mail verstuurd met de nodige informatie omtrent de retourkosten. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
5 aug 2023
Slechte afhandeling klacht, kleding is goed. Kreeg na bestelling en betaling (kan niet anders) aanmaning per mail om alsnog te betalen. In 1e instantie was de bestelling niet door gekomen en moesten we dit zelf regelen via de klantenservice. Daarna kregen de aanmaning. Achteraf is het na weer contact met de klantenservice wel goed gekomen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Jong, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met het betaalproces en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inderdaad dat het inmiddels is opgelost. Hopelijk heeft u ondanks het betaalproces dat niet helemaal goed ging toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
26 nov 2023
Ik heb een bestelling gedaan en zou als geschenk een verrekijker krijgen. Mijn bestelde jas is niet geleverd. Enkele weken erna heb ik getelefoneerd en is de jas dan toch geleverd, zonder verrekijker. Ik heb mij uitgeschreven als klant en wens ook geen verdere mails of post te ontvangen. Dit vertel ik verder. Met vriendelijke groet
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Dhondt, Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen volledig uw teleurstelling en bieden graag onze oprechte excuses aan. Het lijkt erop dat er een verwarring is opgetreden bij de verwerking van uw bestelling. We begrijpen dat u eigenlijk het gratis verrekijker verwachtte, maar u heeft geen voordeelcode genoteerd hiervoor. We willen dit graag rechtzetten en ervoor zorgen dat u het product ontvangt waarvoor u in aanmerking komt. Om dit op te lossen, zullen we de verrekijker zo snel mogelijk naar u verzenden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw feedback en hopen dat u in de toekomst een positieve ervaring zult hebben met onze dienstverlening. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM