Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.033 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.434 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

hallo wij hebben heren overhemden besteld 5xl en een zomer jas 5xl ,wij dachten dat het groot uit valt maar helaas niet ,te klein jammer is dat .
15 jun 2023
Beste meneer Pertien, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Wij hebben tevens ook een maattabel op de website https://www.atlasformen.nl/aboutv2/maattabel/maattabel-voor-hem.aspx Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
11 sep 2023
De kwaliteit en uitzicht voldeed niet aan mijn verwachtingen. Ik stuurde een deel van mijn bestelling terug, maar kreeg nog geen antwoord van u.
12 sep 2023
Beste mevrouw Decaesteccker, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
21 jun 2023
halloo allemaal wij hebben een overhemden besteld 5xl maar helaas valt het klein uit ook een mooie jas valt ook klein uit 5xl jammer is dat
22 jun 2023
Beste meneer Pertien, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
27 mei 2023

Op de folder en op de foto,s komt het…

Op de folder en op de foto,s komt het beter over. de stof was zeer dun alleen te dragen bij hitte golf. U moet betere kwaliteit gaan leveren.
31 mei 2023
Beste heer Michielse, Super bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Stellen wij zeker op prijs. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ook uw bericht stuur ik door aan onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop, indien u dat wents, gratis retoursturen via een DHL Parcelshop. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
Dat jullie de pakketten wel gaan versturen zodat de klant ze ook op tijd krijgt, heb 2x iets besteld en moest er ook 2x zelf achteraan bellen
24 okt 2023
Beste mevrouw de Wal, Hartelijk dank voor uw feedback en uw waardering voor de kwaliteit van onze producten. We waarderen uw opmerkingen zeer en nemen ze serieus. Het spijt ons te horen dat de levertermijn voor uw bestelling langer is dan u had verwacht. Onze standaard levertijden bedragen doorgaans 5 tot 7 werkdagen, en we begrijpen dat tijdige levering van essentieel belang is voor onze klanten. We bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat dit verlengde wachten heeft veroorzaakt. We willen u verzekeren dat we voortdurend werken aan het verbeteren van onze logistieke processen om de levertijden te verkorten en een snellere service te bieden. We zijn toegewijd om te voldoen aan de verwachtingen van onze gewaardeerde klanten. Mocht u in de toekomst verdere vragen hebben over levertijden of andere kwesties, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te assisteren en te zorgen voor een betere ervaring bij uw volgende aankoop. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
21 okt 2023

Slechte maattabel

Ik had een paar broeken besteld aan de hand van jullie maat tabel. Bij mezelf gemeten zoals jullie aangeven. En nog altijd pas ik er 2 keer in
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Mooij, Hartelijk dank voor uw feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. We vinden het spijtig te horen dat er een probleem was met de maatvoering van uw laatste bestelling, waardoor de maat te groot was. We begrijpen dat dit voor u vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze maatvoering is gebaseerd op Duitse maten, en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd de juiste maat ontvangen. We bieden verschillende kanalen voor klantenservice, zoals telefoon, e-mail en live chat, om eventuele vragen over maatvoering te beantwoorden voordat een bestelling wordt geplaatst. We waarderen uw vertrouwen in onze klantenservice en staan altijd klaar om te helpen. Daarnaast willen we u eraan herinneren dat wij een gratis omruilbeleid hebben, waarmee klanten gemakkelijk een bestelling kunnen ruilen als de maat niet correct is. We willen u aanmoedigen om van dit beleid gebruik te maken als u de verkeerde maat heeft ontvangen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankopen bij ons. Nogmaals, onze excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze maatvoering en klantenservice om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
25 nov 2023
Pakket besteld en betaald. Nooit ontvangen. Klantenservice gebeld. Zou binnen 5 dagen geleverd worden. Nog steeds niets ontvangen!!!!!!!!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Soldaat, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met uw bestelling. We begrijpen uw frustratie en willen graag onze excuses aanbieden voor de vertraging en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het spijt ons te horen dat u nog steeds niet het pakket heeft ontvangen, ondanks de eerdere belofte van onze klantenservice. We begrijpen dat dit teleurstellend is en we nemen deze kwestie serieus. Volgens de informatie die we hebben ontvangen, is het pakket geretourneerd door DHL omdat de bezorgpoging niet succesvol was, en u heeft de mogelijkheid om een herzending aan te vragen via 085 560 51 05. Om dit proces te vergemakkelijken en ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt, raden we u aan contact op te nemen met het opgegeven telefoonnummer. Onze klantenservicemedewerkers staan klaar om u te assisteren bij het regelen van de herzending en om eventuele verdere vragen te beantwoorden. Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is en willen er alles aan doen om dit voor u op te lossen. Als u verdere assistentie nodig heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op via 085 560 51 05 of reageer op deze e-mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw geduld en begrip terwijl we proberen dit recht te zetten. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
FB
F h B.
Delfgauw
22 jul 2023
Telefonisch contact met medewerkers is zeer slecht Als je het niet met ze eens bent wordt je gewoon afgesnauwd en verbrak ze het gesprek
24 jul 2023
Beste meneer Bloem, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is natuurlijk niet de bedoeling en zoals u zojuist gesproken te hebben is dit direct doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
CV
Coby Van V.
Zoetermeer
12 aug 2023
Ik heb het ondergoed wat ik besteld heb ik heb er 3 besteld maar 2 geleverd 14 dagen geleden over gebeld maar helaas nog niet ontvangen
14 aug 2023
Beste mevrouw van den Bulk, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inmiddels dat het is opgelost en het deel wat niet is bezorgd op 27 juli is terugbetaald op uw rekening omdat het artikel niet voorradig is op dit moment. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
21 okt 2023
Bestel altijd maat 52 ofXL,was altijd goed,maarbij de laatste bestelling klopte de maatvoering niet,vel te groot,daarom teruggestuurd.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Kolijn, Hartelijk dank voor uw feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. We vinden het spijtig te horen dat er een probleem was met de maatvoering van uw laatste bestelling, waardoor de maat te groot was. We begrijpen dat dit voor u vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze maatvoering is gebaseerd op Duitse maten, en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd de juiste maat ontvangen. We bieden verschillende kanalen voor klantenservice, zoals telefoon, e-mail en live chat, om eventuele vragen over maatvoering te beantwoorden voordat een bestelling wordt geplaatst. We waarderen uw vertrouwen in onze klantenservice en staan altijd klaar om te helpen. Daarnaast willen we u eraan herinneren dat wij een gratis omruilbeleid hebben, waarmee klanten gemakkelijk een bestelling kunnen ruilen als de maat niet correct is. We willen u aanmoedigen om van dit beleid gebruik te maken als u de verkeerde maat heeft ontvangen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankopen bij ons. Nogmaals, onze excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze maatvoering en klantenservice om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
4 nov 2023
De eerste keer werden de jeans teruggestuurd omdat het adres verkeerd werd geprint. De gegevens waren wel goed aangeleverd.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Sloekers, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het verkeerd afdrukken van het adres bij de eerste poging om de jeans te verzenden. We begrijpen volkomen hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest, vooral nadat de gegevens correct waren aangeleverd. Het is absoluut niet de standaard die wij nastreven en we betreuren het ten zeerste dat dit zich heeft voorgedaan. We hebben intern de nodige stappen ondernomen om dit probleem aan te pakken en ervoor te zorgen dat dergelijke fouten in de toekomst worden vermeden. Gelukkig is uw 2e pakketje na contact goed verstuurd en bezorgd bij u en wensen wij u veel plezier met uw aankoop. We hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Nu voor de derde keer een kleinere maat besteld. Omruil service werk pas als de retour gestuurde broeken binnen zijn🫤
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Fokke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze omruilservice, en onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om te wachten op de verwerking van retouren voordat een omruiling kan plaatsvinden. We willen u laten weten dat we uw feedback ter harte nemen en dat we ons best doen om onze service te verbeteren. We willen benadrukken dat we een directe omruilservice aanbieden, en het is niet nodig om te wachten tot de retour gestuurde artikelen zijn ontvangen. Om ervoor te zorgen dat u snel en efficiënt geholpen wordt, raden we aan om direct contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 085 560 51 05 om het omruilproces te starten. Ons toegewijde team staat klaar om u te assisteren en ervoor te zorgen dat u de juiste maat ontvangt zonder onnodige vertraging. We waarderen uw begrip en willen u bedanken voor uw loyaliteit. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
22 mei 2023
Broek teruggestuurd, doch nog geen reactie gekregen. Kleur was niet goed. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
22 mei 2023
Beste heer Serruys, Hartelijk dank voor uw beoordeling, stellen wij op prijs! Zoals u het weet, leveren wij onze producten binnen 5 tot 8 werkdagen vanuit ons internationale distributiecentrum. Het duurt ong. 3 werkdagen voordat uw pakket aankomt in het DHL sorteercentrum in Utrecht. Vervolgens levert DHL het pakket doorgaans binnen 24-48 uur. Dit geld het zelfde voor de retours. Het kan dus 2 tot 3 weken duren voordat uw retour ontvangen, verwerkt is en gerestitueerd gezien een overschrijving 3 tot 5 werkdagen kan duren voordat u het op uw account ziet verschijnen. Wist u dat we ook al uw vragen kunnen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Moch u over een weekje nog niks zien verschijnen, neem dan gaarne contact op met onze klanten service op nummer 078 79 00 95, daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-19:00 uur. Bedankt voor het shoppen bij Atlas For Men en wij wensen u veel plezier met de rest van uw aankopen. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
DD
D. d.
Diemen

Matig

Lange levertijd gebrekkige maattabel product van matige kwaliteit. Maar dat past wel bij de prijs natuurlijk.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer De Bree, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop gratis retoursturen via een DHL Parcelshop. Over de levertijd, is uw wens voor een snellere levering zeker begrijpelijk. Echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 8 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten en services. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
5 mei 2023
Beloven terug te betalen maar nog steeds niets ontvangen. Maand geleden gemeld dat ze terug zouden storten
8 mei 2023
Beste meneer Ebbeng, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik heb direct uw account nagekeken en na controle zie ik een terugbetaling op 20 april op dezelfde rekening waarmee u heeft betaald. Ik heb u tevens ook een e-mail gestuurd en als u nog vragen heeft dan kunt u direct reageren op mijn e-mail bericht. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
De schoenen voldoen niet aan de maat. Ik heb maat 40 heb 41 besteld en nog te klein. Mvg Peter Weis
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Niekus, Hartelijk dank voor uw feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. We vinden het spijtig te horen dat er een probleem was met de maatvoering van uw laatste bestelling, waardoor de maat te klein was. We begrijpen dat dit voor u vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze maatvoering is gebaseerd op Duitse maten, en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd de juiste maat ontvangen. We bieden verschillende kanalen voor klantenservice, zoals telefoon, e-mail en live chat, om eventuele vragen over maatvoering te beantwoorden voordat een bestelling wordt geplaatst. We waarderen uw vertrouwen in onze klantenservice en staan altijd klaar om te helpen. Daarnaast willen we u eraan herinneren dat wij een gratis omruilbeleid hebben, waarmee klanten gemakkelijk een bestelling kunnen ruilen als de maat niet correct is. We willen u aanmoedigen om van dit beleid gebruik te maken als u de verkeerde maat heeft ontvangen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankopen bij ons. Nogmaals, onze excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze maatvoering en klantenservice om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
22 jul 2023
De bestelde artikelen ook daadwerkelijk leveren. Het is mij nu 2maal overkomen dat dat niet gebeurt.
24 jul 2023
Beste meneer Winkel, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
27 mei 2023
Kwaliteit van sommige artikelen valt tegen en afbeeldingen in het boekje komen niet altijd overeen
31 mei 2023
Beste mevr. Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop gratis retoursturen via een DHL Parcelshop, indien u dat wenst. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
Terugstorten bedrag duurt ellendig lang heel slecht ga er nooit meer iets bestellen dat is klaar.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Pluijmers, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt op onze website nalezen hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
8 jul 2023
Kwaliteit valt tegen. En bij retouren duurt het eindeloos voor je je geld teruggestort krijgt.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Verwoerd, Bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Uw retour kan 2 tot 3 weken duren voordat het en ontvangen en verwerkt is, bij onze internationale distributie centrum. Dit brengt met zich mee dat de restitutie dan inderdaad iets langer duurd. Wij danken u voor uw geduld. Weet dat onze klantenservice altijd klaar staat om te helpen. U kunt ons berijken op nummer 085-560-5105 en staan we van maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 klaar voor al uw vragen. Wist u dat we ook al uw vragen kunnen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm