wesco-shop.com/nl

603 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.008 beoordelingen in totaal

ongeldig

wesco-shop.com/nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij wesco-shop.com/nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

24 jul 2023
Het pedaal van mijn Wesco Kickmaster was afgebroken. Ik dacht altijd dat het pedaal van degelijk metaal was maar het blijkt een plastic stukje te zijn. Dat viel mij al enorm tegen en is kwalitatief een slecht onderdeel. Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en ook een link om het pedaal te bestellen. Toen kwam de volgende schrik+ 8 euro voor een stukje plastic met twee ijzeren schroefjes, en bijna hetzelfde bedrag aan verzendkosten!! Als het plastic pedaaltje elke paar jaar afbreekt is het goedkoper om ergens een metalen te laten maken. De service van de winkel is top, de prijzen en de kwaliteit niet

4 sep 2023
Bestellingen uit China zijn bijna sneller geleverd, Als ik keurig een mailtje stuur met een klacht mbt afbreken veren (voor de 2x) dan krijg je een link toegezonden waar je het kunt bestellen. Als je dat vervolgens doet heb je nog eerder een feedackformulier dan je bestelling in huis (het is er vandaag wederom nog niet). Service is ver te zoeken met lange verzendtijden, terwijl je tegenwoordig alles al bijna met 1 a 2 dagen in huis hebt. Succes met de feedback, maar ik ga mijn spullen wel ergens anders halen.

Beoordelingen voor wesco-shop.com/nl

AD
A. D.
Delfgauw

Stijlvolle brooddoos

Mooie, stijlvolle producten
Snelle reactie op mijn mail.
goede snelle levering
Peter F.
Heerhugowaard
27 jan 2024

uitblijven levering??????

Beste, MIJN BESTELLING VAN 1 febr 2024 is nog niet binnen. Op 1februsri 2024 heb ik 89 euro overgemaakt. Het is nu 13 februari??? Nummer van de bestelling 1166166 t.n.v. J. Ligtvoet, J. Brasserstraat 1, 4333MA Middelburg. tel 0615116113 jgaligtv@gmail.com
HM
Hans M.
Gronau

Nederlandse webshop?

Nederlandse webshop, maar artikelen komen uit Duitsland, waardoor levering trager is. Blijft ook lang stil, nadat bestelling bevestigd is. Hierdoor vraag je je af, of er eigenlijk wel iets komt. Een snellere melding van een T&T code zou aangenaam zijn. Verder goed verpakt, en geen milieubelastende verpakkingsmaterialen.

Kickmaster opnieuw geveerd

Levering is snel en goed verlopen. Het plaatsen van de bestelling (veertjes voor een kickmaster vuilnisbak) was niet zo gemakkelijk voor mij, maar uiteindelijk geslaagd. Dus nu natuurlijk heel blij. En heel blij dat onderdelen te verkrijgen zijn. Super.