Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.745 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.423 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

6 jan 2024
Delivery from You its some kind of joke. I should get my order at 3 january . Its almost 7 january and DHL still did not deliver my order.. last time I order something from You.
Antwoord van Intertoys.nl
Thank you for leaving a review. We apologize because the delivery is not as we had envisioned. Customer Service is happy to help you.

Pakketje kwijt - Intertoys doet niks

Pakketje in duidelijke 'kwijt' status - Intertoys verschuilt zich al 2 weken achter DHL zonder mij verder op de hoogte te houden of een oplossing te regelen. Echt Heel Slecht.
18 jan 2024
Bedankt dat je een review hebt achterlaten. Het lijkt misschien alsof er verscholen wordt achter DHL, maar de Klantenservice heeft de status geprobeerd toe te lichten. Omdat DHL een onderdeel is van het bezorgproces kunnen we niet anders dan hen hierin te benoemen. We hebben dus niet over schuld. Verder hebben we doorgekregen dat dit inmiddels passend is opgelost.
Ik heb mijn bestelling van meer dan 400 euro niet ontvangen en ik word ook absoluut niet op de hoogte gehouden over de status of voortgang, zelfs niet na herhaaldelijk bellen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wat jammer dat jij jouw bestelling niet in ontvangst heb kunnen nemen. Er zijn vier contactmomenten geweest met de Klantensevice inzake de status van jouw pakket, waaronder de melding nog even af te wachten omdat zij ondertudssen voor jou bezig waren meer infotnatie te krijgen over de status.
22 jun 2023
Je geeft de verzendingsdatum aan maar komt op een totaal andere datum waardoor het lastig is om het pakket op te halen en hopen wij dat we nog op tijd zijn. Toch jammer dit.
23 jun 2023
Gezien jouw datum van bestelling en rekeninghoudend met het weekend, zou het pakket 20-06 bij jou aangeboden moeten worden. In de track and trace zie ik dat dit ook is gebeurd, maar de bezorger aan heeft gegeven elkaar gemistgelopen te zijn. Het is inderdaad jammer dat het pakket niet aangenomen kon worden, maar DHL heeft de levering in deze situatie wel volgens afspraak proberen aan te bieden.
Niets ontvangen en erna contact gehad zou een track en trace ontvangen aantekeningen gemaakt worden dat ik contact op heb genomen etc etc maar er is nog precies niks gedaan!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat jij een review hebt achtergelaten. Het contact welke geregistreerd is bij de Klantenservice geeft aan dat je correct bent geïnformeerd. Zij hebben geen vervolgvragen van jou ontvangen, dus het advies is hen ook te vertellen dat jij tot op heden geen pakket hebt ontvangen.

Geen product

Ik heb tijdens Black Friday iets besteld op de site. Meteen hierna kreeg ik een mail dat er een kleine vertraging zou zijn. Hierna heb ik niets meer van de intertoys gehoord.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review! Er is een mail gestuurd over de status van jouw pakket, maar de Klantenservice kan je altijd helpen .
Ik kon die PS5 niet retourneren dus nu heb ik verlies. Jammer van de Intertoys hoor. Dus voordat je hardware of software koopt bij de Intertoys moet je twee keer nadenken!!!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Vanuit de Klantenservice hebben wij doorgekregen dat jij de bestelling wilde annuleren, maar jouw bestelling was al in behandeling. Volgens hen is er alleen gesproken over het annuleren van de bestelling en welke opties er zijn. Mocht dit toch niet duidelijk zijn geweest, dan adviseren wij jou met hen contact op te nemen.
Puzzel besteld, op voorraad. Al aangemeld bij dhl. Even later krijg ik bericht dat ik het geld terug krijg omdat hij niet op voorraad is. Zorg dat het systeem up to date is.
3 dec 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw bestelling niet is doorgegaan. We gaan dit aan de achterzijde analyseren zodat dit mogelijk opgelost kan worden.
Pakket beschadigt binnen gekomen heb een mail gekregen waarbij ik een foto en een eventuele oplossing moest sturen dat heb ik gedaan maar daarna krijg ik geen reactie meer
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. We hebben inmiddels vernomen dat de Klantenservice een reactie heeft achtergelaten
7 jan 2024

Waardeloze klantenservice

Mijn bestelling werd zonder enige informatie geannuleerd, en in de mail stond dat ik dit zelf had gedaan. Vervolgens kon bij klantenservice niemand mij helpen, waardeloos.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat jij een review hebt achtergelaten. Er was een automatische mail gekoppeld aan de annulering waardoor jij het verkeerde beeld hebt gekregen, onze excuses hiervoor. De Klantenservice heeft jou echter wel correct geholpen door jou te informeren over de status. Begrijpelijk dat dit niet het gewneste antwoord was, maar dit was het beste wat ze voor jou konden betekenen.
20 sep 2023
Beter verpakken! Ook mijn tijd verdaan met een verloren Lego pas. Verschillende personen gaven verschillende antwoorden wat te doen. Uiteindelijk bleek er niets mogelijk..
21 sep 2023
Bedankt voor de feedback. De Klantenservice heeft geen contact met jou gehad over deze order. Wij zullen niet zeggen namelijk dat er niets mogelijk is, er zijn altijd opties die besproken kunnen worden.
27 sep 2023

Pakket beschadigd, lange levertijd

Pakket was erg beschadigd met zelfs een gat in de doos. Gelukkig was het product onbeschadigd. En ik had vrijdag de bestelling gedaan en kreeg het pas dinsdag binnen....
28 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de doos was beschadigd bij binnenkomst. Gelukkig was het artikel zelf niet beschadigd. Wij nemen deze tip mee naar de juiste afdeling. Bij ons is de levertijd 1-2 werkdagen. Op het moment dat jij op een vrijdag besteld, klopt het inderdaad dat het op een Dinsdag kan arriveren. Op zo en ma wordt er namelijk niet bezorgd. Heel veel plezier met jouw pakket. En hopelijk gaat het een volgende keer weer beter.
Product werd niet geleverd, is gewoon beschikbaar in de webshop. Gelukkig wel geld terug gekregen, maar had toch liever het product gehad. Nu is het opeens weer duurder
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten.Jammer dat het artikel niet beschikbaar bleek. Veel acties liepen af op 5 december. Wanneer jouw artikel er ook in stond, kan het inderdaad zijn dat de prijs is gewijzigd.
Kreeg een ander boekje van miss melody geleverd dan besteld. Er zat een vlek op (eraf kunnen krijgen) en de code was gewijzigd (met een youtube filmpje kunnen resetten)
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten!
Ik bestelde 2 Playstations, kwam ik daar aan, 2 uur heen reizen, kon ik maar 1tje mee nemen. Voor de andere zou ik dan een ander keer moeten langs komen. 4 uur reizen 🤡
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Er was een maximum ingesteld en dat stond er ook bij. Wanneer je dit probeert te omzeilen komt er een melding om te zorgen dat ook deze bestelling aan de voorwaarden voldoet
14 okt 2023
mijn pakketje was niet op tijd af geleverd. toen pakketje eindelijk kwam kwamen er ineens twee pakketjes. moest een pakket terug sturen wat mij ook nog eens geld koste.
15 okt 2023
Vervelend dat de levering niet is gegaan zoals je had verwacht, onze excuses hiervoor. We zullen dit meenemen om verder te onderzoeken en voorkomen. Bedankt voor jouw tergukoppeling!

Bestelling was niet volledig

Ik had meerdere producten besteld en maar twee producten gekregen Dus kon alsnog naar de winkel voor kadootjes. Bestelling werd ook later geleverd dan de bedoeling was
19 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Helaas waren de overige artikelen niet meer op voorraad. Gelukkig heb jij ze vooralsnog elders kunnen bestellen. Hopelijk gaat het een volgende keer wel weer goed zoals je gewend bent. Veel plezier met geven.
Leverdatum niet gehaald, bellen antwoord is even wachten want het is druk. Verjaardags cadeau op tijd besteld, ondertussen 10 dagen verder en geen zicht op levering.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review. Jammer te vernemen dat het niet op tijd gelukt is. Ik hoop dat de ontvanger desondanks blij zal zijn met het cadeau.
18 okt 2023
Bestelling nooit aangekomen. Volgens Klarna geregistreerd maar Intertoys zegt bestelling/ordernummer niet terug te kunnen vinden. Wel moeten betalen en niet ontvangen😏
19 okt 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jouw bestelling niet teruggevonden kan worden volgens de Klantenservice. Ik zal jouw klacht doorgeven, en zal intern worden opgelost. Jij zal van de Klantenservice hierover een terugkoppeling ontvangen.
31 aug 2023

Tweede keer canceling order.

Tweede keer dat een order wordt gecanceld wegens niet beschikbaar. Ik bestel een bepaalde hoeveelheid(36 stuks) Hierop ook geen tegenvoorstel wat wel beschikbaar is.
3 sep 2023
Bedankt voor deze review. De systemen zijn er niet op ingericht een tegenvoorstel te aan te maken, vandaar dat deze optie niet geboden wordt. Beheer van de voorraad is wel in behandeling ter verbeterting, onze excuses hiervoor.