Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.678 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.304 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

21 sep 2023

Niets geleverd

Helemaal niets van de bestelling bleek leverbaar te zijn. Terwijl een aantal artikelen nu nog steeds online te koop staan
25 sep 2023
Wat jammer dat jij jouw bestellling niet hebt kunnen ontvangen. Een aantal artikelen waren in grote getale besteld, dit kon niet geleverd worden. Wat overbleef is niet verzonden omdat dit onder het orderbedrag van €10,- was. Het verloop van jouw bestelling wordt doorgegeven ter verbetering, bedankt.
30 aug 2023
Ik heb een lego set besteld voor 380 euro. de doos van mn lego is helemaal beschadigd. Waardoor ik het ook ga retouneren.
3 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten lezen dat jouw bestelling niet goed is aangekomen. Dit wordt intern verder in behandeling genomen.
Verkeerde artikell ontvangen . Daarna 3x moeten bellen om retour te zenden. Vervolgens moet je weken op je geld wachten.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Wij zullen dit meenemen om verder te onderzoeken hoe dit beter kan.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen - deze werd verwacht op 2 december. Ref: 85258421 (JVGL06223846001709428374)
18 okt 2023
Afgelopen vrijdag een bestelling gedaan, wordt doodleuk met 2 weken(!!!) vertraagd. Ben hier niet echt over te spreken.
19 okt 2023
Bedankt voor jouw email. Het klopt inderdaad dat de bestelling helaas iets is vertraagd zoals aangegeven in de email. Indien je wenst te annuleren mag dit worden doorgegeven aan de Klantenservice.
25 okt 2023
Na 12 dagen nog steeds niet bezorgd. Matige communicatie via de chat waarbij wordt aangegeven dat ik nog moet wachten.
25 okt 2023
Wij beseffen dat het het vervelend is dat jij het pakket nog niet in ontvangst heb mogen nemen. DHL heeft jouw pakket en heeft aangegeven vertraagd te zijn. Om deze reden biedt de Klantenservice nog geen ander alternatief en doen wij beroep op jouw geduld. Ondertussen wordt onderzocht hoe dit te voorkomen is. Daarom bedankt voor deze terugkoppeling, dit wordt gewaardeerd.
6 okt 2023

Pakketje

Omdat we ons pakketje nog niet binnen hebben. 1a2 werkdagen staat er. We zijn nu bijna een week verder en nog niets!!
6 okt 2023
Heel jammer dat jij je pakket nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Op 5 okt heb jij dit doorgegeven aan de Klantenservice. Zij hebben dit nu in behandeling. DHL is op de hoogte dat jij er smart op wacht, met excuses voor de vertraging.
22 sep 2023
Veel te laat bezorgd (donderdag in plaats van zaterdag). Jammer want het was een cadeautje. Doos was helemaal gedeukt.
25 sep 2023
Excuses voor de late levering. DHL en de winkel zelf bleken veel pakketjes te hebben waardoor jouw bestelling onverwacht niet mee kon. Wij proberen dit zoveel mogelijk te monitoren zodat jij tijdig geïnformeerd kan worden. UIteraard nog belangrijker.. dit proberen wij te voorkomen in eerste instantie. Mocht een bestelling niet naar verwachting zijn bezorgd, dan kun je contact opnemen met de Klantenservice. Wellicht kunnen zij jou helpen.
14 sep 2023
Doos lego 300 euro helemaal beschadigd Gewoon retour krijg je gestuurd van iemand anders. Koop er geen duurdere sets
15 sep 2023
Wat jammer dat de doos beschadigd is. Het is inderdaad mogelijk dat de bouwset al een eigenaar heeft gehad voor jou. Daarom het zo belangrijk niet meteen een verpakking open te scheuren, maar het gedurende zichttermijn in verkoopbare staat te houden voor een eventuele volgende eigenaar. Excuses dat je het in deze staat heb moeten ontvangen. Het advies is contact op te nemen met de Klantenservice zodat zij jou kunnen ondersteunen d.m.v. een oplossing. Bedankt voor deze review.
23 dec 2023

Spel al gebruikt

Spel besteld, is al gebruikt, doos ziet er beschadigd en gebruikt uit. Schandalig dat ze dit nog durven op te sturen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat de verwachting niet gehaald is. Wij gaan ons best doen dit te verbeteren. De Klantenservice helpt jou graag verder.
25 nov 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen. DHL zegt dat het afgeleverd is........ Ook bij alle buren is het niet bezorgd.
Antwoord van Intertoys.nl
Ik krijg opeens een mail dat mijn artikel niet meer leverbaar is, terwijl het gisteren al bezorgd had moeten worden
Antwoord van Intertoys.nl
Er is aangegeven door DHL dat het pakket bezorgd zou zijn terwijl wij niet thuis waren. Pakket is dus niet bezorgd…
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Dat is zeker niet de bedoeling. Via deze link kun je lezen wat je kunt verwachten; https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht vraag; Mijn bestelling zou bezorgd moeten zijn maar is niet ontvangen, wat nu?
De verpakking was open, artikel kon je zo eruit halen. Het lijkt of het open was gemaakt. Ik heb het pak geweigerd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Excuses dat het pakket al geopend is geleverd. In dit geval mag het inderdaad teruggestuurd worden. Jij wordt dan terugbetaald of krijg een vervanging, aan jou de keuze.
Zondag besteld, vandaag, vrijdag, nog steeds niet binnen. Zeg dan niet op de website dat je het op voorraad hebt.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering
GS
G S.
Wezep
8 aug 2023
Het duurde erg lang voordat de bestelling er was en de verzenddoos was helemaal open toen de bezorger het bracht.
9 aug 2023
Bedankt voor jouw review. Jouw bestelling was geplaatst op Donderdag 3 Aug. Er zat in jouw geval een weekend tussen waardoor hij uiteindelijk 5 dagen later is bezorgd. Vervelend dat jouw doos was geopend. In zulke gevallen wil ik jou aanraden altijd even contact op te nemen met de Klantenservice. Dan kunnen er altijd naar eventuele opties worden gekeken. Voor nu veel plezier met de bestelling en hopelijk gaat het een volgende keer weer goed.
25 mei 2023
Geen bevestigingsmail, geen factuur en beschadigde verpakking van product waardoor ik het niet meer kan gebruiken.
25 mei 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat jouw bestelling beschadigd was bij aankomst. Jouw bestelbevestiging is tevens ook jouw factuur. Deze vind jij ook terug in jouw account. Indien jij geen van alle hebt ontvangen, kan er misschien een fout in jouw email zitten. Indien er hulp nodig is voor het retour zenden volgens de voorwaarden, mag jij altijd contact opnemen met de Klantenservice.
Kwam niet aan heb product van een ander gehad. Is retour wil mijn geld terug. Koop nooit meer online bij jullie
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses omdat de bezorging niet verloopt zoals wij dit voor ogen hebben. De Klantenservice helpt jou graag verder.
Een product via click en collect bestellen maar een dag later te zien krijgen dat het product niet op voorraad is
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt dat je een review hebt achtergelaten. Excuses dat dit niet op voorraad bleek in de winkel. Er is elders gezocht naar voorraad en daarom zal jij jouw bestelling alsnog ontvangen.
Waardeloos ! Zending is niet geleverd en klantenservice geeft niet thuis. Ze negeren me gewoon.. nooit meer dit
Antwoord van Intertoys.nl
bedankt voor jouw review. Er is inmiddels contact geweest. Jouw pakket is vertraagd en DHL zal z.s.m. bezorgen