Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

4.600 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.199 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
Intertoys.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

4 aug 2023
Ik geeft 3 sterren omdat ik niet netjes behandeld ben gisteren (3 augustus) niet netjes ben behandeld in het filiaal van Lelystad. Helaas weet ik haar naam niet. Ik had een puzzel online besteld op 30 juli en DHL heeft deze bezorgd in jullie filiaal Lelystad op dinsdag 1 augustus. Ik kreeg echter geen email zoals in de bevestigingsmail staat aangeven (Op het moment dat je een ophaalbevestiging per e-mail ontvangt, kun je jouw bestelling ophalen in de door jou gekozen winkel) waarschijnlijk hadden jullie de puzzel niet in de winkel en moest deze elders vandaan komen. Ik ben uiteindelijk naar de winkel gegaan en vroeg naar de puzzel. De jongedame achter de toonbank vroeg of ik het call en collect had besteld ik gaf aan geen idee gewoon online en vertelde over DHL ze deed erg moeilijk omdat ik het niet begreep uiteindelijk kwam ze terug van achter met een grote bruine doos. Ik vroeg haar of de doos eraf mocht maar dat deed ze niet ik vroeg toen of ik het zelf mocht doen maar ze zei gelijk "maar ik kan de doos niet aannemen" ik ben geïrriteerd weggegaan en kwam in een andere winkel waar ik het verhaal vertelde aan de verkoopster en ze zegt nou geef maar aan mij hoor geen probleem. Zo kan het dus ook. Ik heb nooit problemen gehad bij Intertoys maar deze jongedame was ronduit klantonvriendelijk.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

20 aug 2023

Slechte levering

Er staat dat het pakket 16-8 wordt geleverd nu 20-8 nog steeds niks gehad
21 aug 2023
Jammer te lezen dat de levering nog niet plaats heeft gevonden. Goed dat je vandaag ook contact opgenomen hebt met de Klantenservice. Zij hebben inmiddels contact met DHL en zullen jou z.s.m. berichten. Begrijpelijk dat je even hebt afgewacht, maar als tip mag je hen ook eerder contacten indien mogelijk. Het pakket had al geleverd moeten worden en kunnen we nog sneller met DHL voor jou schakelen. Bedankt voor de review en gaan ervanuit dat de Klantenservice met een passende oplossing komt.
27 okt 2023
Ben gewoon nog steeds niet geholpen en het probleem is ook niet opgelost
7 nov 2023
De Klantenservice heeft geen contact met jou over deze bestelling gehad. Indien nog van toepassing kun je contact met hen opnemen.
6 sep 2023
Order geplaatst en zonder reden of uitleg geannuleerd. Waardeloze webshop
7 sep 2023
Wat jammer dat jouw bestelling toch niet op voorraad bleek. Dit is de reden dat jouw order is geannuleerd. Hopelijk gaat het een volgende keer wel weer beter. Bedankt voor deze review.
16 dec 2023
I have not received my order and while I emaimed uou no one is answering
Antwoord van Intertoys.nl
Thank you for leaving a review. Customer Service tried to help you, but they received no response and the chat on the other side was terminated. The advice is to contact us again, they will be happy to help you.
16 sep 2023
Er zou binnen 1-2 dagen bezorgd worden, er werd pas na 3 dagen verzonden
19 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Jij bent op 11-9 besteld, en jouw bestelling is op 14-9 bezorgd. Hij is meteen de 12e verzonden. Veel plezier met jouw bestelling.
8 nov 2023
Producten waren matig ingepakt waardoor de inhoud beschadigd is geraakt
9 nov 2023
Bedankt voor jouw review. Dit wordt teruggekoppeld aan de inpakkers zodat zij hier scherp op blijven.
27 okt 2023
Kan geen beoordeling geven want me pakket is nooit aangekomen bij mij
7 nov 2023
De Klantenservice helpt jou graag. Bedankt voor deze terugkoppeling.
27 sep 2023
De bestelling is tot op vandaag (woensdag 27/09) nog NIET geleverd !!
28 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend om te moeten vernemen dat jouw bestelling nog niet is geleverd. Naar aanleiding van jouw klacht hebben wij geprobeerd het contact met de Klantenservice op te zoeken. Echter is er hierover nog geen contact opgenomen. Ik wil jou dan ook vriendelijk verzoeken contact op te nemen met de Klantenservice. Dan wordt er onderzocht wat er met jouw pakket aan de hand is. https://www.intertoys.nl/klantenservice-overzicht Hopelijk wordt dit probleem snel voor jou opgelost.
26 sep 2023
Heb nog niets ontvangen krijg steeds de melding twee dagen vertraging
27 sep 2023
Hoe vervelend dat de status niet veranderd. Zou je zo vriendelijk willen zijn en contact opnemen met de Klantenservice? Zij zoeken dit graag voor jou uit of bieden een passende oplossing.
PR
19 sep 2023
Lego dozen worden slecht verpakt waardoor ze beschadigd binnen kwamen
20 sep 2023
Bedankt voor jouw review. Vervelend dat de verkregen dozen niet goed waren verpakt. Jouw feedback geven wij door aan het Distributiecentrum.
3 dec 2023
Mijn bestelling niet optijd gekomen en verpakking was kapot.was open
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze review.
JG
J.D. G.
Yerseke

bestelling beter verpakken en betere…

bestelling beter verpakken en betere reacties op klachten hierover.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
Terugkoppeling bieden bij vertraging die 3x zo lang is dan voorspeld
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. Wij zullen deze feedback gebruiken ter verbetering.
23 nov 2023
Vorige week besteld op vrijdag heden daags nog niet mogen ontvangen
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw review. De Klantenservice kan je wellicht nog ondersteunen hierin.
16 jul 2023
Ik heb de bestelling steeds niet ontvangen! Waar is die gebleven?
Antwoord van Intertoys.nl
Wat vervelend dat jij de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. De Klantenservice zoekt dit graag vor je uit en anders kunnen ze een oplossing bieden.
19 nov 2023

Verpakking al stuk

Pakket kwam later dan aangegeven. Doos van de Lego was al kapot.
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is niet de bedoeling. Klantenservice kan je hierin ondersteunen indien gewenst.
Het juiste artikel conform de bestelling verzenden aan de klant
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling.Sorry voor het verkeerd ontvangen artikel. De inpakkers zijn inmiddels op de hoogte en zullen dit verbeteren.
25 nov 2023
De verpakking van het bestelde product is helemaal stuk zinde..
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer dat je het zo beschadigd hebt ontvangen. Je kunt contact opnemen met de Klantenservice wanneer je ondersteuning kunt gebruiken.
2 nov 2023
Ik heb het pakketje nog steeds niet thuis bezorgd gekregen.
7 nov 2023
Wat jammer dat je dit pakket nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Dit is voor jou uitgezocht en blijkt dat er pakketten zijn, besteld op dezelfde dag als jouw bestelling, die stil zijn komen te staan. Ze hebben een setje ontvangen en zou het zsm bezorgd worden. Excuses voor deze vetraging.
31 okt 2023
Goede levering is wel nodig, doos half open en lange levertijd
7 nov 2023
Bedankt voor deze review. Jouw pakket is echter binnen de leverbelofte bezorgd, wellicht heb je geen rekening gehouden met het weekend?