vandalen.nl- Logo - Beoordelingen

vandalen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 12 jul. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022
vandalen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij vandalen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 jul. 2019
Laatst gewijzigd op: 26 nov. 2022

Beoordelingen voor vandalen.nl

269 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

31 jan. 2022
Keurige behandeling van bestelling en eventuele retouren netjes afgehandeld. Ook update van verwerking prima. Alleen wat op de website ' beloofd' wordt, nl. Bestellingen voor 20.00 uur worden volgende dag bezorgd, klopt niet. Ik had om 19.54 uur mijn bestelling gedaan en betaald, maar kreeg het niet de volgende dag geleverd. Geen ramp, maar jammer. Verder top!

6 dec. 2021
Ik ben niet het type om een slechte beoordeling achter te laten, maar deze keer wil ik wel even iets kwijt. Schoen gekocht tijdens black friday met korting. Ik kreeg een mail dat de bestelling was verzonden. Ik was blij en iedereen vertelt dat ik een leuke deal heb gescoord! Paar dagen later had ik niks ontvangen en controleerde ik mijn mail en tot mijn grote verbazing werd er aangegeven dat ik mijn schoen heb teruggestuurd en mijn geld teruggestort zou worden. Heb gebeld naar de klantenservice en er werd aangegeven dat het door DHL retour is gestuurd. Ik gaf aan dat de mail van verzending en de mail van retour precies dezelfde dag is. Dan weten ze toch dat de klant dit niet gedaan heeft? Daar gaven ze me gelijk in. Het probleem echter is dat mijn maat niet meer voorradig is. Ik wilde een oplossing want ik heb netjes betaald en het was niet mijn fout dat het retour is gestuurd (alle gegevens klopten na de check) en als ik dit had geweten had ik elders de schoen met korting kunnen halen. Nu is de schoen bij alle aanbieders weer met prijs verhoogd. Het enige wat ik te horen kreeg was toen ik meerdere malen vroeg om een oplossing: “We vinden het erg vervelend.” Nou je vindt het niet vervelend als je geen oplossing biedt. Dan zeg je eigenlijk met een omweg: “pech voor je”. Zeg dan voortaan niet dat je iets vervelend vindt.

Beoordelingen voor vandalen.nl

28 okt. 2022
de schoenen werden op tijd, keurig verpakt geleverd. Helaas was de maat niet juist. De retourzending en de terugbetaling werden correct en snel afgehandeld.
5 nov. 2022
Prachtige boots beantwoord aan de verwachtingen. Snelle service!
Thank you for your service and fast shipping
28 okt. 2022
30 okt. 2022
Goede service!
29 okt. 2022
Alles oké
Jammer dat je moet betalen voor retour en t niet naar de winkel kan brengen
3 okt. 2022
Fijne overzichtelijke site. Makkelijk bestellen en super snelle levering. Netjes verpakt en natuurlijk het belangrijkste super mooie schoenen
27 sep. 2022
van Ger F.
De eerste keer een bestelling gedaan, nadat ik een vriendelijke medewerkster had gesproken per telefoon. Correcte afhandeling!
12 okt. 2022
De schoenen zijn prachtig, modern en stevig van goede kwaliteit en betaalbaar. Super snel ontvangen, binnen een dag .
12 okt. 2022
adres voor pakket was niet correct en ze contacteerden mij en het pakketje werd dezelfde dag verstuurd.
20 okt. 2022
Snelle, correcte levering, snelle verwerking van retourzending en uitstekende service.
28 sep. 2022
Het geld stond HEEL snel weer op mijn rekening na een retour. Heel fijn.
6 okt. 2022
zeer snel geleverd. de prijs kan altijd beter.
10 okt. 2022
Snelle levering en goed product.
22 okt. 2022
Niets, gewoon zo doorgaan.
10 okt. 2022
Snelle evening