tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

2.203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.140 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 23 nov 2021
tapeso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 aug 2023
De service is heel goed. Had eerst een loper voor de keuken gekocht, die vonden we zo mooi dat we hetzelfde kleed voor de woonkamer hebben gekocht. Prachtige kleur (koper) die prachtig staat bij onze lichte meubels. Mooie kwaliteit!

15 mei 2023
Eerst betaald. Dan zou zaterdags het kleed geleverd worden. Hele dag van 8.00 tot 18.00 (volgens de track en trace) zitten wachten voor niets. s'Maandags gebeld met klantenservice en daar krijg ik te horen "foutje van onze kant) Maar, als u wil dan bestellen we hem alsnog dan heeft u hem woensdag. Dinsdag krijg ik bericht dat hij zaterdag 13/05 bezorgd wordt tussen 08.00 en 18.00 uur. Zaterdag weer vrij gemaakt en al wat er kwam, niets of niemand. Maandag gebeld dat ze het kleed kunnen stoppen waar de zon niet schijnt. Zo ga je niet met consumenten om!!!!!
GT

Beoordelingen voor tapeso.nl

4 nov 2023
Zo ontzettend blij met het kleed! Iets donker dan weergegeven op de website, maar naar mijn idee beter! Zeker een aanrader om te kopen.
24 aug 2023

heel net geholpen met retouren

Helaas heb ik er nog even niks passends kunnen vinden maar met retouren gaan ze echt heel erg netjes om, ik kijk er zeker nog een keer!!
31 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je review en je eerlijke feedback over je ervaring met ons retourproces. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om het perfecte vloerkleed te vinden dat past bij je interieur. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over hoe we met retouren omgaan. Ons doel is altijd om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve ervaring hebben, zelfs als een product niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. We hopen dat je in de toekomst weer een kijkje neemt in ons assortiment en wellicht een vloerkleed vindt dat wel volledig aan je wensen voldoet. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Het Tapeso-team
16 jul 2023
Correcte afhandeling van onze bestelling door Tapeso. Misschien wel een andere koeriersdienst dan GLS nemen, daar is wel wat misgelopen.
11 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over de correcte afhandeling van je bestelling door Tapeso. We nemen je opmerking over de koeriersdienst in behandeling en zullen kijken naar manieren om de verzending nog vlotter te laten verlopen. Mocht je nog vragen hebben over de bestelling, dan staan wij uiteraard voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het tapeso team
18 okt 2023
Prachtig kleed vlug bezorgd 👍👍👍was vergeten de korting af te trekken is keurig geregeld ,en terug gestort . Ben heel erg tevreden😃😃👍👍👍
8 jun 2023
Helaas was ik niet blij met mijn gekochte vloerkleed.. contact gehad en het werd netjes opgelost. Fijne service en een snelle reactie.
8 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de leuke review. Wat fijn dat je ondanks je ontevredenheid zo goed bent geholpen door onze klantenservice! Wij wensen jou een hele fijne dag verder. Met zachte groet, Het Tapeso team

Terugkerende tevreden klant.

Dit is al het derde vloerkleed dat ik besteld heb. Prima produkten, snelle levering en niet zo duur als in de winkels! Prima site ook.
Mooi tapijt van goede kwaliteit. Kwam opgerold binnen dus zonder vouwen (veel mensen gaven aan dat tapeso alles opgevouwd verstuurd).
26 dec 2023

TEVREDEN OVER DE HELE LIJN

We zijn tevreden over de levering, de verpakking en uiteraard het tapijt. Dik genoeg en precies de kleur zoals op de foto. Heel mooi.
12 sep 2023

Mooi, betaalbaar en goede kwaliteit en service

Mooi, goede kwaliteit tapijt voor een betaalbare prijs. Erg blij mee! Klantenservice is goed bereikbaar en bood uitstekende service.
29 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je positieve feedback. Het doet ons goed om horen dat je zo tevreden bent met het vloerkleed en dat ook de prijs en kwaliteit aan de verwachting voldoet. We vinden het daarnaast ook heel fijn om te horen dat je het contact met de klantenservice goed was en dat je tevreden bent met de aangeboden service. Mocht je in de toekomst besluiten om opnieuw bij ons te bestellen, dan staan we voor je klaar. We wensen je heel veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
correcte levering. Wij zijn tevreden van de tapijt. De prijs was interessant Meer moet dat niet zijn om een tevreden klant te wezen
8 mei 2023
Mooi tapijt welke netjes en op afgesproken tijd bezorgd is. Voldoet aan de kleur op de foto. Prijs kwaliteit verhouding is in orde.
9 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor de review. Wat fijn om te horen, dat je zo tevreden bent over Tapeso! Wij wensen jou heel veel plezier toe met jouw aankoop, en misschien tot de volgende keer :). Met zachte groet, Het Tapeso team
Het enige “negatieve” was de informatie over datum/tijdstip versturen en ontvangen. Daar klopte weinig van. Verder heel tevreden.
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de mooie beoordeling, we zijn ons ervan bewust dat er soms zaken niet helemaal vlekkeloos lopen en dat het nogal schort aan de communicatie hierover. Dit zijn allemaal zaken die we willen minimaliseren in de nabije toekomst. U mag ons altijd even aanvullende feedback geven via telefoon/chat/email. Zachte groet,
AS
16 okt 2023
Zeer tevreden over de snelle service en over de kwaliteit van het kleed. De foto's komen perfect overeen met wat ik gekregen heb.
30 sep 2023
Kleed ging wel terug omdat ie te groot was. Maar zo goed geholpen via de mail over het retour sturen. Hele vriendelijk contact.
RV
Ria v.
Vaals
8 sep 2023
Bestellen ging heel soepel, levering idem. Heb ook goede ervaring met Tapeso betr. retourzending. Voor mij kan het niet beter!!!
13 sep 2023
Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met Tapeso! Het is altijd prettig als het bestelproces soepel verloopt en de levering op tijd is en dat het retourneren ook zonder problemen verloopt. Mocht je in de toekomst opnieuw bij ons willen bestellen, dan staan we voor je klaar. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
29 jul 2023
Erg mooi kleed! Fijne stof. Het kleed was opgevouwen ivm bezorging maar van de vouwnaden was niks te zien. Kortom erg tevreden!
21 aug 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor je recensie! We zijn verheugd dat je zo enthousiast bent over het kleed en dat je de stof als fijn ervaart. De grotere formaten kunnen helaas niet worden aangenomen door de vervoerder, waardoor we helaas genoodzaakt zijn om deze vloerkleden op te vouwen. Normaliter worden de vouwen binnen 3 tot 4 weken minder. Als dit niet het geval is, dan zullen wij zeker samen met je kijken naar een passende oplossing. Hierover kan je dan contact opnemen met onze klantenservice via service@tapeso.nl We wensen je nog een fijne dag. Met zachte groet, het Tapeso team
24 okt 2023
Gratis bezorgen en terug sturen is flexibel. Je kunt thuis op je gemak kijken wat past. Het verwerken vd retouren mag sneller.
LM
Linda M.
Beverwijk
20 jun 2023
Snelle levering. Eerste bestelling werd als uitverkocht bestempeld, terwijl dit niet juist bleek. Deze fout werd vlot hersteld.

Top bezorger!

Bezorger kwam netjes kijken of iemand thuis was, vriendelijk en zette het binnen in de gang , omdat het te zwaar was voor mij.
Antwoord van tapeso.nl
Erg goed om te horen, wij horen het ook wel eens anders natuurlijk dus het is mooi dat er in ieder geval een balans is. Sowieso erg bedankt voor de feedback.
SK
Sibillia K.
brussel-belgie
21 nov 2023

Deze firma is een aanbeveling waard!

Eerste maar zeer positieve ervaring met Tapeso. Bestelling goed verpakt binnen 36 uur in huis en super tevreden met tapijt.