madebyoranges.com/nl

428 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.375 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
madebyoranges.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 aug 2023
Patronen besteld na week nog niet gekregen, bij navraag werd patroon nogmaals verstuurd na week kreeg ik patroon 2 maal. Fout lag bij de post, wilde 1 patroon terug sturen maar mocht patroon houden vanwege de kosten. Goede service, snel antwoord op mail. Minder dat de bezorging van de post lang duurt.

5 sep 2023
Nou ik kom erachter dat jullie mij een nieuw abonnement voor 4 my image aanbieden maar dat ik nu dus 2 x het najaarsoverleg nummer heb en dus mis ik 1 nummer , niet netjes om het zo te overlappen en ik dus 1x een dubbel nummer krijg met vriendelijke groet W Bodewes te Deventer , hopelijk wordt dit nog veranderd !!!

Beoordelingen voor madebyoranges.com/nl

11 nov 2023
Mijn bestelde en betaalde patroon opsturen.
25 aug 2023
18 aug besteld 25 aug nog niet binnen
Helaas bestelling niet ontvangen
Antwoord van madebyoranges.com/nl
15 aug 2023
Bedankt voor je review. Soms komt het voor dat een patroon wordt tegengehouden door een e-mail-provider. Zit het patroon ook niet in je spam-box? Stuur ons dan een e-mail. Wij versturen het patroon dan nogmaals. Bedankt!
19 mei 2023
Niet geleverd wat besteld werd
18 mei 2023
Nog steeds niets ontvangen
Heb niets ontvangen!
Antwoord van madebyoranges.com/nl
Als je een PDF-patroon besteld hebt, kan het zijn dat de e-mail met de link naar het patroon is tegengehouden door je mailbox. Heb je magazines besteld, dan kunnen ze nog onderweg zijn. Het duurt doorgaan 5 tot 7 dagen voordat een bestelling in België aankomt. Dankzij de feestdagen kan het helaas soms iets langer duren. Duurt het te lang? Mail ons dan gerust. Wij zullen het snel oplossen!
25 mei 2023
Nog niks ontvangen