regiobloemist.nl- Logo - Beoordelingen

regiobloemist.nl

833 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.515 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
regiobloemist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
Was op tijd bezorgd kreeg een foto en boeket zag er goed uit ! Wel een opmerking over betaling..was 2x achter elkaar afgeschreven..zag dat het wel is teruggestort !

14 jun 2023
Er is een bloemenwinkel welke eerst een foto neemt en naar je stuurt voordat dat het weggestuurd wordt. Misschien ook een tip voor jullie? Zo hoef je niet aan de ontvanger te vragen hoe de bloemen er uit zien. Ik kan nog niet beoordelen want heb niet van de nabestaanden gehoord dat de bloemen zijn aangekomen. Ik hoop het! Kan zo zijn dat ze naar een ander zijn gebracht. ;) ik kan dus nog geen goede beoordeling geven

Beoordelingen voor regiobloemist.nl

Martina B.
Venlo Blerick
7 apr 2024

Flut boeket

Ik bestel hier regelmatig een boeket. Nu voor 35,00 een flut boeket bezorgd waar het kaartje ook van af gevallen was. Nadat ik klacht had ingediend een nette excuus mail maar voorderest niets ook niet op mijn latere e-mail hier ga ik dus niet meer bestellen!
Voor een boeket van bijna 30 euro zou ik me schamen en zal nooit meer bestellen via regiobloemist maar via topbloemen.nl schandalig de helft te duur. Ik heb een foto maar kan de koppeling niet invoeren.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken 💐
17 apr 2024

No cards included even if we pay

Because I paid for the card but they did not put my note on the flower . The person I sent could not realize from whom she got the flowers
17 apr 2024
Thank you for your review. We are really sorry to tell you that we did not receive any name on the card text, the text you have provided did not have a name in it. We advise you to check the order confirmation e-mail to check the card text again that you have filled in. Our sincere apologies for any inconvenience.
Bloemist kon huis nummer niet vinden, bij navraag was dat niet moeilijk maar daardoor zijn de bloemen dag later pas bezorgd
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat de bloemen een dag te laat zijn geleverd door de bloemist, onze oprechte excuses voor deze teleurstelling 🌷
17 apr 2024
Bloemen hangen en gaan snel dood
18 apr 2024