regiobloemist.nl- Logo - Beoordelingen

regiobloemist.nl

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.548 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
regiobloemist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

English speaking: Flowers were just as beautiful as depicted in the photo, not anpromotion I an Irish, I got them for my girlfriend whos lives in the netherlands, and I must say neither of us were disappointed. They were in very good condition upon arrival, so they obviously take care of the flowers. Would recommend.

14 jun 2023
Er is een bloemenwinkel welke eerst een foto neemt en naar je stuurt voordat dat het weggestuurd wordt. Misschien ook een tip voor jullie? Zo hoef je niet aan de ontvanger te vragen hoe de bloemen er uit zien. Ik kan nog niet beoordelen want heb niet van de nabestaanden gehoord dat de bloemen zijn aangekomen. Ik hoop het! Kan zo zijn dat ze naar een ander zijn gebracht. ;) ik kan dus nog geen goede beoordeling geven

Beoordelingen voor regiobloemist.nl

Het geleverde boeket .

Het geleverde boeket bloemen wijkt ver af van de voorbeeldfoto van het boeket op de website.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken 💐
DE BESTELLING IS NIET AANGEKOMEN EN OP AFHAALPUNT NIET TE VINDEN MET REFERENTIE DHL NO DHL
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u een e-mail gestuurd met de informatie van het afhaalpunt van DHL. Het boeket is in een groene doos geleverd vandaag om 12 uur bij het afhaalpunt en kan vanaf 12 uur opgehaald worden💐
25 jun 2023
Boeket werd niet bezorgd op de aangegeven dag en er werd geen contact opgenomen.
26 jun 2023
Bedankt voor uw review! We hebben u een e-mail gestuurd waarin we hebben vermeldt dat de bloemist een bezorgpoging heeft gedaan op de aangegeven dag, maar dat niemand helaas de deur heeft opengedaan. Daarom heeft de bloemist de volgende dag nog een bezorgpoging gedaan, waarbij de ontvanger wel thuis was. Wellicht is deze e-mail in uw ongewenste mail map belandt. Excuses voor de eventuele teleurstelling 🌹
AV
Anneke v.
Alkmaar
7 sep 2023
ik vind dat de bloemen veel te laat bezorgd zijn. 's Avonds tegen negen uur.
8 sep 2023
Bedankt voor uw beoordeling! Het spijt ons om te horen dat de bloemist de bloemen tegen het eind van de bezorgdag heeft geleverd. We hebben contact gehad met u hierover via email om dit te bespreken. Gelukkig om te horen dat u en de ontvanger erg tevreden zijn over de geleverde bloemen 🌸
18 jan 2024
Zeer ontevreden ,niet verwacht dat het zo nietig bosje bloemen was
18 jan 2024
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd om de vervelende situatie te bespreken 🌸
31 okt 2023
Het boeket was totaal anders dan op het plaatje op de website
1 nov 2023
Bedankt voor uw review, we begrijpen uw teleurstelling en hebben in onze e-mailcommunicatie uitgelegd dat bloemen deels mogen variëren van de voorbeeld foto op de website. We bieden onze excuses aan voor eventuele verwarring 💐
24 sep 2023
De rozen begonnen van af zaterdag ochtend al slap te hangen.
26 sep 2023
Bedankt voor uw review, Gelukkig hebben wij samen een passende oplossing gevonden voor deze vervelende situatie, Nogmaals onze oprechte excuses 💐
1 aug 2023

De levering niet compleet. Slecht

De levering niet compleet. Bloemen niet vers.
2 aug 2023
Bedankt voor uw recensie! Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de bloemen. Mocht u in het vervolg niet tevreden zijn met de bloemen, dan vragen we u om binnen 7 dagen na levering een bericht te sturen naar info@regiobloemist.nl , dan gaan we op zoek naar een passende oplossing voor deze onaangename situatie. Nogmaals onze oprechte excuses voor het vergeten van de wijn bij de levering van de bloemen, de lokale bloemist heeft de wijn nageleverd op de volgende dag 💐
Ik vond weinig variatie in het boeket zitten
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. Wij hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken 💐
31 aug 2023
Bloemen niet verkrijgbaar die besteld zijn.
1 sep 2023
Bedankt voor uw review. We hebben u zojuist een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken. Nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstelling.
3 dec 2023
De bloemen werd een dag later bezorgd.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat u het vervelend vindt dat uw boeket niet geleverd kon worden op uw gewenste leverdatum. We hebben ons best gedaan om een lokale bloemist te vinden voor uw afleveradres, maar helaas is dit niet gelukt. Nogmaals excuses voor deze vervelende situatie, ik begrijp dat dit niet de bedoeling is geweest van uw bestelling 🎄
EB
Els B.
Nijmegen
Wordt niet geleverd wat besteld is.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review en nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstelling. We zullen uw feedback meenemen om onze service te verbeteren🎄
22 aug 2023
Verse bloemen gebruiken.
22 aug 2023
Bedankt voor uw recensie! Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de bloemen. We hebben u zojuist een e-mail gestuurd💐
23 nov 2023
Betere bloemen leveren!
23 nov 2023
We zijn bij ons helaas geen melding over de kwaliteit van de ontvanger / besteller. We nemen het op met de lokale bloemist uit Leeuwarden die de bloemen heeft uitgeleverd en komen erop terug. Bedankt voor uw reactie
Slechte bloemen
14 sep 2023
Bedankt voor uw review. Nogmaals onze oprechte excuses voor deze teleurstelling. We hebben u een oplossing geboden via de e-mail, maar u wilde hier helaas geen gebruik van maken.
TB
T. B.
Moerkapelle
Mager boeket
15 sep 2023
Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de waarde van uw boeket. Zou u ons een foto kunnen sturen van het boeket naar info@regiobloemist.nl ? We helpen u graag verder 🌹
22 jun 2023
22 jun 2023
Bedankt voor uw beoordeling. We hebben u een e-mail gestuurd om uw ontevredenheid met u te bespreken 💐