regiobloemist.nl- Logo - Beoordelingen

regiobloemist.nl

826 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.548 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
regiobloemist.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

English speaking: Flowers were just as beautiful as depicted in the photo, not anpromotion I an Irish, I got them for my girlfriend whos lives in the netherlands, and I must say neither of us were disappointed. They were in very good condition upon arrival, so they obviously take care of the flowers. Would recommend.

14 jun 2023
Er is een bloemenwinkel welke eerst een foto neemt en naar je stuurt voordat dat het weggestuurd wordt. Misschien ook een tip voor jullie? Zo hoef je niet aan de ontvanger te vragen hoe de bloemen er uit zien. Ik kan nog niet beoordelen want heb niet van de nabestaanden gehoord dat de bloemen zijn aangekomen. Ik hoop het! Kan zo zijn dat ze naar een ander zijn gebracht. ;) ik kan dus nog geen goede beoordeling geven

Beoordelingen voor regiobloemist.nl

4 jun 2023
3 jun 2023
19 mei 2023
22 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling 🌹

Niet bezorgd

Ik had bloemen besteld ivm een zeer verdrietige omstandigheid via regiobloemist bij bloembinderij Oxalis in Bavel. De bloemen werden niet bezorgd. Regiobloemist is telefonisch niet te bereiken maar alleen per mail. Dit is zeer vervelend in een situatie als deze. Toen ik erachter kwam dat het boeket niet was bezorgd heb ik direct gemaild. De volgende dag kreeg ik deze terugkoppeling: De bloemist geeft aan dat uw boeket wegens een intern communicatie probleem tussen de medewerkers bij de bloemist het boeket niet is klaargemaakt en geleverd is. Men dacht dit doorgegeven te hebben aan ons Regiobloemist, zodat wij het konden bespreken met u, maar dit heeft de bloemist niet gedaan. De bloemist biedt zijn oprechte excuses aan hiervoor. Ik koop natuurlijk niets voor oprechte excuses. regiobloemist heeft hierna een andere bloemist opdracht gegeven om de bloemen te bezorgen. Een dag te laat. En niet wat ik had besteld. Dit was mijn eerste en tevens laatste ervaring met regiobloemist. Bloembinderij Oxalis te Bavel kan sowieso nooit meer rekenen op mijn klandizie. Regiobloemist is verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van mijn bestelling want ik had de bloemen bij hen besteld en aan hen betaald. Jullie kunnen dan wel de bloemist “de schuld geven “ maar ik had een overeenkomst met regiobloemist. En die hebben dus niet geleverd waar ik voor had betaald.
14 nov 2023

Enorme tegenvaller. Ik schaamde me voor mijn cadeau

Mijn boeket week ontzettend af van het plaatje. In de reactie die ik van jullie kreeg bleek dat ook nog eens om een plaatje te gaan van het grootste boeket. Ik had gerekend op een iets minder groot boeket dan op het plaatje, omdat ik het kleinste boeket had besteld, maar het bleek nu echt wel veel minder te zijn dan de indruk die ik had uit de foto. Verder kan de bloemist de klant bellen op het moment dat hij echt niet aan de vraag kan voldoen. Dan kun je als klant in elk geval nog iets beslissen. Nu stond ik voor een voldongen feit van een boeket waar ik me eigenijk voor schaamde. Dit had ik nooit gekocht als ik het live had moeten doen. Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding van bestellen bij regiobloemist erg uit de pas lopen.
16 nov 2023
Bedankt voor uw review. We zien dat u tijdens het bestellen heeft gekozen voor een klein formaat van het boeket Nikki, op de product pagina kunt u uitsluitend het formaat groot bekijken, ter waarde van 37.95 euro. Onze oprechte excuses voor deze teleurstelling en bedankt voor uw feedback. We zullen de maten op de website verbeteren, zodat we in het vervolg teleurstellingen kunnen voorkomen.

Teleurstelling alom!

De krijger van de bloemen was alles behalve blij. nadat de bezorgpoging blijkbaar mislukt was (in de mail stond…boeket bezorgd) zijn de bloemen terug gegaan naar de bloemist in Voorburg (op ruim 20 min. Van de krijger) daar kon ze de bloemen zelf op komen halen…of nou ja…de bloemist gaf ze wel af bij zijn eigen buren want was zelf ook niet thuis) vind het echt een schande dat dit zo werkt. Daar betaald ik bijna 38€ voor om een bos bloemen te laten bezorgen en het kost de krijger uiteindelijk bijna 1,5 uur om een bos op te halen. Dat is dus precies wat je niet wil!
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de levering van de lokale bloemist. De bloemist geeft aan dat hij een bezorgpoging heeft gedaan op het adres van de ontvanger, maar dat er helaas niemand de deur open deed. Daarom heeft de bloemist het boeket weer mee terug genomen naar de bloemen winkel en een briefje in de bus van de ontvanger gedaan om dit te communiceren. We begrijpen dat dit niet de ideale situatie is, vooral als de bloemisterij niet dicht bij de ontvanger gevestigd is. We zullen dit intern bespreken, zodat wij onze service in de toekomst kunnen verbeteren. Onze oprechte excuses voor de teleurstelling. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we dit graag van u 🌷
23 mei 2023

Andere bloemen geleverd dan besteld.

Ik had een bos rozen besteld, maar er werd een gemeleerde bos afgeleverd.
23 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling en onze oprechte excuses voor de teleurstelling. We hebben u een email gestuurd om de situatie te beoordelen en te bespreken met de bloemist🌹
14 jun 2023
Op de site staat dat er tussen 9.00 uur en 18.00 uur geleverd wordt. Mijn boeket kwam pas om 19.00 uur aan . Helaas was degene toen al weg en hebben ze her boeket niet op de dag ontvangen, maar de volgende dag opgehaald bij de buren. Heel spijtig. Na een mail gestuurd te hebben kreeg ik als reactie dat er geen garantie is, daar moest ik het mee doen. Zal helaas niet meer bestellen via deze site.
14 jun 2023
Bedankt voor uw review 🌷 Nogmaals erg vervelend om te horen dat de bloemen niet op de gewenste tijd geleverd zijn. Echter garanderen wij inderdaad niet dat bloemen voor 6 uur geleverd worden op huisadressen. Het is ook niet mogelijk om een specifieke bezorgtijd aan te geven, onze oprechte excuses voor de teleurstelling. We hebben onze website zojuist aangepast, zodat de juiste informatie te vinden is op onze website over de levertijden.
14 jan 2024

Bloemen waren mooi maar werden bezorgd 2 dagen na de afgesproken datum en ik kreeg slechte smoesjes over waarom ze niet eerder geleverd waren.

Bloemen waren mooi maar werden bezorgd 2 dagen na de afgesproken datum en na veelvuldig contact.. Bij mij werd aangegeven dat de bloemen op tijd waren waren bezorgd terwijl dit niet zo was. De ontvanger was wel thuis. Ik had niet voor niets de contactgegevens van de ontvanger doorgegeven zodat contact met haar kon worden opgenomen als er niet open zou worden gedaan voor de bezorger.
31 okt 2023
Lang geduurd voordat er actie volgde en het bestelde boeket is nooit geleverd. De feedback op mijn slechte recensie klopt niet. Een veldboeket van 37 euro is tot op heden nooit geleverd. Eerste levering betrof een miezerig boeket met een aantal lelies en na een klacht werd een tweede boeket afgeleverd maar wederom niet wat was besteld. Het kaartje stopte qua tekst halverwege…. En
CD
Ik had via de regiobloemist een prijzig boeket besteld, bedoeld voor een speciale gelegenheid op 15 december. Ik had mijn eigen telefoonnummer opgegeven. uiteindelijk is de beoogde ontvanger de volgende dag op de hoogte gesteld van het feit dat het mis was gegaan en later ontving ik een bericht via de e-mail. uiteindelijk zijn er maandag bloemen bezorgd. Ik ben dus niet tevreden.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw review. We begrijpen dat u teleurgesteld bent in de levering van de lokale bloemist, nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. We hopen dat alles uiteindelijk naar wens is opgelost met de lokale bloemist🌹
11 sep 2023

prijs kwaliteit niet overeenkomstig keuze.

Je kiest uit van een foto maar de lokale bloemist maakt dan zijn eigen keuze. toevallig kwam ik het boeket zelf onder ogen en dat strookte niet met de verwachting het boekt van € 42,50 was niet meer dan een boeketje van € 22,50 op zijn hoogst. communicatie met regiobloemist is verder prima , maar ik niet meer op deze wijze.
13 sep 2023
Bedankt voor uw reactie. We vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent met onze service en bloemen. Het boeket dat u besteld heeft, kostte 29,95 euro. Helaas hebben we geen duidelijk foto met alle bloemen in beeld van u ontvangen, waarmee we de situatie zouden kunnen beoordelen. Nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstelling 🌷

Kerststukje met slechte prijs-kwaliteit verhouding

Kerststukje heb ik zelf niet gezien maar ontvanger was teleurgesteld over kwaliteit. Kwam ook echt niet overeen met op afbeelding stond. Bloemist (waar ontvanger vaste klant is) heeft het opgelost door haar iets anders te laten uitzoeken maar helaas was prijs-kwaliteit van oorspronkelijke bestelling onder de maat.
Antwoord van regiobloemist.nl
Bedankt voor uw recensie. Wij hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken 💐
7 jun 2023
De bloemen waren na 1 dag al dood. Ik heb de bloemist opgebeld en die gaf mij de schuld. Mijn ramen waren heel groot en daardoor zijn de rozen doodgegaan. Alleen als je op Google bij hun reviews kijkt zijn er heel veel klachten over de rozen. Ik heb aangegeven dat ik mijn geld terug wil.
7 jun 2023
Bedankt voor uw review. We hebben u een e-mail gestuurd om deze vervelende situatie te bespreken en een passende oplossing te vinden 🌷
1 jun 2023
Slechte communicatie. Niet telefonisch bereikbaar. Bloemen pas een dag later bezorgd. Geen gehoor gegeven aan mijn opmerkingen dat er gebeld moet worden bij problemen met de bezorging. Dat was niet aan de betreffende bloemist doorgeven. Volgende keer rechtstreeks bij bloemist bestellen.
1 jun 2023
Bedankt voor uw review. We begrijpen dat u teleurgesteld bent in de levering van de lokale bloemist, nogmaals onze oprechte excuses hiervoor. Zoals wij u in de e-mailcommunicatie hebben uitgelegd, hebben wij uw wensen netjes doorgegeven aan de bloemist. Deze informatie wordt namelijk direct meegestuurd vanuit ons systeem naar het systeem van de lokale bloemist. Helaas kunnen we niet garanderen dat bloemisten en bezorgers zich houden aan de wensen die mee worden gestuurd bij de bestelling. We hopen dat alles uiteindelijk naar wens is opgelost met de lokale bloemist🌹
MP
Marga P.
Langeveen
Ik kreeg bericht dat de bloemen vrijdag 8 dec j.l. zouden zijn bezorgd. Maar vandaag bleek dat dat de vrienden aan wie ik de bloemen heb gestuurd, helemaal niets hebben ontvangen. Hierop vanmorgen 9 u een mail gestuurd naar hun, maar nu nog steeds geen antwoord. Vind ik echt slecht!
Antwoord van regiobloemist.nl
Goedemiddag, jammer om te lezen dat we meteen een 1 ster ontvangen. Natuurlijk zijn we al direct aan de slag gegaan en contact opgenomen met de lokale bloemist. Deze heeft de bestelling geaccepteerd voor levering op de juiste dag. Ze hebben op de dag van levering netjes de bestelling geprint en later na afgemeld als geleverd. Vervelend om te horen dat dit niet goed is gegaan. We hebben reeds contact opgenomen met deze bloemist vanmorgen en deze is het uit aan het zoeken. Zodra we alle gegevens hebben, komen we zo snel mogelijk bij u terug. En kijken naar een gepaste oplossing. Laten we de bloemist even de tijd geven om het goed uit te zoeken intern en met zijn bezorgers.
11 jul 2023
Ik had al gereageerd dat ik het belachelijk vind dat er reclame op het naamkaartje staat op het boeket voor de laatste groet. En niet zo klein beetje bedrukt maar mega AANWEZIG. Voortaan op een boeket de laatste een gepast kaartje aan hangen. Ik betaal er tenslotte ook voor. Ggrrrrrr
11 jul 2023
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat het standaard kaartje niet naar wens is. We hebben u een email gestuurd om uw ontevredenheid te bespreken en kijken uit naar uw reactie via onze servicedesk 🌹