evyssecrets.com

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.595 beoordelingen in totaal

29 mei 2023
Heel erg tevreden! Ik kocht tot nu toe 20 euro oorbellen van grote kledingmerken of sierradenmerken, maar ik kreeg altijd geïrriteerde oren. Alleen de chirurgisch stalen oorbellen die in mijn oor waren gepierct zaten goed. Uit wanhoop een bestelling voor meer chirugisch stalen oorbellen gedaan bij deze website en de zwelling en roodheid van mijn oor zijn meteen verdwenen! Die flat-back piercings zijn wel lastig om in te krijgen en zijn iets dikker dan de piercings die ik gewend was, dus dat was wat lastiger. Maar nu de piercings en oorbellen in mijn oren zitten, ben ik onwijs tevreden. Ik ga hier zeker nog meer bestellen!

7 sep 2023
ik ben tevreden over de producten, maar de communicatie tussen klant en bedrijf was not it. er was een fout gemaakt met het adres, en de mails die ik kreeg waren enorm passief agressief. sorry, maar je kunt niet tegen je klant zeggen “jij had het beter moeten checken” als jouw systeem geen foutmelding aangeeft bij een adres dat niet bestaat. ik zal hier nooit meer iets bestellen. heel jammer, want de producten zijn prima.

Beoordelingen voor evyssecrets.com

Top webshop!

Prijs - kwaliteit = TOP! Al meermaals een bestelling geplaatst, de producten zijn zoals afgebeeld en omschreven en ik heb steeds een goede service gekregen. Wat wilt een mens nog meer!? 🙂
De oorbellen zijn mooi en zoals omschreven. Ze sluiten alleen niet mooi, ze waren iets verbogen. De verpakking had ook wat beter gemogen mijns inziens, kwam nu nogal gedeukt aan.
Antwoord van evyssecrets.com
Hallo Eerst een vooral bedankt voor je bestelling. Wat betreft de verpakking, alles wordt netjes en mooi ingepakt maar wat de post ermee doet, daar kunnen wij niets aandoen. Sorry, het gebeurt soms dat het pakje verkreukeld is maar deze werd nooit verkreukeld afgegeven aan de post. Mocht er schade zijn, gelieve ons te contacteren.

Pretty jewellery of high quality

Jewellery, is of good quality and arrived quickly. I got no complaints and really liked my purchase and already got a lot of compliments :)
Perfect. Snelle levering, goede kwaliteit, handgeschreven business kaart voor een personal touch :)

Perfect!

Super service! Bovenal goede piercings, maar de service.. perfect gewoon!
Mooie oorbellen, snel geleverd. Niks op aan te merken :-)
Hele fijne en diverse sieraden! snelle verzending! TOP!
16 mrt 2024
Vlugge verzending en mooie producten en goede prijzen
Mooie sieraden, goede prijzen en snelle levering.
snel binnen en de producten voldoen aan de foto’s.
I'm so happy with my order :) Thank You
Snelle levering en goede kwaliteit
super fijn snelle bezorging
7 apr 2024
24 mrt 2024

Persoonlijk bedankje.

Wat ik zeer waardeer is dat bij de bestelling een handgeschreven bedankje zat voor de bestelling. Voor mij betekent dat dat er vriendelijke personen werken. Snelle levering. Heb net voor de tweede keer besteld.