evyssecrets.com

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.595 beoordelingen in totaal

29 mei 2023
Heel erg tevreden! Ik kocht tot nu toe 20 euro oorbellen van grote kledingmerken of sierradenmerken, maar ik kreeg altijd geïrriteerde oren. Alleen de chirurgisch stalen oorbellen die in mijn oor waren gepierct zaten goed. Uit wanhoop een bestelling voor meer chirugisch stalen oorbellen gedaan bij deze website en de zwelling en roodheid van mijn oor zijn meteen verdwenen! Die flat-back piercings zijn wel lastig om in te krijgen en zijn iets dikker dan de piercings die ik gewend was, dus dat was wat lastiger. Maar nu de piercings en oorbellen in mijn oren zitten, ben ik onwijs tevreden. Ik ga hier zeker nog meer bestellen!

7 sep 2023
ik ben tevreden over de producten, maar de communicatie tussen klant en bedrijf was not it. er was een fout gemaakt met het adres, en de mails die ik kreeg waren enorm passief agressief. sorry, maar je kunt niet tegen je klant zeggen “jij had het beter moeten checken” als jouw systeem geen foutmelding aangeeft bij een adres dat niet bestaat. ik zal hier nooit meer iets bestellen. heel jammer, want de producten zijn prima.

Beoordelingen voor evyssecrets.com

18 feb 2024
Toffe piercings en snelle verzending! Heb al meerdere bestellingen geplaatst, aanrader!
18 feb 2024
Zal weer bestellen Product kwam snel binnen en was helemaal in orde!

Veel keuze en snelle levering!

Heel veel keuze! En snelle levering met een leuk kaartje bij.
18 feb 2024
Al vaker besteld, altijd snel geleverd en super kwaliteit.

Fijne winkel!

Snelle levering, prachtige producten en goede service!
Snelle verzending, fijne prijzen en mooie piercings!
Producten zoals afgebeeld; snelle nette verzending.
Snelle levering met een persoonlijk kaartje erbij.
mooie piercings netjes afgewerkt.

Positief verrast!!

Ik was eerst wat huiverig vanwege de lage prijzen. Maar wat was ik positief verrast toen het binnenkwam. Hele mooie oorbellen en goeie kwaliteit. De levering was ook niet normaal snel!
Veel keus en leuke prijzen. Wordt snel geleverd en ook zo leuk dat ze er nog persoonlijke opmerking bij doen.
Goede kwaliteit voor een leuke prijs, snel geleverd en fijn dat er een handgeschreven briefje bij zat!

Aanrader!!

Ik had mijn bestelling hartstikke snel binnen. De piercings zijn erg mooi, dank je wel! Aanrader!!
18 jan 2024
Overzichtelijke website, snel geleverd en de neuspiercing was top! Al met al zeer tevreden!
MG
Maria G.
Houthalen

Netjes afgeleverd.

Netjes afgeleverd en altijd een kaartje bij met een bedankje, wat ik wel leuk vind 🔝🔝

Sieraden

Het was ongelooflijk-heb wat besteld en het was meteen de volgende dag in huis.
Super mooie helix piercings besteld. Snelle levering en leuke prijs! Aanrader
20 jan 2024
Snelle verzending en levering. Fijne producten met fijne prijzen.