evyssecrets.com

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.595 beoordelingen in totaal

29 mei 2023
Heel erg tevreden! Ik kocht tot nu toe 20 euro oorbellen van grote kledingmerken of sierradenmerken, maar ik kreeg altijd geïrriteerde oren. Alleen de chirurgisch stalen oorbellen die in mijn oor waren gepierct zaten goed. Uit wanhoop een bestelling voor meer chirugisch stalen oorbellen gedaan bij deze website en de zwelling en roodheid van mijn oor zijn meteen verdwenen! Die flat-back piercings zijn wel lastig om in te krijgen en zijn iets dikker dan de piercings die ik gewend was, dus dat was wat lastiger. Maar nu de piercings en oorbellen in mijn oren zitten, ben ik onwijs tevreden. Ik ga hier zeker nog meer bestellen!

7 sep 2023
ik ben tevreden over de producten, maar de communicatie tussen klant en bedrijf was not it. er was een fout gemaakt met het adres, en de mails die ik kreeg waren enorm passief agressief. sorry, maar je kunt niet tegen je klant zeggen “jij had het beter moeten checken” als jouw systeem geen foutmelding aangeeft bij een adres dat niet bestaat. ik zal hier nooit meer iets bestellen. heel jammer, want de producten zijn prima.

Beoordelingen voor evyssecrets.com

Hele snelle levering, persoonlijk geschreven bedankje erbij
Geweldig assortiment aan piercings. Snelle levering!
DI
20 jan 2024
29 mei 2023
14 aug 2023

Zeker een aanrader!

Snelle verzending en juwelen van hoge kwaliteit! Ik koop al mijn piercings bij evyssecrets en nog nooit is iets tegengevallen. Ik vind het leuk dat je juwelen in veel verschillende maten kan kopen en er is een grote collectie van piercings waaruit je kan kiezen die ook zeer betaalbaar zijn. I love it!!!

Het wachten waard!

Het heeft eventjes geduurd vooraleer de juwelen aankwamen maar dat lag aan de feestdagen denk ik. Ze waren netjes verpakt in aparte zakjes en alle juwelen leken van zeer degelijke kwaliteit. Zeker voor de prijs. Intussen eentje in gebruik en zeer tevreden.
17 aug 2023

Leuke webshop met mooie piercings

Bestellen ging heel makkelijk. Bezorging ook snel. Had gekozen voor brzorging met Track&Trace. Kost wel €2.50 extra. Beetje jammer want ik had voor een vrij groot bedrag besteld. De piercings zelf zijn heel mooi en van goede kwaliteit!
21 jul 2023
Snelle levering met zelfs een handgeschreven kaartje erbij! Over de kwaliteit op lange termijn kan ik nog niets zeggen, maar de piercings zien er precies uit zoals op de foto. Kortom heel erg tevreden!
9 sep 2023

Top kwaliteit piercings!

Mooie piercings, goede kwaliteit! Van veel online piercings krijg ik ontstekingen, maar bij deze nog nooit gehad! Prijs kwaliteit super, en altijd netjes bezorgd. Vaste klant inmiddels!

Snelle levering en prima kwaliteit

Snelle levering. Had alles netjes apart verpakt de volgende dag al in mijn brievenbus. Heb nog niet alles kunnen uittesten maar de piercings die ik in heb zijn van goede kwaliteit.